  • 31. Data: 2014-01-06 11:08:19
    Temat: Re: Te cholerne przepisy - jak połączyć wyciąg mechaniczny z grawitacyjnym?
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 00:24:16 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
> [...]
    powierzchni wielkości zeszytu do religii, to trudno oczekiwać innego wyniku.

    > Taki co by miał szansę dłużej działać musiałby być wielkości szafy trzydrzwiowej z
    lustrem. Pochłaniacz a masce p-gaz jest hermetycznie zamknięty. Rozhermetyzuje się go
    w momencie użycia. Rozhermetyzowany w wodoszczelnej torbie będzie się zatruwał. Okap
    kuchenny nie jest niczym zasłaniany żeby oszczędzić złoże z węgla. Żywotność wkładu z
    węgla w okapie kuchennym to minuty jak się coś gotuje albo smaży a godziny jak się
    nic nie robi.

    Dlatego skuteczne są rozwiązania, które już tu podawałem przy okazji innej dyskusji.
    Polegają z grubsza na tym, że oryginalny sposób wyciągania oparów jest skuteczny już
    przy stosunkowo niewielkiej ilości zabieranego powietrza (400 m3) a jednocześnie
    filtr węglowy ma większą powierzchnię pochłaniania.
    Uwaga! ja sprzedaje te urządzenia, więc osobom wrażliwym na punkcie "kryptoreklamy"
    przypominam, że nie muszą klikać na poniższe linki:

    http://imageshack.us/a/img11/5415/p0th.jpg przykładowy kompletny zestaw kuchenny z
    filtrem rocznym
    http://imageshack.us/a/img4/9538/ywnk.jpg karta techniczna filtra rocznego
    http://imageshack.us/a/img690/6777/a6jo.jpg karta techniczna filtra dwuletniego

  • 32. Data: 2014-01-09 10:54:47
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Mam tak zrobioną wentylację w bloku, mieszkam w Gdańsku, co roku nawiedza
    mnie 1x kominiarz i 2x gazownicy i nigdy nie było uwag. Mam okap podłączony
    do płaskiego przewodu 170mm (marketowy system rura fi120 przechodzi w płaski
    kanał). Cała rura jest schowana w konstrukcji z płyt kg pod sufitem, wchodzi
    w szyb wentylacyjny nad okienkiem wentylacji. W okienko wmontowałem zawór
    kierunkowy w formie klapki. Domykany jest, gdy pracuje okap. Mam swój własny
    komin, nie jest dzielony z nikim. Jedyna niedogodność to lekkie klepanie
    tego zaworu, gdy wieją silne wiatry. Ale to kuchnia z jadalnią więc nikomu
    to nie przeszkadza.

    PC