  • 1. Data: 2010-01-10 11:01:44
    Temat: Telewizor - prośba o doradzenie
    Od: "MK" <x...@o...eu>

    Przeglądam w necie telewizory. Interesują mnie takie w przedziale cenowym
    2-3kPLN. Przekątna ok 40". Ale jest ich tam setki jeśli nie tysiące i już
    mam obłęd w oczach. Znalazłem pasujący mi model SONY Bravia LCD KDL-40P5600
    w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić coś lepszego w
    tym przedziale cenowym?
    Z góry dziękuję :)

  • 2. Data: 2010-01-10 13:50:28
    Temat: Re: Telewizor - prośba o doradzenie
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *MK* napisał(-a):

> [...]
    > mam obłęd w oczach. Znalazłem pasujący mi model SONY Bravia LCD
    > KDL-40P5600 w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić

    Nie lepiej było zapytać na pl.rec.telewizja?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-01-10 14:14:46
    Od: "MK" <x...@o...eu>

    > Nie lepiej było zapytać na pl.rec.telewizja?

    się okaże ;)

  • 4. Data: 2010-01-10 14:46:18
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    MK napisał(a):
    > się okaże ;)
    Przerabiałem temat kilka miesięcy temu i padło na PANASONIC
    TX-P42S10E i po tych kilku miesiącach nie widze minusów,
    jestem zadowolony.
    Podpiąłem do niego XTREAMER HD Player i jest bajka :)
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-01-10 14:49:02
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > KDL-40P5600
    > w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić coś lepszego

    Co nie kupisz bedzie dobre :) Jakosci obrazu i tak nie uzyczysz na zwyklej
    osiedlowej kablowce :) Ja mam jakas kablowke osiedlowa ( nie wiem skad maja
    sygnal wyjsciowy ) ale musialem w tv powylaczac wszystkie ``ulepszenia``
    zeby miec ``sensowny`` obraz :) Tak ze, jak nie planujesz dekodera HD to
    bierz ten tv ktory bedzie Ci sie podobac :) Tylko jedno ale, pamietaj aby
    mial mpeg-4 i tuner tv :)

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 6. Data: 2010-01-10 20:29:11
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 10 Jan 2010 15:46:18 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Przerabiałem temat kilka miesięcy temu i padło na PANASONIC
    > TX-P42S10E i po tych kilku miesiącach nie widze minusów,
    > jestem zadowolony.
    > Podpiąłem do niego XTREAMER HD Player i jest bajka :)

    Mam coś podobnego (bodaj zamiast S jest U w nazwie) i też jest ok. Trochę
    bzyczy z tyłu jak jest cicho, ale nie jest to jakieś szczególnie drażniące.

    Jak tylko dojdę jak ustawić większe niż 50hz odświeżanie po spięciu z
    komputerem to będzie git :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2010-01-10 23:11:35
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "MK" <x...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > KDL-40P5600
    > w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić coś lepszego

    Szukalbym czegos energooszczednego, TV kupujesz na
    pare lat. Oszczednosci z energii przekladaja sie w konkretne sumy.
    Tak szybko liczac, to jezeli kupisz oszczedny odbiornik to
    za 10 lat z oszczednosci bedzie Cie stac na fajne wczasy.

  • 8. Data: 2010-01-11 07:24:56
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bastion napisał(a):
    > Tak szybko liczac, to jezeli kupisz oszczedny odbiornik to
    > za 10 lat z oszczednosci bedzie Cie stac na fajne wczasy.

    Oczywiście 42 cale na 15, motor na skuter, owczarka na
    pekińczyka, lodówkę 1,7m na taką co sie pod stałom schowa,
    czjnik elektryczny do śmieci, lampy na naftowe, kablówkę na
    naziemną, ... itd, itd...
    To już za dwa latka pojedzie i to z całą rodziną ;)

    ROTFL

    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-01-11 07:33:52
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Tak szybko liczac, to jezeli kupisz oszczedny odbiornik to
    > za 10 lat z oszczednosci bedzie Cie stac na fajne wczasy.

    A wolno liczac to mozesz nas oswiecic jak do tego doszedles ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 10. Data: 2010-01-11 07:36:33
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Kapsel napisał(a):
    > Mam coś podobnego (bodaj zamiast S jest U w nazwie) i też
    > jest ok. Trochę bzyczy z tyłu jak jest cicho, ale nie
    > jest to jakieś szczególnie drażniące.
    U mnie to buczenie jest bardzo minimalne i tylko w sytuacji
    gdy obraz biały i bardzo cicho w pokoju, ale w tedy to
    chłodzenie XTREAMERa jest głośniejsze :)
    > Jak tylko dojdę jak ustawić większe niż 50hz odświeżanie
    > po spięciu z komputerem to będzie git :)
    A tu to zależy od Twojej karty graficznej w kompie.
    --
    Krzysiek