  • 71. Data: 2010-10-31 11:24:59
    Temat: Re: Temat solarny, spostrzezenia.
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    news:4ccd2d9f$0$22810$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ale jeżeli podzielisz to na różne instrumenty i zapanujesz nad ryzykiem,
    > to staje się to inwestycją.

    Piszesz jak ten klaun Onetowy Paweł Juś.
    Ty i "Zapanować nad ryzykiem" Hahahaha.
    Ty się boisz wody więcej z kranu upuścić a przechwalasz się o panowaniu nad
    ryzykiem?
    Hahahahaha

    Marek

  • 72. Data: 2010-10-31 11:26:52
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:iajbvn$cuf$1@news.onet.pl...

    > Inwestycją jest zakup akcji w celu pobierania dywidendy. Zakup z myślą o
    > wzroście kursu jest hazardem.

    Ależ jemu tego nie wytłumaczysz. On myśłi że jak kupił parę akcji za 1-2tys
    zł to juz stał się rekinem biznesu.

    Marek

  • 73. Data: 2010-10-31 11:28:47
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mnie jakoś wychodzi że się opłaca.

    Mnie się nie opłaca.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 74. Data: 2010-10-31 11:43:04
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mnie się nie opłaca.

    Więc dlaczego każdemu przypinasz swoją łatkę?

    Marek

  • 75. Data: 2010-10-31 11:59:31
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Więc dlaczego każdemu przypinasz swoją łatkę?

    Wyrażam swoją opinię, moje zdanie.

  • 76. Data: 2010-10-31 12:12:36
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    > Wyrażam swoją opinię, moje zdanie.

    Każdemu tu wygarniasz jaki to błąd zrobił że zainwestował w solary bo ty na
    swoim przykładzie stwierdzasz że się nie opłaca.
    Twój sposób myślenia: "Mnie się nie opłaca więc każdemu napewno też"
    A ty po prostu skąpy jesteś i najchętniej to byś jeszcze chciał się
    pochwalić że osiągnąłeś powazne oszczędności myjąc się w przeremblu a za
    zaoszczędzone pieniądze nakupiłeś akcji.
    Żal mi twojej rodziny.

    Marek

  • 77. Data: 2010-10-31 15:12:14
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    >
    > Każdemu tu wygarniasz jaki to błąd zrobił że zainwestował w solary bo ty
    > na swoim przykładzie stwierdzasz że się nie opłaca.

    Mnie się nie opłaca i większości też.

    > Twój sposób myślenia: "Mnie się nie opłaca więc każdemu napewno też"

    Przypisujesz mi swoje słowa, a nie moje.

    > A ty po prostu skąpy jesteś i najchętniej to byś jeszcze chciał się

    Rozrzutni nazywają oszczędnych skąpcami. Tak już jest.
    Kiedy w wyniku przypadków losowych będą w potrzebie nazwą ich egoistami.

    Masz fanaberię, to sobie kup solary i postaw jeszcze obok elektrownię
    wiatrową, bo to przecież darmowy prąd. Niemcy mają mnóstwo darmowego prądu z
    wiatru, dlatego za kilowatogodzinę płacą 2x więcej od nas.

  • 78. Data: 2010-10-31 16:42:59
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    >Niemcy mają mnóstwo darmowego prądu z wiatru, dlatego za kilowatogodzinę
    >płacą 2x więcej od nas.

    Masz zerowe pojęcie o kosztach energii w Niemczech i o tym jakim obciążeniem
    dla budżetu domowego jest u nich utrzymanie gospodarstwa w porównaniu do
    nas. Mieszkałem 9 lat w Austrii a tam warunki i mentalność dość podobne jak
    w Niemczech. Wiem ile płaciłem za prąd i gaz. Woda natomiast była i jest za
    nadal darmo. Aby dbać o najuboższych, kwota wolna od podatku w Austrii
    wynosi 10tys euro podczas gdy u nas jeszcze niedawno zarabiając w roku 10tys
    euro trafiałeś w II próg podatkowy stając się obiektem zazdrości urzędników
    skarbowych i sąsiadów.

    Marek

  • 79. Data: 2010-10-31 21:41:45
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Odkrywanie własnej seksualności zabiera czas i ciepłą wodę. Za parę lat
    > znajdzie sobie chłopaka i załatwi prysznic w 3,5 minuty.

    Ze co?? Wlasnej seksualnosci? Jedenastoletnia dziewczyna psychicznie nie
    jest w ogole zainteresowana zadna seksualnoscia. O czym Ty piszesz??

    > Statystyka przedstawia się nieciekawie.

    Jaka statystyka?

    > Ano tak. Ja się przecież uczę i liczę...

    Ja sie caly czas ucze i dalej glupi jestem z ta roznica ze to wiem.

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2010-10-31 21:53:46
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > 60% Polaków nie umie obliczyć rentowności. Połowa nie wie co to jest
    > inflacja.
    > http://www.rp.pl/artykul/321456,360595_Skromna_wiedz
    a__niewielki_portfel__brak_oszczednosci_.html
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Fundacja-Kronenberga
    -sprawdzila-stan-wiedzy-ekonomicznej-Polakow-2014862
    .html

    Ciagle Googlinski. :-))
    Ja pamietam o Twoim koszcie krancowym solarow i amortyzacji rownoznacznej z
    czasem zycia urzadzenia. Nie podejmuj tematow ekonomicznych na podstawie
    wiedzy wyczytanej w sieci. A przy okazji to min. wlasnie z powodu inflacji
    warto montowac solary. Jezeli nie to wyjasnij dla czego?

    > Solary pewnie kiedyś kupię. Wtedy, kiedy będą opłacalne. Kasa na solary
    > ciągle rośnie tymczasowo zainwestowana w akcje.

    Poczekamy na besse, zbliza sie i zobaczymy co z Twoja inwestycja w akcje.

    Pozdro.. TK