  • 1. Data: 2010-08-06 16:09:28
    Temat: Temperatura na nieocieplonym strychu w zimie
    Od: "krowek" <k...@w...k>

    Poddasze użytkowe ocieplone wełną mineralną wzdłuż jętek, nad nim
    nieocieplony stryszek. Pewnie wielu z was ma takie domy. Jaka jest w zimie
    temperatura na tym stryszku? Czy taka sama, jak na dworze? Czy trochę
    wyższa?

  • 2. Data: 2010-08-07 12:53:35
    Temat: Re: Temperatura na nieocieplonym strychu w zimie
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "krowek" <k...@w...k> napisał w wiadomości
> [...]
    > nieocieplony stryszek. Pewnie wielu z was ma takie domy. Jaka jest w zimie
    > temperatura na tym stryszku? Czy taka sama, jak na dworze? Czy trochę
    taka jak na dworze

  • 3. Data: 2010-08-07 13:23:38
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "na102" <g...@P...FM> wrote in message

    > Użytkownik "krowek" <k...@w...k> napisał w wiadomości
    > taka jak na dworze

    U mnie jest wyższa ale to wina ocieplenia sufitów. Stryszek jest niby
    ocieplony ale sufit na wieszakach czyli podłoga tego stryszku, jak to u mnie
    fuszerka.
    jak się robi tam ciepło to znaczy, że źle ocieplony sufit.