  • 11. Data: 2011-12-23 10:00:06
    Temat: Re: Temperatura zasilania podłogówki
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Adam napisał:

    > Obaj mieszkacie na jakichs biegunach zimna :D U mnie w nocy -4,1.
    > Aktualnie -2,5. Zaczely sie w kazdym razie ujemne temperatury :)

    Kurteczka, to ty banany możesz jeszcze sadzić, u wczoraj w nocy -11
    dzisiaj -8, w dzień rano o 9.00 - 4 i -3 dzisiaj

    > Ja w podlogi wrzucam roznie bo sterowanie pogodowe i z buforem, a w
    > dodatku grzane w II taryfie glownie. W podlogi idzie od 27 do nawet 36
    > (ale to najwyzszy "pik", potem temperatura sukcesywnie sie obniza do
    > 27 w ciagu paru godzin).
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam

    pozdrówka i życzenia

    rafał

  • 12. Data: 2011-12-23 10:06:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "rrr" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:jd1jf7$q6o$...@i...gazeta.pl... Kurteczka, to ty banany możesz
    >jeszcze sadzić, u wczoraj w nocy -11
    dzisiaj -8, w dzień rano o 9.00 - 4 i -3 dzisiaj

    A u nas dzisiaj drugi dzień "mrozu" i była taka dziwna sytuacja że ok 5 rano
    było minus 8 ale już o 6,30 było 0 stC i drobniutki deszczyk.

  • 13. Data: 2011-12-23 10:45:28
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > A u nas dzisiaj drugi dzień "mrozu" i była taka dziwna sytuacja że ok 5
    > rano było minus 8 ale już o 6,30 było 0 stC i drobniutki deszczyk.

    Ja u siebie przed siódmą miałem - 5,5 stC.
    Za to cały czas w dzień się utrzymuje mrozik - lekki. No i śnieżek
    dosypuje po trochu. Dziś słonecznie.
    Na pogodynce.pl zapowiadają, że w sobotę wieczorem mają być intensywne
    opady, no i.. mrozik ma się utrzymywać. Ale to dla mnie nie nowina, bo
    ja tak mam od miesiąca, a i w październiku były ostre przymrozki i
    pierwszy śnieg.

    pozdr
    Robert G.