  • 1. Data: 2010-06-28 19:30:19
    Temat: Terakota w kuchni
    Od: "A.N." <a...@w...pl>

    W mojej kuchni na podłodze jest chropowata terakota. Mam wielkie kłopoty z
    jej myciem. Czy znacie jakiś skuteczny środek do mycia takiej podłogi (tylko
    raczej nie z Lidla). Z góry dziekuję.

  • 2. Data: 2010-06-28 19:32:35
    Temat: Re: Terakota w kuchni
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 21:30:19 +0200, A.N. napisał(a):

    > W mojej kuchni na podłodze jest chropowata terakota. Mam wielkie kłopoty z
    > jej myciem. Czy znacie jakiś skuteczny środek do mycia takiej podłogi (tylko
    > raczej nie z Lidla). Z góry dziekuję.

    Płyn Tytan do WC (bardzo dobrze "rusza" zabrudzenia) plus szczotka twarda w
    dłoń - spłukać mopem kilkakrotnie. Wypróbowane na tarasie.

  • 3. Data: 2010-06-28 20:04:42
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Płyn Tytan do WC (bardzo dobrze "rusza" zabrudzenia) plus szczotka twarda
    > dłoń - spłukać mopem kilkakrotnie. Wypróbowane na tarasie.

    Albo odkurzacz wodny HYLA. lib inny podobny w zestawie do odkurzania na
    mokro lub prania. - posadzka namoczona w/w płynem przy pomocy mopa -
    zbieranie z jednoczesnym płukaniem (zbiornik z czystą wodą zamiast z
    płynem). Wystarcza jednorazowe przejście..

  • 4. Data: 2010-06-28 21:29:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 22:04:42 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Albo odkurzacz wodny HYLA.

    Do terakoty??? - w życiu.

  • 5. Data: 2010-06-29 02:30:58
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Do terakoty??? - w życiu.

    Jednak nie na wszystkim się znasz (będzie foch?).

  • 6. Data: 2010-06-29 02:44:28
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Do terakoty??? - w życiu.

    http://www.youtube.com/watch?v=7tkLIqiRQ1A&feature=r
    elated

  • 7. Data: 2010-06-29 02:47:34
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=5Nip_VvYKs8&NR=1

    http://www.youtube.com/watch?v=2WiKla-Oqlo&NR=1

  • 8. Data: 2010-06-29 07:26:30
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.N." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >W mojej kuchni na podłodze jest chropowata terakota. Mam wielkie kłopoty z
    >jej myciem. Czy znacie jakiś skuteczny środek do mycia takiej podłogi
    >(tylko raczej nie z Lidla). Z góry dziekuję.

    Własnie środki W5 z Lidla

    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-06-29 08:28:03
    Od: "A.N." <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Własnie środki W5 z Lidla
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    Kilka razy kupowa3am ?rodki chemiczne w Lidlu i nigdy nie by3am zadowolona.

  • 10. Data: 2010-06-29 09:08:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 04:30:58 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Jednak nie na wszystkim się znasz (będzie foch?).

    Z powodu odkurzacza? Moje fochy muszą mieć duuuuże powody - dlatego są tak
    rzadkie, średnio 1 na 10 lat.