  • 1. Data: 2022-03-24 22:27:02
    Temat: Termometr zigbee z czujnikiem na przewodzie
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Potrzebny pomiar temperatury w miejscu, gdzie nie mam zasilania, w
    dodatku stykowy, do rury.

    Zanim zacznę kombinować w jakieś własne rozwiązania:

    Czy zna ktoś model termometru zigbee, bateryjnego, który:
    1) ma sondę na przewodzie ~1m
    2) lub da się go przerobić, aby miał 1)

    Rozgladam się po ali ale jakoś nic nie wpadło mi w oko gotowego.

    Zigbee dlatego że a) mam zasięg, b) musi być ma baterie i raczej długo
    trzymające.

  • 2. Data: 2022-03-24 23:14:22
    Temat: Re: Termometr zigbee z czujnikiem na przewodzie
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 24 March 2022 at 22:27:39 UTC+1, heby wrote:
> [...]
    >
    > Rozgladam się po ali ale jakoś nic nie wpadło mi w oko gotowego.
    >
    > Zigbee dlatego że a) mam zasięg, b) musi być ma baterie i raczej długo
    mam piloty zigbee do ledów
    ale popularność zigbee na świecie jest zerowa

    dead horse,
    dziwadło
    gdy jest low energy bluetooth