  • 11. Data: 2009-07-29 09:31:43
    Temat: Re: Thuja, z ziemi czy donicy ?
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    skryba ogorodowy pisze:

    > Dziekuję Michale za uzupełnienie, które wszak potwierdza, że nie jest to
    > rodzima roślina.

    Rozumiem że ziemniaków też nie jadasz ? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 12. Data: 2009-07-29 09:39:09
    Od: "mdm" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomek Jetrzycki <t...@b...eu> napisał(a):

    Jeżeli tuja (nie tHuja!!) z pojemnika jest tańsza od równie dużej z gruntu,
    to coś tu jest nie tak - przeciez uprawa kontenerowa jest kosztowniejsza od
    gruntowej, dio tego rośliny w pojemnikach rosną dużo wolniej. Albo te
    rośliny (w pojemniku) są chore i ktoś chce sie ich pozbyć, albo to jakaś
    silniej rosnąca odmiana która udaje Szmaragda, albo... nie wiem co, ale
    jedno jest pewne:
    ROŚLINY UPRAWIANE W POJEMNIKU ZAWSZE SĄ DROŻSZE OD UPRAWIANYCH W GRUNCIE.

  • 13. Data: 2009-07-29 10:52:30
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości

    > Rozumiem że ziemniaków też nie jadasz ? :)

    Jadam. Oczywiscie polskie.

    Pozdrawiam kulinarnie
    skryba

  • 14. Data: 2009-08-05 18:59:28
    Od: Melisa <a...@w...pl>

    Tomek Jetrzycki pisze:
    > Witam,
    >
    > Uporaliśmy się z robotami budowlanymi i teraz czas na thuje :) Chcemy
    > zrobić nieformowany żywopłot z dwóch odmian sadzonych naprzemiennie:
    > - Thuja occidentalis 'Smaragd'
    > - Thuja occidentalis 'Aurescens' lub 'Yellow Ribbon'

    Ja sadziłam Smaragd naprzemiennie z Sunkist.
    Kupowałam w pojemnikach. I to był dobry wybór.
    Ważne jest podłoże i właściwe podlewanie w pierwszym okresie,
    oraz zabezpieczenie zimą ochronna włókniną.
    Propozycja posadzenia cisa kolumnowego przez moich przedmówców
    jest (msz) słuszna i do uwzględnienia w projekcie ogrodu.:-)

    Powodzenia
    Mel