  • 1. Data: 2012-05-09 10:31:02
    Temat: Timer
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Poszukuję timera- wyłącznika czasowego. Problem w tym, że ma mieć nastawy
    czasowe z dokładnością do pół sekundy. Nie musi przekraczać 5 minut
    odmierzanego czasu. No i własnie- niczego podobnego nie mogę znaleźć.
    Możecie mi coś podpowiedzieć? Nawet nie wiem, czy to własciwa grupa- ale
    może mieliście z czymś podobnym do czynienia

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 2. Data: 2012-05-09 16:02:16
    Temat: Re: Timer
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-05-09 10:31, Chiron pisze:
> [...]
    > znaleźć. Możecie mi coś podpowiedzieć? Nawet nie wiem, czy to własciwa
    > grupa- ale może mieliście z czymś podobnym do czynienia

    A do czego to ma służyć?
    Są urządzenia typu http://pl.wikipedia.org/wiki/Zegar_ciemniowy które
    potrafią się włączyć na precyzyjnie podany czas, ale raczej nie mają
    opcji włączania się o określonych godzinach.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 3. Data: 2012-05-09 16:16:00
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Są urządzenia typu http://pl.wikipedia.org/wiki/Zegar_ciemniowy które
    > potrafią się włączyć na precyzyjnie podany czas, ale raczej nie mają opcji

    Ma wyłączyć i włączyć specjalne jarzeniówki. Chodzi o jednoczesny błysk-
    który zapewnia zapłon elektroniczny (mam go), oraz określony z dokładnością
    do pół sekundy czas naświetlania, ktory nie przekroczy 4 minut. Włącza go
    zawsze użytkownik. O taki timer mi chodzi. A zegar ciemniowy ma dokładność
    pół sekundy (właściwie to potrzeba 0,2s, ale 0,5s jak musi- to wystarczy)?

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 4. Data: 2012-05-09 23:54:48
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > minut. Włącza go zawsze użytkownik. O taki timer mi chodzi. A zegar
    > ciemniowy ma dokładność pół sekundy (właściwie to potrzeba 0,2s, ale

    Może zapytaj na pl.misc.elektronika. W sumie na arduino dałoby się zmontowac
    ale koszt zestawu startowego to jakies 150 zł. I jeszcze trzeba to samemu
    oprogramować.

    MaW

  • 5. Data: 2012-05-10 05:30:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    http://apc.aax.pl/rtc150.htm

    http://www.fif.com.pl/lista_produktow/36

  • 6. Data: 2012-05-11 11:10:18
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-05-09 16:16, Chiron pisze:
> [...]
    > minut. Włącza go zawsze użytkownik. O taki timer mi chodzi. A zegar
    > ciemniowy ma dokładność pół sekundy (właściwie to potrzeba 0,2s, ale

    Dokładność może być różna. Przykładowy, pierwszy z brzegu (podobno
    klasyk) ma 0,1s.:
    http://archiwumallegro.pl/elektroniczny_zegar_ciemni
    owy_k19s_stan_doskonaly-1066981593.html

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 7. Data: 2012-05-11 21:17:12
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    > Dokładność może być różna. Przykładowy, pierwszy z brzegu (podobno klasyk)
> [...]

    Dzięki, już zamówiłem podobny

    --

    Chiron