  • 11. Data: 2012-05-30 16:23:07
    Temat: Re: Tłuszcz na tapicerce - pomocy!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 29 Maj, 16:09, "E" <.@..com> wrote:
    > Tapicerka krzesła został waśnie poplamiona dużymi
    > kroplami roztopionego smalcu.
    > Czym to potraktowć - w prosty domowy sposób?
    >
    > Proszę o pomoc

    Krzesło na dwór i tamponowanie (czyli przyciskanie wciąż
    nowych=CZYSTYCH tamponów z waty nasaczonych benzyną) benzyną
    ekstrakcyjną. Odparować przed wniesieniem.

  • 12. Data: 2012-05-30 22:56:33
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-05-30 16:23, Ikselka pisze:

    > Krzesło na dwór i tamponowanie (czyli przyciskanie wciąż
    > nowych=CZYSTYCH tamponów z waty nasaczonych benzyną) benzyną
    > ekstrakcyjną. Odparować przed wniesieniem.

    Benzyna ekstrakcyjna rozpuszcza czy wiąże tłuszcz? Czy też coś jeszcze
    innego?

  • 13. Data: 2012-05-31 20:32:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 30 Maj, 22:56, BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    > Benzyna ekstrakcyjna rozpuszcza czy wiąże tłuszcz? Czy też coś jeszcze
    > innego?

    http://pracadomowa24.pl/zadanie/9172-oblicz-ile-otrz
    ymamy-mieszaniny/

  • 14. Data: 2012-05-31 22:20:56
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    On 30 Maj, 15:32, mal <m...@g...com> wrote:

    > Tłuszcz wsiąknie głębiej, gdy jest go dużo, a materiał chłonny.
    > Tapicerka to nie papier czy lignina. Nie obawiałabym się.

    A co _pod_ tapicerką /materiałem tapicerskim/? Nie papier, ale gąbka
    czy inny materiał. Miękki i chłonny.

    No toteż autorka wątku pisze:

    > Zauważyłam, że materiał w tym miejscu jest mniej gładki.

    Czyli włókna się mocnej skręciły. Sfilcowały.

    Ania