  • 1. Data: 2013-08-06 16:28:25
    Temat: Trawa - do kiedy można siać
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Po zakończeniu prac budowlanych zostanie mi kilka arów gołej ziemi do
    obsiania trawą. Czy nie jest już za późno na siew? A dokładniej, to
    chciałbym wysiać trawę, jak będzie trochę mniej sucho, bo nie mam tam
    wody bieżącej do podlewania, a nosić daleko.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-08-06 18:11:58
    Temat: Re: Trawa - do kiedy można siać
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...pl>

    W dniu 8/6/2013 4:28 PM, Jacek wrote:
> [...]
    > chciałbym wysiać trawę, jak będzie trochę mniej sucho, bo nie mam tam
    > wody bieżącej do podlewania, a nosić daleko.

    Na sianie trawy jeszcze za wcześnie, patrząc na to co się w przyrodzie
    dzieje. Poczekaj do września, a może nawet października i będzie w sam
    raz. Teraz za gorąco, do tego przyjdzie burza i wszystko spłynie.

    Pozdrawiam,
    Arkadiusz

  • 3. Data: 2013-08-06 23:40:34
    Od: "Bereza" <C...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Po zakończeniu prac budowlanych zostanie mi kilka arów gołej ziemi do
    > obsiania trawą. Czy nie jest już za późno na siew?

    Możesz siać śmiało do połowy października.
    Ale przy tej "żarówie" dobrze byłoby żeby to podlać.

    Bereza (moon)

  • 4. Data: 2013-08-07 20:50:06
    Od: zd <k...@w...pl>

    --
    zd

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 5. Data: 2013-08-08 17:05:23
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Bereza" <C...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Możesz siać śmiało do połowy października.
    > Ale przy tej "żarówie" dobrze byłoby żeby to podlać.

    W roku a.d. 2008 siałem trawę w sierpniu. Też była lampa. Przykrywałem
    agrowłókniną. Trawa wschodziła aż trzeszczało.

  • 6. Data: 2013-08-09 20:02:47
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "4cx1000" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > W roku a.d. 2008 siałem trawę w sierpniu. Też była lampa. Przykrywałem
    > agrowłókniną. Trawa wschodziła aż trzeszczało.

    Hejka. Suszowe trzeszczenie przykrytych traw. "Oj, przemądra natura,
    natura jest".
    Pozdrawiam kabaretowo Ja...cki

  • 7. Data: 2013-08-10 17:21:55
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "4cx1000" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Suszowe trzeszczenie przykrytych traw. "Oj, przemądra natura,
    > natura jest".
    > Pozdrawiam kabaretowo Ja...cki

    Podlewałem kolego...

  • 8. Data: 2013-08-10 21:56:29
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Podlewałem kolego...
    Hejka. I na zdrowie kolego. Mnie głównie chodzi o to trzeszczenie bo sen
    mam lekki. :-)
    Pozdrawiam bezszelestnie Ja...cki