  • 1. Data: 2009-09-10 13:11:42
    Temat: Trawa i folia ...
    Od: "Marek" <r...@p...fm>

    Czy dobrze zrobiłem zasiałem trawę i przykrylem ją folią. Wczesniej ziemia
    była rozkopana bo robiono wykop pod rury ciepłownicze. Po wyrównaniu ziemi
    obficie posypałem nasionami trawy i równie obfie podlałem ziemie po czym
    okryłem folią ....

  • 2. Data: 2009-09-10 13:41:10
    Temat: Re: Trawa i folia ...
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    >i równie obfie podlałem ziemie po czym okryłem folią ....

    A po co?

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-09-10 14:49:50
    Od: "Marek" <r...@p...fm>

    Po to żebt=y trawa wcześniej się pojawiła
    po to aby gołębie wsystkich nasion nie zjadły
    po to żeby ...
    Tylko (zaraz) właśnie
    przeciez ja odpowiedzsi na moje pytanie
    nie otrzymałem !???

    ===============

  • 4. Data: 2009-09-10 17:07:56
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Marek wrote:
> [...]
    > obficie posypałem nasionami trawy i równie obfie podlałem ziemie po czym

    Bardzo dobrze zrobiłeś. Trawę należy tępić wszystkimi dostępnymi
    środkami! :-) A najlepiej jak folia jest czarna. Podczas operacji
    słonecznej nasiona się ugotują i nawet po zdjęciu folii nic nie
    wykiełkuje.

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 5. Data: 2009-09-10 19:22:04
    Od: "atman" <r...@w...pl>

> [...]
    > obficie posypałem nasionami trawy i równie obfie podlałem ziemie po czym

    zdejmij folię i poczekaj 3 tygodnie,
    dbaj żeby ziemia była wilgotna - podlewaj wieczorami, kropelkami.

  • 6. Data: 2009-09-11 06:47:51
    Od: esony <e...@g...com>

    On 10 Wrz, 15:11, "Marek" <r...@p...fm> wrote:
> [...]
    > obficie posypałem nasionami trawy i równie obfie podlałem ziemie po czym

    suuuuper,
    ja bym jeszcze na folie wysypala troche pisku lub ziemi i
    przewałowała...
    a tak poważnie, chcesz wszystko ugotować ?

    pozdrawiam
    eb

  • 7. Data: 2009-09-12 14:51:02
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

> [...]
    > obficie posypałem nasionami trawy i równie obfie podlałem ziemie po czym

    folię? taką plastykowa, szczelną??? bład - ugotujesz wszystko...
    Ja przykryłem dosyć luźno biała geowłókniną, przepuszczająca wode i
    powietrze, bo banda wróbliszonów czaiła się na murkach z wyrażną checią na
    konsumpcję - a zleciały się z okolicy momentalnie, widac mają jakiś
    wysokosprawny system powiadamiania... geowłóknine przypiąłem do matki_gleby
    długimi gwoździami (bo je miałem) - dzięki temu wiatr nie zniósł jej do
    sasiadów. Podlewałem wieczorami lejąc wodę na geowłókninę - trawa szybciutko
    wzeszła, źdzbła uniosły geowłókninę jakies 10 cm do góry i to był czas na
    jej usunięcie. Wróbliszony nie podjadły sobie... :-)))

    --
    serdeczności! zbisa

  • 8. Data: 2009-09-14 06:55:28
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > środkami! :-) A najlepiej jak folia jest czarna. Podczas operacji
    > słonecznej nasiona się ugotują i nawet po zdjęciu folii nic nie

    Ja slyszalem,ze lepiej przykryc mokrymi gazetami. Kazda roslinka
    wykorkuje, nawet perz.

    pozdrawiam
    pluton

  • 9. Data: 2009-09-14 09:30:16
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    zbisa pisze:

    > - trawa szybciutko wzeszła, źdzbła uniosły geowłókninę jakies 10 cm do
    > góry i to był czas na jej usunięcie. Wróbliszony nie podjadły sobie...
    > :-)))

    Pamietasz moze jak szybko bylo te 10 cm?

    pozdro
    --
    A S

  • 10. Data: 2009-09-14 12:16:37
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości

    > Pamietasz moze jak szybko bylo te 10 cm?

    siakieś 2 tygodnie - ale było cieplutko, wody dostawała trawka sporawo - po
    odkryciu miała śliczny zieleniutki kolorek

    --
    serdeczności! zbisa