  • 1. Data: 2010-07-29 08:09:20
    Temat: Trawa pampasowa
    Od: G2000 <g...@g...pl>

    Kupiłem sobie nasionka trawy pampasowej, ładnie wzeszły. Na zdjęciach
    widziałem że ta trawa tworzy taka kępe. Czy powstaje ona z jednej siewki
    czy trzeba posadzić kilka obok siebie?

  • 2. Data: 2010-07-29 15:29:29
    Temat: Re: Trawa pampasowa
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "G2000" <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Kupiłem sobie nasionka trawy pampasowej, ładnie wzeszły. Na zdjęciach
    > widziałem że ta trawa tworzy taka kępe. Czy powstaje ona z jednej siewki
    > czy trzeba posadzić kilka obok siebie?

    Kilka obok siebie.
    Po roku doznasz pozytywnego szoku !

  • 3. Data: 2010-07-29 19:51:29
    Od: Siwy <s...@w...pl>

    Dnia 29-07-2010 o 17:29:29 atman <r...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "G2000" <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Kilka obok siebie.
    > Po roku doznasz pozytywnego szoku !

    A jak zabezpieczacie tą trawę na zimę. Czytałem kilka opinii, że po zimie
    załapują wilgoć i na wiosnę trawa zaczyna gnić.

    --
    Serdeczności,
    Siwy