  • 1. Data: 2009-06-10 03:50:24
    Temat: Trawnik - cd.
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    Witam

    Podpowiedzcie czy mając dużą działkę obligują mnie przepisy
    jakie drzewa i ile od granicy mogę sadzić ??? ( chodzi docelowo o duże
    drzewa ) ????
    I dalej jak radzicie ( bo szperajac po sieci napotkałem sprzeczne
    informacje ) czy po polu uprawnym zebraniu plonów jesienia przeorac ,
    zabronować i czekac z sianiem do kwietnia czy jednak wysiac jeszcze
    przed zima >????

    pozdrawiam

    MAYKY

  • 2. Data: 2009-06-10 04:12:15
    Temat: Re: Trawnik - cd.
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacje ) czy po polu uprawnym zebraniu plonów jesienia przeorac ,
    > zabronować i czekac z sianiem do kwietnia czy jednak wysiac jeszcze

    Nie wiem jak teraz, ale drzewa wolno było sadzić 6m, a krzewy 3m od granicy.

  • 3. Data: 2009-06-10 21:08:17
    Od: mal <m...@g...com>

    On 10 Cze, 05:50, MAYKY <m...@c...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Podpowiedzcie czy mając dużą działkę obligują mnie przepisy
    > jakie drzewa i ile od granicy mogę sadzić ??? ( chodzi docelowo o duże
    > drzewa ) ????

    Też borykam się z problemem żywopłotu należącego do sąsiada, który ma
    wysokość prawie 2 m i wypchnął siatkę już na pół metra na nasz
    ogródek. Dwa słupki są do wymiany :-(

    Znalazłam coś takiego:

    http://drzewa.net/forum/read.php?9,103

    i jeszcze coś takiego:

    http://forum.muratordom.pl/problem-z-drzewami-sasiad
    a,t77075.htm?highlight=odleg%B3o%B6%E6%20p%B3otu

    tutaj przekonująco wypowiada się osoba o nicku Hanka55

  • 4. Data: 2009-06-11 07:19:35
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    mal pisze:

> [...]
    a,t77075.htm?highlight=odleg%B3o%B6%E6%20p%B3otu

    > tutaj przekonująco wypowiada się osoba o nicku Hanka55

    Ciekawe linki bardzo dziękuję
    Czy owe wspomniane 4 metry od granicy będą się też tyczyły granicy
    działka / droga gminna ????

    Mayky

  • 5. Data: 2009-06-11 15:44:18
    Od: mal <m...@g...com>

    On 11 Cze, 09:19, MAYKY <m...@c...pl> wrote:

    > Czy owe wspomniane 4 metry od granicy będą się też tyczyły granicy
    > działka / droga gminna ????

    Musisz pamiętać o tzw.pasie drogowym, który sięga 3 m w głąb Twojej
    działki. Reszta już jest NAPRAWDĘ Twoja. Sadź odważnie. Pas 3-metrowy
    (jeśli brzydki) można potraktować średnią i niską zielenią.

    pozdr.

    mal

  • 6. Data: 2009-06-11 18:35:14
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    mal pisze:

    > Musisz pamiętać o tzw.pasie drogowym, który sięga 3 m w głąb Twojej
    > działki. Reszta już jest NAPRAWDĘ Twoja. Sadź odważnie. Pas 3-metrowy
    > (jeśli brzydki) można potraktować średnią i niską zielenią.

    dzieki
    jednak wpadne do UG i popytam

    Mayky