  • 31. Data: 2018-02-03 15:28:48
    Temat: Re: Troche nie na temat. Zakupy z zeszlego roku z ktorych jestescie najbardziej zadowoleni
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 3 lutego 2018 14:38:39 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Dlugo by tlumaczyc zyjacemu w malym miasteczku. Moze pojedz kiedys do duzego
    miasta, wejdz do duzej galerii i sam sprawdz czy tam w malych sklepach chleb z
    mrozonego ciasta sprzedaja.

    W galerii sprzedają gówno, drogie gówno. W każdej i zawsze, niezależnie
    od wielkości miasta :-) Im większe tym gówno conajwyżej droższe.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2018-02-03 18:09:13
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, February 3, 2018 at 3:28:50 PM UTC+1, Adam Sz. wrote:
> [...]

    > W galerii sprzedają gówno, drogie gówno. W każdej i zawsze, niezależnie
    > od wielkości miasta :-) Im większe tym gówno conajwyżej droższe.

    Ja bym tak nie uogolnial,np. w u nas w Krk da sie kupic w superm. (dokladniej na
    wynajetym u nich stoisku) chleb z http://www.piekarniamojegotaty.pl , ktory jest
    calkiem OK

  • 33. Data: 2018-02-03 18:17:04
    Temat: Re: gotowe mieszanki do chleba
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Zjadlbys zgnilego sledzia chociaz zadnej chemii spozywczej w puszce nie ma? To ze
    puszke trzeba otwierac na swiezym powietrzu nie wspomne.

    Przesadzasz. Inni robią takie same oczy na myśl o zjedzeniu kaszanki.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 34. Data: 2018-02-07 10:43:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 2 lutego 2018 02:25:08 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Maszynke do pieczenia chleba kupilem. Takich chlebow jak przez prawie rok jadlem
    nie jadlem do zakupu maszynki. Prosty i niedrogi gzor dal mi duzo frajdy.

    Fakt
    Od lat pieczemy systematycznie chleb
    Wcześniej robiliśmy to tradycyjnie w piekarniku
    Najlepszy tzw "chleb z garnka" tylko że zamiast garnka używałem naczynia
    żaroodpornego
    Odkąd kupiłem maszynkę do chleba to już w piekarniku nie piekłem

  • 35. Data: 2018-02-07 10:44:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 2 lutego 2018 03:34:06 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > A gdzie się kupuje składniki i jak się to robi?
    > W Lidlu są albo w Biedronie?

    Na bogato to tu np

    http://allegro.pl/mieszanka-do-wypieku-chleba-33-sma
    ki-i7076676832.html
    A mąki to w intermarche największy wybór u nas jest. Sa tam tez gotowe mieszanki.

  • 36. Data: 2018-02-07 10:52:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 2 lutego 2018 05:03:00 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Powinna byc 750 ale nie do kupienia w ilosciach detalicznych.

    W intermarche i kauflandzie są

  • 37. Data: 2018-02-07 11:01:24
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 7 lutego 2018 10:44:35 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > A mąki to w intermarche największy wybór u nas jest. Sa tam tez gotowe mieszanki.

    ciekawe co sie zyskuje (poza satysfakcją) gdy sie piecze z mieszanki w której jest
    niewiadomoco

    b.

  • 38. Data: 2018-02-07 11:10:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 lutego 2018 11:01:25 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ciekawe co sie zyskuje (poza satysfakcją) gdy sie piecze z mieszanki w której jest
    niewiadomoco

    Nic się nie zyskuje- przepłaca się bo kg mieszanki od 5zł się zaczyna a kg mąki
    niewiele ponad złotówkę kosztuje+ drożdże suche 30groszy za opakowanie. Sól, cukier,
    olej(masło ew) każdy w domu ma a dodatki to co kto lubi to sobie wsypie
    Ja kupiłem dużą porcję suszonej jogody goji(strasznie drogie diabelstwo) i to dodaję
    najczęściej
    Posadzone mam też kilka krzaków tej jagody ale jeszcze nie owocowały- w tym roku mam
    nadzieję po raz pierwszy mieć swoje owoce.
    A i pokruszone orzechy włoskie dodaje bo 2 drzewa które ze 30-35lat temu
    posadziłem(normalnie z orzecha do doniczki i później do gleby) owocują w ogromnych
    ilościach

  • 39. Data: 2018-02-07 11:27:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 2 lutego 2018 21:01:20 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Mozna kupic. Problem jest jeden. Polepszaczy uzywa sie w sladowych ilosciach.
    Jakies promile albo jeszcze mniej. A sprzedaja je w workach po piecdziesiat i
    dwadziescia piec kilo.

    Badałem kiedyś temat w necie i wyszło ze najmniejsze ilości sprzedają lecytyny
    słonecznikowej-100gr ok 10zł. Podobno działa to jak polepszacz ale nie próbowałem

  • 40. Data: 2018-02-07 16:19:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tez uwazam ze mieasznki sa za drogie. Jak chce na bogato to wole sam suszonych
    pomidorow albo suszonej sliwki dolozyc. I obligatoryjnie po nieduzej garsci prazonego
    slonecznika i prazonej dyni. W dniu w ktorym kupilem maszynke kupilem dwa rozne
    opakowania mieszanek. Jedno bylo z ziarnami. Ziarenek w nim tyle bylo co kot
    naplakal. Jak by jeszcze mieszanki to byly koncentraty i zamiast targac 10 kilo maki
    bylo by do niesienia dwa kilo. To by bylo cos.