  • 31. Data: 2010-12-13 09:30:14
    Temat: Re: Trytytka buahahaaa
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    news:beebed16-a745-4292-ba79-1de012f19237@j29g2000yq
    m.googlegroups.com...
    >ale ni ch**a z tego nie trafiło do ciebie, panie >najstarszy internauto
    >w tym kraju,dalej jedziesz "krzaczkami"...:-)

    To sobie popatrz mądralo:
    Stoi jak wół w nagłówku ostatniej mojej wiadomości.

    charset="iso-8859-2"

    Wygląda na to że to ty masz coś pojebane z twoim czytnikiem.

    Marek

  • 32. Data: 2010-12-13 09:42:59
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

    >po drugie zdążyłem się przez ten czas dowiedzieć co to jest offtopic na
    >usenecie :)

    Nadal nie wiesz co znaczy offtopic.
    Wiesz co znaczy wogóle topic?

    > Dobrze wiesz, że przynajmniej w tytule powinieneś dodać znacznik 'OT:'

    Gdybym w trakcie zaczętej przez kogoś dyskusji zmienił temat to tak.
    Tymczasem tak się składa że to ty nie wiesz kiedy napisać OT. Ja napisałem swój
    pierwszy post na temat stosowania " "trytytki" w budownictwie gdyż ktoś zauważył
    że jest to wielce branżowe określenie. To ty powinieneś wstawić OT: w chwili
    kiedy zachciało ci się spełnić misję i poprawić mnie że nie na temat i że mam
    sobie poprawić kodowanie. To ty offtopikujesz w moim temacie tu od kilkunastu
    postów wraz z kolegą S_13.
    Jest pewne określenie takiej jak ty osoby.

    Marek

  • 33. Data: 2010-12-13 09:46:43
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

    I jeszcze jedno.
    W twoim nagłówku jest

    Kodowanie nagłówków 8bit jest niezgodne z netykietą.

    Marek

  • 34. Data: 2010-12-13 09:53:17
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > To sobie popatrz mądralo:
    > Stoi jak wół w nagłówku ostatniej mojej wiadomości.
    >
    > charset="iso-8859-2"

    to zajrzyj jeszcze raz w nagłówek panie sysopie...:-)
    "reply-type=original"
    czyli, że jak raz pojechałeś ze złym kodowaniem, tak teraz lecisz
    dalej...:-)

    > Wygląda na to że to ty masz coś pojebane z twoim czytnikiem.

    pretensje do Sergeya Brina, a nie do mnie...:-)
    aha... EOT, PLONK, etc... jesli wiesz co to znaczy...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 35. Data: 2010-12-13 10:39:31
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-12-13 10:42, tarnus pisze:
    > Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

    [ciach - tłumaczenia, złośliwości, leczenie kompleksów]

> [...]
    > To ty powinieneś wstawić OT: w chwili kiedy zachciało ci się spełnić
    > misję i poprawić mnie że nie na temat i że mam sobie poprawić kodowanie.

    Postaraj się mnie zrozumieć :) Wyskoczyłeś jak Archimedes z wanny (lub
    złośliwiej: jak guma z majtek) z odkryciem czegoś, co jest znane
    powszechnie, ogólnie i uniwersalnie. Czegoś co nie jest szczególnie
    związane z budownictwem. Niech o tym świadczy choćby link, który sam
    zamieściłeś - no chyba, że forum Subaru według Ciebie również jest
    związane z budownictwem :> Oczywiście masz prawo dzielić się z nami
    każdym swoim uniesieniem, ale delikatnie mówiąc wygląda to dosyć hmmm..
    może powiem tak: wywołuje uśmiech. Byłem przekonany (dopóki mnie nie
    uświadomiłeś), że jesteś gołowąsem z mlekiem pod nosem (bo dla tego
    wieku niekontrolowane uniesienia to objaw charakterystyczny).

    OK - miałeś akurat taki nastrój, że napisałeś na grupę, ja miałem taki,
    że się wtrąciłem (choć mogłem przemilczeć). No i wyszła pyskówka total OT.

    > Jest pewne określenie takiej jak ty osoby.
    Jest wiele określeń. Na szczęście istotne są jedynie te, które padają z
    ust osób, których zdanie warte jest uznania. Ludzie ekscytujący się
    trytytką do takich nie należą ;)
    (MSPANC :p - po tych Twoich wycieczkach)

    > To ty offtopikujesz w moim temacie tu od kilkunastu postów wraz
    > z kolegą S_13.
    Masz rację - już chyba nawet podpadam pod trolowanie. Dlatego więcej tu
    nie napiszę, choćbyś dalej usilnie starał się mnie obrazić :)

    PZDR
    Shaman

  • 36. Data: 2010-12-13 14:23:16
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    .googlegroups.com...

    >to zajrzyj jeszcze raz w nagłówek panie sysopie...:-)

    Ja ustawienia mam prawidłowe. Jak mam być odpowiedzialny za to że serwer coś
    pieprzy po drodze?
    W ustawieniach outlooka mam to ustawienie WYŁĄCZONE.
    Jak wpinam ten sam komputer do innej sieci (dostawcy) to jest jakoś OK

    >pretensje do Sergeya Brina, a nie do mnie...:-)
    >aha... EOT, PLONK, etc... jesli wiesz co to znaczy...:-)

    Kup sobie pole buraków i się zasadź.

    Marek

  • 37. Data: 2010-12-13 14:47:01
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    > Postaraj się mnie zrozumieć :) Wyskoczyłeś jak Archimedes z wanny (lub
    > złośliwiej: jak guma z majtek) z odkryciem czegoś, co jest znane powszechnie,
    > ogólnie i uniwersalnie.

    Wyśmiałem to po prostu.

    > Oczywiście masz prawo dzielić się z nami każdym swoim uniesieniem, ale
    > delikatnie mówiąc wygląda to dosyć hmmm.. może powiem tak: wywołuje uśmiech.

    Opisałem całość celowo tak jakbym tej nazwy się naśmiewał i nmadal uważam że
    trytytka równie dobrze może być pierdziawką dla cudownych słowotwórców.

    > OK - miałeś akurat taki nastrój, że napisałeś na grupę, ja miałem taki, że się
    > wtrąciłem (choć mogłem przemilczeć). No i wyszła pyskówka total OT.

    A wystarczyło zamknąć dziub i nie mędrkować.

    Na przyszłość zalecam więcej luzu. Nie jeden raz pisze się tu nie na temat.
    Mogę ci dziesiątki twoich takich wypowiedzi zacytować. No ale jak król się z
    żartu nier śmieje to i cały dwór ma siedzieć cicho.
    Zapraszam więc na pole buraków które poleciłem kupić "koledze" S_13 i tam
    przemyśleć swoje zachowanie. Na przyszłość odpowiadać na rozpoczęty temat lub
    siedzieć po prostu cicho. Jak masz zamiar zmienić cudzy temat na inny to nie
    zapomnij o dopisaniu OT którym tu zabłysnąłeś.

    Marek