  • 1. Data: 2011-01-05 00:44:59
    Temat: Trzeba chyba...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    ...nasionka pomidorów w USiech zamówić. Będzie ktoś chętny na wspólne
    zamówienie? - info proszę na priv, bo tak pewno wolicie :-)
    Przypominam stronę - przejrzyjcie odmiany. Przy okazji przypominam i
    polecam zachwalane już kiedyś tutaj, przesmaczne koktajlowe Sprite o
    kształcie malutkich śliweczek.

    http://www.tomatogrowers.com/

  • 2. Data: 2011-01-05 03:51:17
    Temat: Re: Trzeba chyba...
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > Przypominam stronę - przejrzyjcie odmiany. Przy okazji przypominam i
    > polecam zachwalane już kiedyś tutaj, przesmaczne koktajlowe Sprite o

    Podobają mi się książki.

  • 3. Data: 2011-01-05 07:53:35
    Od: d...@d...dp.com

    On Wed, 5 Jan 2011, Ikselka wrote:

> [...]
    > Przypominam stronę - przejrzyjcie odmiany. Przy okazji przypominam i
    > polecam zachwalane już kiedyś tutaj, przesmaczne koktajlowe Sprite o

    A naszych sprawdzonych odmian już nie ma?
    W czym są lepsze te jankeskie oprócz tego, że sąsiad ich nie ma?

    D.P.

  • 4. Data: 2011-01-05 08:01:18
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    <d...@d...dp.com> wrote in message
    .pl...

> [...]

    > http://www.tomatogrowers.com/

    A naszych sprawdzonych odmian już nie ma?
    W czym są lepsze te jankeskie oprócz tego, że sąsiad ich nie ma?

    Nie tylko jankeskie - lepsze lub ciekawsze odmiany z całego świata...

  • 5. Data: 2011-01-05 08:24:12
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]

    > Przypominam stronę - przejrzyjcie odmiany. Przy okazji przypominam i

    > polecam zachwalane już kiedyś tutaj, przesmaczne koktajlowe Sprite o

    Zostały mi jeszcze z poprzedniego zamówiewnia.W paczce było po 30 nasion,starczy
    mi na 6 lat.Takich śliwkowo żarówkowych u nas dostatek,nie warto sprowadzać.
    Sieję tylko po kilka nasion,a jak mam potrzebę na wiecej sadzonek z
    odmiany,robię sadzonki przez ukorzenianie pędów bocznych.
    Może zainteresujesz się,co się dzieje w pomidorach na sąsiednim forum,warto tam
    zajrzeć.Pozdrawiam.mirzan

    http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?f=42&t=394
    86&start=364

  • 6. Data: 2011-01-05 11:14:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 09:01:18 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
    >
    > D.P.
    >
    > Nie tylko jankeskie - lepsze lub ciekawsze odmiany z całego świata...

    Tam SĄ z całego świata, nawet rosyjskie.

  • 7. Data: 2011-01-05 11:38:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 09:01:18 +0100, Panslavista napisał(a):

    > A naszych sprawdzonych odmian już nie ma?

    Już nie ma. Stare amatorskie odmiany ustąpiły miejsca twardoskórym,
    żylastym potworkom.

    > W czym są lepsze te jankeskie oprócz tego, że sąsiad ich nie ma?

    U mnie nie jest to kryterium, choćbym nawet chciała - ŻADEN mój (nawet
    najdalszy) sąsiad nie uprawia pomidorów. Natomiast dopytują się o te
    "jankeskie". Bo pyszne. Po prostu.

  • 8. Data: 2011-01-05 11:39:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 08:53:35 +0100, d...@d...dp.com napisał(a):

    > A naszych sprawdzonych odmian już nie ma?
    > W czym są lepsze te jankeskie oprócz tego, że sąsiad ich nie ma?

    Czy ja zaczęłam jakąś dyskusję? - nie przypominam sobie. Nie chcesz, ta nie
    jidz.

  • 9. Data: 2011-01-05 11:40:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 12:38:49 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
    >
    > U mnie nie jest to kryterium, choćbym nawet chciała - ŻADEN mój (nawet
    > najdalszy) sąsiad nie uprawia pomidorów. Natomiast dopytują się o te

    Sorry, źle zacytowałam.

  • 10. Data: 2011-01-05 11:47:39
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    .pl...

    > Tam SĄ z całego świata, nawet rosyjskie.

    Wiem, nawet podejrzewam, kto tym handluje... :-)))))))))))))