  • 11. Data: 2011-01-05 12:51:34
    Temat: Re: Trzeba chyba...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 12:47:39 +0100, Panslavista napisał(a):

    > Wiem, nawet podejrzewam, kto tym handluje... :-)))))))))))))

    Dla mnie nie jest ważne, KTO. To nie broń ani narkotyki, więc kupuję.

  • 12. Data: 2011-01-05 12:53:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 09:24:12 +0100, mirzan napisał(a):

    > Zostały mi jeszcze z poprzedniego zamówiewnia.W paczce było po 30 nasion,starczy
    > mi na 6 lat.

    Proszę bardzo, nie ma za co.

    > Takich śliwkowo żarówkowych u nas dostatek,nie warto sprowadzać.
    > Sieję tylko po kilka nasion,a jak mam potrzebę na wiecej sadzonek z
    > odmiany,robię sadzonki przez ukorzenianie pędów bocznych.
    > Może zainteresujesz się,co się dzieje w pomidorach na sąsiednim forum,warto tam
    > zajrzeć.Pozdrawiam.mirzan
    >
    > http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?f=42&t=394
    86&start=364

    Dziękuję, mam swoje ulubione, wystarczą mi - nie mam za dużo miejsca ani
    możliwości testowania.

  • 13. Data: 2011-01-05 15:31:00
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Dziękuję, mam swoje ulubione, wystarczą mi - nie mam za dużo miejsca ani

    > możliwości testowania.

    Dokupiłem sobie Peron,który ma być odporny ma zarazę,oraz Avizo,który podobno
    jest odporny i wcześniejszy od zarazy ziemniaka.
    mirzan

  • 14. Data: 2011-01-05 17:14:43
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > http://www.tomatogrowers.com/

    które konkretnie odmiany polecasz?

    ---
    uciu

  • 15. Data: 2011-01-05 22:57:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 18:14:43 +0100, uciu napisał(a):

    > które konkretnie odmiany polecasz?
    >

    > ---

    Tak jak pisałam - koktajlowy Sprite (chyba tam jest nadal, nie patrzyłam
    jeszczze), oprócz tego "do jedzenia" Persimmon, Mountain Gold, na przetwory
    (przeciery) San Marzano. Ale sobie coś oprócz nich dokupię, tylko poczytam
    najpierw...
    Z polskich - szukaj Varsovia, czerwonozielone, u nas w kraju do kupienia.
    Pyszne, do jedzenia, nie na przetwory. Oprócz tego polskie pomidory Baron.