  • 11. Data: 2016-01-22 09:03:38
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 08:59, Piotrek pisze:

    > Ale czy obecność w przestrzeni publicznej to już narzucanie siłą swoich
    > przekonań? Czy jeszcze delikatny marketing?
    >
    > Piotrek
    >
    > PS. Mnie to rybka ale są tacy co dostają odczynów alergicznych po
    > dostrzeżeniu krzyża czy innego półksiężyca.

    I pewnie chetnie narzuciliby swoje przekonania w formie zakazu
    umieszczania znakow? :-)

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2016-01-22 09:21:25
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 09:00:02 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
> [...]
    > PS. Mnie to rybka ale są tacy co dostają odczynów alergicznych po
    > dostrzeżeniu krzyża czy innego półksiężyca.

    chodzi o cos poważniejszego - to co reprezentuje dzis islam, a kiedyś komunizm. W
    imię religii, bo ateizm tez jest religią, potrafi bezwzględnie zabijać.

    Powstaje nielogicznosc - ja wyznaję chrzescijanstwo i o tym opowiadam, ale nikogo niz
    zmuszam - i mam prawo konstytucyjne to robić.
    Jesli tak samo , równo, potraktujemy islam to islamista wyznaje islam, o tym opowiada
    - a jak ktos go nie chce posłuchac to go zabije, bo tak mu kaze jego religia- w
    świetle konstytucyjnej wolnosci religijnej - ma do tego prawo.
    Zatem islam w konstytucji powinien być w ograniczony - a juz tak nawiasem mowiac
    ponieważ oparci jestesmy na kulturze chrzescijanskiej to moze i chrzescijanstwo
    wprost powinno być opisane jak religia wiodąca (co nie oznacza obowiązkowa). Jakos to
    głębiej trzeba opisac - ale skutki wyparcia sie chrzescijanstwa widac w krajach
    europy zachodniej, one po prostu giną.

    b.

  • 13. Data: 2016-01-22 09:28:33
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-01-22 09:21, Budyń wrote:
> [...]
    głębiej trzeba opisac - ale skutki wyparcia sie chrzescijanstwa widac w krajach

    IMHO każdy fanatyzm działa tak samo - czy to islamski, czy to katolicki
    (puszczałem jakiś czas temu link do artykułu na temat księdza
    katolickiego co to był łaskaw wysadzić pub w Irlandii).

    Zatem to fanatyzm powinien być ścigany i ograniczany, a nie religie albo
    ateizm.

    Piotrek

  • 14. Data: 2016-01-22 09:41:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 09:28:25 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
> [...]
    europy zachodniej, one po prostu giną.

    > IMHO każdy fanatyzm działa tak samo - czy to islamski, czy to katolicki

    no własnie - taka jest swiadomosc wsrod lemingozy. Wez idz do koscioła katolickiego i
    nabluźnij, a potem jedz do islamistów i zrób to samo.
    Uswiadomisz sobie różnice - bo tam utną ci łeb i tyle bedzie.
    Nie, religie nie działają tak samo.

    b.

  • 15. Data: 2016-01-22 09:49:52
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-01-22 09:41, Budyń wrote:
    > no własnie - taka jest swiadomosc wsrod lemingozy. Wez idz do koscioła katolickiego
    i nabluźnij, a potem jedz do islamistów i zrób to samo.

    Kluczem jest "jedz do islamistów".

    > Uswiadomisz sobie różnice - bo tam utną ci łeb i tyle bedzie.

    Dałbym sobie głowę kolegi uciąć ;-) że jak wejdziesz do meczetu w PL i
    nabluźnisz to dalej Twoja głowa pozostanie na swoim miejscu.

    > Nie, religie nie działają tak samo.

    Pozostańmy przy swoich zdaniach.

    Piotrek

  • 16. Data: 2016-01-22 10:30:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 09:49:43 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
    katolickiego i nabluźnij, a potem jedz do islamistów i zrób to samo.

    > Kluczem jest "jedz do islamistów".

    masz jakis logiczy problem? Czyn zabroniony religijnie w kraju o przewazajacej
    wiekszoci członków tejze religii - i różnice w skutkach.

    > Pozostańmy przy swoich zdaniach.

    ok, tylko jesli chcesz sie wypowiadac to najpierw sie w temacie zorientuj.
    "Nie znam sie to sie wypowiam" buduje niezbyt dobre opinie o interlokutorze :)

    b.

  • 17. Data: 2016-01-22 10:38:47
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-01-22 10:30, Budyń wrote:

    > masz jakis logiczy problem? Czyn zabroniony religijnie w kraju o przewazajacej
    wiekszoci członków tejze religii - i różnice w skutkach.

    Manipulować to my a nie nami ;-)
    Hint: Różnice w kulturze i systemie prawnym dyskretnie pominąłeś ;-)

    > ok, tylko jesli chcesz sie wypowiadac to najpierw sie w temacie zorientuj.

    Czego i Tobie życzę ;-)

    > "Nie znam sie to sie wypowiam" buduje niezbyt dobre opinie o interlokutorze :)

    Ototo! Święte słowa ;-)

    Piotrek

  • 18. Data: 2016-01-22 11:03:57
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 10:38:38 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:

    wiekszoci członków tejze religii - i różnice w skutkach.

    > Manipulować to my a nie nami ;-)
    > Hint: Różnice w kulturze i systemie prawnym dyskretnie pominąłeś ;-)

    przyjąłem domyślnie. Moze i za głęboko pomyślane, fakt.

    napisałes wczesniej:
    >IMHO każdy fanatyzm działa tak samo - czy to islamski, czy to katolicki

    to pokazuje powierzchowną znajomosc tematu.
    Ja jestem katolikiem, i własciwie fanatykiem, fundementalistą - nie byłoby dla mnie
    żadnym problemem umrzec za Jezusa. Ba, to byłby zaszczyt.
    Islamista o czym wiemy też umrze za wiarę.

    No a jaka zatem jest różnica? Ja nie bedę zmuszał cie do bycia katolikiem, żadnych
    siłowych rozwiązan nie bedzie. A islamista cie zabije jesli nie przyjmiesz jego wiary
    (jesli bedzie mial oczywiscie odpowiednia sposobnosc), no ewentualnie mozesz zostac
    niewolnikiem itp. Jedynym celem islamu jest zdobyć Ziemię dla Allah`a i ustanowić na
    niej rządy Prawa szariackiego.

    Widzisz różnicę?

    > Czego i Tobie życzę ;-)

    a dziekuje, czytam duzo - wczoraj dostałem dzieje polski nowaka drugi tom. Adam
    -kupiłes? :)

    b.

  • 19. Data: 2016-01-22 11:20:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 11:04:01 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > a dziekuje, czytam duzo - wczoraj dostałem dzieje polski nowaka drugi tom. Adam
    -kupiłes? :)

    Oo nie wiedzialem ze w koncu wyszedl - juz zamawiam :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2016-01-22 11:24:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 11:20:26 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Oo nie wiedzialem ze w koncu wyszedl - juz zamawiam :-)

    No, zamowione - 51 pln :-) W poniedzialek bedzie.
    Dzieki za cynk ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.