  • 11. Data: 2020-06-06 01:02:14
    Temat: Re: Tymczasowa rura spustowa rynny czym zrobić?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 5 Jun 2020 22:19:08 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
    > Najtaniej to kupić rury spustowe takie jakie mają być później

    Ale nie mam jeszcze zew. tynku. Upaskudzą się...

    --
    Marek

  • 12. Data: 2020-06-06 09:22:33
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 6.06.2020 o 0:57, Marek pisze:

    > Heh w dzieciństwie ojciec mi opowiadał, że tak można. Nawet miałem zapytać o
    > łańcuch ale uznałem to za mało poważne :)
    > Zresztą spust z rynny jest odsadzony od osi rury w gruncie więc łańcuch musiałby
    > być pod kątem (no i problem z zakotwiczeniem go w rurze), działało by to?

    Gdy kupowałem dom, to rynna na garażu była wyposażona w taki "spust" -
    gruby łańcuch plastikowy, który trzeba było przymocować też do ziemi,
    by nie majdało nim przy wietrze. Działało to przy małym/średnim deszczu,
    bo dach duży. Przy ulewie już leciało wodospadem - chlapiąc na ścianę,
    więc szybko podłączyłem tam tradycyjną rurę spustową. Ale nie powiem,
    woda spływająca po takim łańcu daje efektowny widok.

  • 13. Data: 2020-06-06 21:31:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-06-06 o 01:02, Marek pisze:

    > Ale nie mam jeszcze  zew. tynku. Upaskudzą się...

    To jakiś problem, aby zdjąć na czas tynkowania lub owinąć folią np. typu
    stretch, którą można zerwać po tynkowaniu?

  • 14. Data: 2020-06-09 08:11:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.06.2020 21:31, Uzytkownik wrote:
    > To jakiś problem, aby zdjąć na czas tynkowania lub owinąć folią np. typu
    > stretch, którą można zerwać po tynkowaniu?

    Problem jak musi to zrobić ktoś inny zapewne ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2020-06-09 11:59:36
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2020 08:11:20 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Problem jak musi to zrobić ktoś inny zapewne ;-)

    jesli wykonawca tynku nie potrafi zabezpieczyc innych elementów przed
    uszkodzeniem/zabrudzeniem to takiego nie warto brać.
    Mnie kiedys tynkarze nie zabezpieczyli i pobrudzili kostkę, kazali sie nie przejmowac
    bo sie umyje jak sciana wyschnie. No i wyschła, na kostce tez, i umyć sie nie udało.
    Jedno zrobili, drugie zepsuli.

    b.

  • 16. Data: 2020-06-09 13:32:12
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Mnie kiedys tynkarze nie zabezpieczyli i pobrudzili kostkę, kazali sie nie
    przejmowac bo sie umyje jak sciana wyschnie. No i wyschła, na kostce tez, i umyć sie
    nie udało. Jedno zrobili, drugie zepsuli.

    Paragony dałeś?
    K.

  • 17. Data: 2020-06-09 15:06:39
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2020 13:32:14 UTC+2 użytkownik Kadar napisał:
    przejmowac bo sie umyje jak sciana wyschnie. No i wyschła, na kostce tez, i umyć sie
    nie udało. Jedno zrobili, drugie zepsuli.

    > Paragony dałeś?
    > K.

    to było z cwierc wieku temu - były juz wtedy paragony?

    b.

  • 18. Data: 2020-06-10 21:23:34
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > to było z cwierc wieku temu - były juz wtedy paragony?

    Paragony były, są i będą. Bez paragonów państwo by zbankrutowało.
    K.