  • 1. Data: 2012-08-05 11:22:05
    Temat: Tynki silikonowe firmy MAJSTER-POL
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    Witam
    Ze względu, że w najbliższym czasie stoję przed wyborem tynków
    pomyślałem o silikonowych, bo podobno nie osadzają się na nich glony i
    że ludzie polecają. Jak to jest w przypadku tynków silikonowych firmy
    MAJSTER-POL, proszę Was o opinie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-08-05 18:33:00
    Temat: Re: Tynki silikonowe firmy MAJSTER-POL
    Od: "inż. Jaskiniowy" <l...@w...pl>

    W dniu 2012-08-05 11:22, Einstein pisze:
> [...]
    > pomyślałem o silikonowych, bo podobno nie osadzają się na nich glony i
    > że ludzie polecają. Jak to jest w przypadku tynków silikonowych firmy

    Jeden hooj jaki tynk...

  • 3. Data: 2012-08-06 09:46:49
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    w tej chwili ich jakosc jest porownywalna z tym co jest na rynku - tylko
    kolory bardziej matowe ale cena nizsza

    w rejeonie wawy duzo firm robi na tym i jest ok

    http://eko-piece.pl

  • 4. Data: 2012-08-06 09:59:38
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    W dniu 2012-08-06 09:46, rt pisze:
    > w tej chwili ich jakosc jest porownywalna z tym co jest na rynku - tylko
    > kolory bardziej matowe ale cena nizsza
    >
    > w rejeonie wawy duzo firm robi na tym i jest ok
    >
    > http://eko-piece.pl

    Dzięki za konkretną wypowiedź. Oglądałem wzorniki innych firm ale na
    budynku zapewne kolor może nieznacznie odbiegać od wzornika. No i
    słyszałem opinie, że komuś po położeniu tynku (producenta nie znam)
    jakieś bąble się porobiły na budynku. W zasadzie to jeszcze nie wie wiem
    dokładnie na tynk jakiej firmy się zdecydować, dlatego pytam. Ekipa co
    będzie robiła mi elewację każdy tynk mi położy, ale nie są w stanie
    wypowiedzieć się na ich temat. Jak możecie to napiszcie coś o swoich
    tynkach (chodzi mi o silikonowe).