  • 1. Data: 2012-07-16 10:55:05
    Temat: Tynki w łazienkach.
    Od: marsel <marcin@pl>

    Dom wybudowany z suporeksu, ściany w miarę równo wymurowane. Mam
    łazienkę 3x3 metry, jak przykładam łatę do ścian to różnice są około pół
    centymetra.
    Czy przed położeniem płytek na ściany wcześniej trzeba położyć na nie
    tynk, że wystarczy zagruntować i przyklejać płytki bezpośrednio do
    suporeksu?

  • 2. Data: 2012-07-16 11:12:56
    Temat: Re: Tynki w łazienkach.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 lipca 2012 10:55:05 UTC+2 użytkownik marsel napisał:
> [...]
    > Czy przed położeniem płytek na ściany wcześniej trzeba położyć na nie
    > tynk, że wystarczy zagruntować i przyklejać płytki bezpośrednio do

    Zagruntuj ściane i połóz cienką warstwe kleju do glazury wyrównując tym drobne
    nierówności. I wtedy na to płytki.

  • 3. Data: 2012-07-17 09:02:25
    Od: marsel <marcin@pl>

    > Zagruntuj ściane i połóz cienką warstwe kleju do glazury wyrównując tym drobne
    nierówności. I wtedy na to płytki.

    OK, tak zrobię.

  • 4. Data: 2012-07-19 10:42:31
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "marsel" <marcin@pl> napisał w wiadomości

    > OK, tak zrobię.

    ja też tak robiłem i już 6 lat i nic się nie dzieje

    --=olo=--