  • 21. Data: 2016-11-24 09:54:30
    Temat: Re: U Adama Sz. węszą w piecach
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 listopada 2016 09:40:02 UTC+1 użytkownik scruffty napisał:

    > ale spotkałeś kogoś kto by w kominku plastik, gumę czy inne śmieci palił?
    Coniektórzy brykietem pala np. Jesteś pewny co za świństwa do sklejenia tych trocin
    użyli? MNiewysuszonym drewnem jak palą to tez okolice zadymiają. Iglastym wystarczy
    palić i dym na okolice się niesie
    Ale po co spalać plastyk- zakopać można;)
    Czy jak zakopie w ogródku 200 pustych butelek tzw pet to jakieś zagrożenie dla
    środowiska wywołam?

  • 22. Data: 2016-11-24 10:46:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 Nov 2016 09:46:20 +0100, quent

    > To od jutra montujemy kamerę w Twoim domu, a nuż znęcasz się nad rodziną.

    Po co ta demagogia. Tutaj nikt kamer nie istaluje w kotłowniach, a
    spawdzenie czy ktoś nie jest katowany, jeśli może na to wskazywać sytuacja
    (patrz analogie do istniejącego i "żywego" komina spalinowego w domu) nie
    jest niczym nienormalnym.

    > I dlatego uważam, że żyjemy w faszyzującym państwie.

    Ale nie wszystkich -- tylko tych co mogą mieć coś na sumieniu. Oczywiście
    nie muszą, ale wtedy nie muszą się też obawiać. Ci co mogą mieć coś na
    sumieniu, może się opamiętają zanim w ogóle dojdzie do kontroli. I to jest
    dobre.

    > Bo od tego jest!

    Sąd jest od rozstrzygania spraw wątpliwych, a nie do kontroli obywateli. To
    tak jakby policjant miał występować do sądu aby zatrzymać człowieka który
    MOŻE być przestępcą (bo wskazuje na to jego zachowanie).

    > Muszą.

    Jak widać, nie muszą. I też dobrze.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2016-11-24 10:51:00
    Od: quent <x...@x...com>

    On 24.11.2016 10:46, Myjk wrote:
> [...]
    > (patrz analogie do istniejącego i "żywego" komina spalinowego w domu) nie

    No ale mowa o profilaktyce a nie sytuacjach, które mogą wskazywać na...

    > Ale nie wszystkich -- tylko tych co mogą mieć coś na sumieniu.

    j.w.

    > Jak widać, nie muszą. I też dobrze.

    No ale to źle!
    Sędzia ma decydować a nie prokurator/policjant.
    Pomyliły Ci się funkcje.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2016-11-24 11:26:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 Nov 2016 10:51:00 +0100, quent

    > No ale mowa o profilaktyce a nie sytuacjach, które mogą wskazywać na...

    Nie o profilaktyce, bo komin spalinowy w domu może wskazywać na... i nie
    musi w danym momencie akurat kopcić czy śmierdzieć. Nie musi, ale może. I
    dobrze, że mają możliwość weryfikacji.

    > j.w.

    Dlatego wyciąłeś odniesienie do policji, która często kontroluje
    profilaktycznie i nie musi mieć na to zgody sądu?

    > No ale to źle!
    > Sędzia ma decydować a nie prokurator/policjant.
    > Pomyliły Ci się funkcje.

    j.w.

    Ogólnie szkoda, że jest znieczulica i tak mało ludzi reaguje na spalanie
    syfu tudzież złe spalanie tego co można oficjalnie palić. Może stąd ta
    wymuszona profilaktyka.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2016-11-24 11:32:02
    Od: quent <x...@x...com>

    On 24.11.2016 11:26, Myjk wrote:
> [...]

    > musi w danym momencie akurat kopcić czy śmierdzieć. Nie musi, ale może. I

    No toż właśnie Twoja obecność w domu może wskazywać na możliwość
    znęcania się nad domownikami ale tu kontrola Ci nie pasuje.

    > Dlatego wyciąłeś odniesienie do policji, która często kontroluje
    > profilaktycznie i nie musi mieć na to zgody sądu?

    No i właśnie - NIE powinna!! Jak np. w UK.

    > Ogólnie szkoda, że jest znieczulica i tak mało ludzi reaguje na spalanie
    > syfu tudzież złe spalanie tego co można oficjalnie palić. Może stąd ta
    > wymuszona profilaktyka.

    Problemem są niedziałające sądy.
    Dopóki to się nie naprawi to nic się nie ma prawa zmienić.
    Chyba, że ludzie polubią życie w faszyzującym państwie i profilaktyczne
    kontrole na dowolny temat. Wtedy, faktycznie, sądy mogą sobie działać
    jak działają.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 26. Data: 2016-11-24 11:40:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 Nov 2016 11:32:02 +0100, quent

    > No toż właśnie Twoja obecność w domu może wskazywać na możliwość
    > znęcania się nad domownikami ale tu kontrola Ci nie pasuje.

    Nie pasuje mi zastosowana przez Ciebie demagogia pt. montowanie kamer jako
    profilaktyka porównawcza do przyjścia i jednorazowego sprawdzenia co się
    dzieje.

    > No i właśnie - NIE powinna!! Jak np. w UK.

    Jak dorośniemy mentalnie, to być może. Obecnie jest dobrze.

    Problemem są ludzie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2016-11-24 11:49:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 24.11.2016 11:40, Myjk wrote:
> [...]
    > profilaktyka porównawcza do przyjścia i jednorazowego sprawdzenia co się

    To jest to samo.
    Pod "znęcanie się" możesz sobie podstawić coś innego jak wolisz

    > Jak dorośniemy mentalnie, to być może. Obecnie jest dobrze.

    Obecnie jest baaardzo źle... degenerująco.
    Państwo się "troszczy" ale nie ma kar.
    Nigdy (sic!) nie dorośniemy.

    > Problemem są ludzie.

    Absolutnie!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 28. Data: 2016-11-24 12:02:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 Nov 2016 11:49:32 +0100, quent

    > To jest to samo.
    > Pod "znęcanie się" możesz sobie podstawić coś innego jak wolisz

    Nie to samo. Do jednorazowego sprawdzenia stanu czy ktoś nie pali syfem,
    pojechałeś peramnentną kontrolą w dowolnym wybranym temacie.

    > Obecnie jest baaardzo źle... degenerująco.
    > Państwo się "troszczy" ale nie ma kar.
    > Nigdy (sic!) nie dorośniemy.

    Jest źle, ale bez kontroli byłoby jeszcze gorzej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2016-11-24 12:25:04
    Od: quent <x...@x...com>

    On 24.11.2016 12:02, Myjk wrote:
    > Nie to samo. Do jednorazowego sprawdzenia stanu czy ktoś nie pali syfem,
    > pojechałeś peramnentną kontrolą w dowolnym wybranym temacie.

    No to niech będzie, że raz w roku.
    Bez znaczenia.
    To jest *to samo*

    > Jest źle, ale bez kontroli byłoby jeszcze gorzej.

    Róznimy się widzę pryncypialnie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 30. Data: 2016-11-24 12:34:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 24 listopada 2016 12:25:05 UTC+1 użytkownik quent napisał:
    > Róznimy się widzę pryncypialnie.

    Anarchia jest fajna, jak mieszkasz w otoczeniu istot myślących.
    Jak mieszkasz wśród debili, to anarchia jest tragiczna ;)

    L.