  • 31. Data: 2016-11-24 12:39:48
    Temat: Re: U Adama Sz. węszą w piecach
    Od: quent <x...@x...com>

    On 24.11.2016 12:34, Lisciasty wrote:

    > Anarchia jest fajna, jak mieszkasz w otoczeniu istot myślących.
    > Jak mieszkasz wśród debili, to anarchia jest tragiczna ;)

    Jaka znów anarchia??!!
    Albo chcemy coś ustalić albo tak sobie po prostu pieprzymy od rzeczy....

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 32. Data: 2016-11-24 12:55:06
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Pozdor
    > Myjk
    wlasnie mialem pytac czy te ruchy cos pomoga na debili palacych od dolu w
    gorniakach.
    mieszkam w takim rejonie.
    mam doswiadczenie z paleniem od komuny.
    i to NIE smieci odpowiadaja za syf jaki mgli sie po okolicy.
    z tej prostej przyczyny ze jest ich za malo....
    sa kaloryczne i bardzo szybko ida przez komin.
    pomijam debili gromadzacych specjalnie takie gowna na caly sezon. u nas
    takiego nie ma ale piszecie ze widujecie...
    smieci nasi specjalisci u mnie spalaja w pierwsze dni grzania.
    tydzien i zapasy z calego lata znikaja. poznaje po specyficznym smrodzie.
    potem zaczyna sie tradycyjnie. wegiel klasy 33 lub wyzszy - yeb na zar - i
    mozesz wieszac bombki w powietrzu....
    to jest dramat!
    nikt z tym nic nie robi!
    straszniki po prostu nic nie stwierdza kontrolujac takiego gnoma. wegiel?
    wegiel! dozwolone? ano.
    no to wypad.
    i tyle
    a smrod pozostaje.
    na czysteogrzewanie.pl jest rozbity mit o tym ze to smieci powoduja ten
    dramat.
    sa miejsca gdzie za problem odpowiada uklad - jeden pokoj jeden piecyk....,
    kamienice stare itp.
    ale na rejonie domkow - to problem gorniakow...

  • 33. Data: 2016-11-24 13:05:08
    Temat: Re: U Adama Sz. w?sz? w piecach
    Od: quent <x...@x...com>

    On 24.11.2016 12:55, abn140 wrote:
    > wegiel! dozwolone? ano.
    > no to wypad.
    > i tyle
    > a smrod pozostaje.

    To już lepiej, żeby Straż Miejska, czy tam inna zbędną formacja,
    roznosiła ulotki z tutorialem jak palić w takich piecach.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 34. Data: 2016-11-24 13:13:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 Nov 2016 12:25:04 +0100, quent

    > No to niech będzie, że raz w roku.
    > Bez znaczenia.
    > To jest *to samo*

    Skala ma znaczenie.

    > Róznimy się widzę pryncypialnie.

    Możliwe, że nie. Ja się opieram i oceniam o to co mamy, a Ty przywołujesz
    tylko wyobrażenia jak być powinno. Wiec w obecnej sytuacji jest lepiej niż
    gdyby tego nie było --jak się stan obecny zmieni, to też to odpowiednio
    ocenię.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 35. Data: 2016-11-24 13:16:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    quent pisze:

    > To już lepiej, żeby Straż Miejska, czy tam inna zbędną formacja,
    > roznosiła ulotki z tutorialem jak palić w takich piecach.

    To by było zbyt proste. U nas to się nie przyjmie.
    W Polsce proste rozwiązania słabo się przyjmują.

    --
    Jarek

  • 36. Data: 2016-11-24 13:18:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 Nov 2016 09:48:53 +0100, quent

    > Ależ absolutnie nie tak to powinno wyglądać!
    > Nie "wiszący bat" a "bat na dupie" - róznica jest zasadnicza.

    Ja uważam dodatkowo, że ludzie powinni być uczeni wiszacym batem, a nie z
    miejsca nim pałowani.

    Ale jak jest od wielu lat prowadzona strona http://czysteogrzewanie.pl --
    ja sam na fali tej strony naipsałem do dwóch lokalnych gazet i w jednej
    (niestety tylko w jednej) opublikowano mój artykuł na rozkładówce o
    "czystym"* paleniu -- a potem co jakiś czas pojawia się taki kwiatek:
    http://czysteogrzewanie.pl/jak-palic-w-piecu/jak-pal
    ic-czysto-weglem/nie-klamstwom-alarmow-smogowych-na-
    temat-palenia-od-gory/
    wspierany przez mafię węglowo-kotłową, to ręce opadają.

    *) bo oczywiście nadal jestem za termomodernizacją i zastąpieniem lokalnej
    emisji z węgla (nawet palonego "czysto") przez alternatywne źródła.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 37. Data: 2016-11-24 13:29:43
    Od: quent <x...@x...com>

    On 24.11.2016 13:13, Myjk wrote:
    > jak się stan obecny zmieni, to też to odpowiednio
    > ocenię.

    No ale jak ma się zmienić skoro wokół tylko słychać pomysły jak tu
    zrobić jeszcze głupiej jak jest obecnie.

    Krok w stronę osłabienia sądownictwa to krok w kierunku faszyzmu lub
    przywołanej wcześniej anarchii.

    Krok w stronę wzmocnienia sądownictwa to krok ku normalności.
    Sędzia powinien móc wydać nakaz rewizji w uzasadnionych przypadkach z
    dnia na dzień albo jeszcze tego samego dnia nawet po pracy jak ktoś z
    prokuratorów wie gdzie mieszka a sprawa jest pilna.

    Tyle, że u nas są stosy procedur a wszystko i tak stoi na głowie. Dobrze
    mają się tylko przeróżne interwencyjne programy w tv i audycje w radio,
    bez nich to nie wiadomo gdzie szukać sprawiedliwości ;-))))

    Taki kraj...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 38. Data: 2016-11-24 13:32:20
    Od: quent <x...@x...com>

    On 24.11.2016 13:18, Myjk wrote:
    > Ja uważam dodatkowo, że ludzie powinni być uczeni wiszacym batem, a nie z
    > miejsca nim pałowani.

    No ale własnie chcesz tym batem lać ludzi, którzy nie łamią prawa.
    Czymże innym są rewizje w domu?
    Wara!!!

    Pałować tylko PO czynie a nigdy profilaktycznie

    > Ale jak jest od wielu lat prowadzona strona http://czysteogrzewanie.pl --

    i słusznie!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 39. Data: 2016-11-24 14:00:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 Nov 2016 13:32:20 +0100, quent

    > No ale własnie chcesz tym batem lać ludzi,
    > którzy nie łamią prawa.
    > Czymże innym są rewizje w domu?

    Chcę żeby bat wisiał, nie chcę nim lać. Jak ktoś nie łamie prawa, to batem
    nie dostanie. Nie wiem ile razy to jeszcze trzeba będzie powtórzyć.

    > Wara!!!
    > Pałować tylko PO czynie a nigdy profilaktycznie

    To jest znacznie trudniejsze i znacznie droższe niż profilaktyka i nauka.

    > i słusznie!

    Tylko to jest prywatna inicjatywa. Tymczasem powinna być rządowa. I dalej,
    przeciwko tej inicjatywie są dodatkowo wyciągane armaty gdzie pisze się
    takie bzdury aż myszka trzeszczy przy przewijaniu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 40. Data: 2016-11-24 14:07:40
    Od: quent <x...@x...com>

    On 24.11.2016 14:00, Myjk wrote:

    > Chcę żeby bat wisiał, nie chcę nim lać. Jak ktoś nie łamie prawa, to batem
    > nie dostanie.

    Lejesz batem stając już w moich drzwiach bez powodu.
    Wara!
    Ale jak ja przyjdę looknąć czy aby nie ***** to już masz z tym problem.

    *) wstaw co chcesz - chodowanie konopii, bicie rodziny, pedofilskie
    treści na kompie, lepienie bombek ect...

    > To jest znacznie trudniejsze i znacznie droższe niż profilaktyka i nauka.

    To jest *znacznie* prostrze i tańsze niż profilatyka.
    Mało tego - do tego nie jest potrzebne skomplikowane prawo.

    > Tylko to jest prywatna inicjatywa. Tymczasem powinna być rządowa.

    W życiu!
    Dlaczego chcesz zmuszać ludzi, którzy nie palą w piecach aby finansowali
    uświadamianie palaczy?

    > I dalej,
    > przeciwko tej inicjatywie są dodatkowo wyciągane armaty gdzie pisze się
    > takie bzdury aż myszka trzeszczy przy przewijaniu.

    nie wnikam, nie znam się

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info