  • 50. Data: 2017-03-07 12:34:36
    Temat: Re: U Was też Armagedon?
    Od: XL <i...@g...pl>

    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > i sąsiadów posiadacza psa.

    Oczywiście!

    --
    XL

  • 52. Data: 2017-03-07 12:37:31
    Od: XL <i...@g...pl>

    collie <c...@v...pl> wrote:

    > Nie bój nic, grube jest piękne. W Mauretanii co prawda,
    > ale zawsze to jakieś pocieszenie. No i jak powiadają -
    > nim gruby schudnie, to chudego szlag trafi.

    Pocieszaj się ile wlezie, ale jednak może lepiej schudnij.

    --
    XL

  • 53. Data: 2017-03-07 13:16:32
    Temat: Re: U Was te? Armagedon?
    Od: XL <i...@g...pl>

    abn140 <a...@g...com> wrote:
    > otworzylo sie okno mozliwosci wiec gostek se mysli:
    > "no dzialka w centrum jest. ja juz stary, emerytur nie bedzie, moze za
    > kilkanascie lat trzeba bedzie to sprzedac zeby nie zdychac z glodu.
    > cholera wie co zycie przyniesie. ale z drzewami nikt nie kupi a zezwolenia
    > na wycinke nie dostane bo centrum miasta i ma byc ladnie. a prawo zmienia bo
    > nadejda nowi......
    > no wiec - tniemy"
    > ludzie wycinaja na tzw 'zas'.

    No dokładnie.

    > niepotrzebnie. niepotrzebnie moze wogole kiedykolwiek albo na bank - teraz
    > niepotrzebnie...
    > co przyczyna jest? niestabilnosc prawa. przy gwarancjach ze ta ustawa nie
    > zostanie cofnieta prawie nikt by nie wycinal.
    > a tak jest okazja to sie czysci....
    > 25 lat sraczki legislacyjnej, sprzecznej czesto ze soba, zmian takich sobie,
    > zmian zmian i zmian tych zmian co to ostatnio zmienialy te zmiany co inne
    > zmiany zmienialy.
    > dziwicie sie ludziom?
    > majac taka dzialke w centrum chyba bym plakal ale wycinal......

    J.w.

    --
    XL

  • 54. Data: 2017-03-08 09:43:55
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 06.03.2017 o 21:43, Dirko pisze:
    > Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Miejscem dla wysokich drzew są lasy i parki.

    Ale czy nadal tak jest?
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wielka-wyci
    nka-w-lebie-hektary-chronionego-lasu,719838.html

    Ewa

  • 55. Data: 2017-03-08 10:41:45
    Od: XL <i...@g...pl>

    FEniks <x...@p...fm> wrote:

    > Ale czy nadal tak jest?
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wielka-wyci
    nka-w-lebie-hektary-chronionego-lasu,719838.html

    TVN i wszystko jasne , LOL.

    --
    XL

  • 56. Data: 2017-03-08 10:51:09
    Od: XL <i...@g...pl>

    Johnny <j...@p...pl> wrote:
    > Rzecz jasna chodzi o wycinkę drzew. Podobno w Castoramie robią zapisy na
    > piły spalinowe, bo kto żyw poczuł powołanie, aby czynić sobie ziemię poddaną
    > :-(
    >
    > Pozdrawiam apokaliptycznie Johnny

    Ten rejwach wokół wycinki wypisz wymaluj przypomina pisk ekoterrorystów w
    sprawie Doliny Rospudy. Bo to tak cudnie mieszkać w bloku w wielkim
    mieście, z wygodami, dojazdem, infrastrukturą - a na weekend móc wyskoczyć
    do głuszy nieskażonej cywilizacją i potem z rozkoszą wrócić w miejskie
    klimaty.
    I co z tego, że mieszkańcy Rospudy też chcą mieć nowocześnie, wygodnie i
    dostępnie - zakażmy im cywilizowanego życia w imię naszego weekendowego
    widzi-Misia, który jednak kocha bliskość dróg i hipermarketów!

    Dokładnie tak działają piszczy-ciele, co to z balkonu w bloku zawistnie
    patrzą na ogrody przy domkach jednorodzinnych naprzeciwko lub prywatny las
    mijany po drodze na letnisko :->

    --
    XL

  • 57. Data: 2017-03-08 12:55:48
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-08 o 10:51, XL pisze:

> [...]
    > patrzą na ogrody przy domkach jednorodzinnych naprzeciwko lub prywatny las

    Zdaje się że Rospuda to zupełnie co innego. Tam ochrona unikatowego
    miejsca, gatunków flory i fauny gatunkowo chronionych, natomiast zakazy
    w przypadku tej swobody w wycince drzew, właściwie niczemu
    (konstruktywnemu) nie służą. Wychodzenie z założenia że drzewa istnieją
    tylko z tego powodu bo do ich wycinania potrzeba zgody urzędasa, jest
    głupie.

  • 58. Data: 2017-03-08 13:23:33
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 08.03.2017 o 10:41, XL pisze:

    nka-w-lebie-hektary-chronionego-lasu,719838.html

    > TVN i wszystko jasne ,

    Np. co?

    > LOL.

    No
    http://www.rp.pl/Ustroj-i-kompetencje/303039917-Wyci
    nka-jest-sledztwo-ws-drzew-w-Lebie.html

    Ewa

  • 59. Data: 2017-03-08 13:25:35
    Od: XL <i...@g...pl>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > Zdaje się że Rospuda to zupełnie co innego.

    Zastanawiające, że tylko dla tych, którzy tam nie mieszkają.

    > Tam ochrona unikatowego
    > miejsca, gatunków flory i fauny gatunkowo chronionych, natomiast zakazy
    > w przypadku tej swobody w wycince drzew, właściwie niczemu
    > (konstruktywnemu) nie służą.

    Służą temu samemu - gnębieniu posiadaczy terenów leśnych/zadrzewionych
    poprzez pozbawienie ich prawa decydowania o swojej własności, co jest
    dyskryminacją wobec reszty posiadaczy czegokolwiek.

    Żeby to uzmysłowić miejskim ekoświrom, trzeba byłoby nagle zabronić
    wszelkiego dalszego budownictwa na terenach miejskich i podmiejskich na
    jakimś wybranym terenie, np. na terenie Warszawki - i stworzyć tam rezerwat
    urbanizacyjny. He he. Chętnie podpiszę taką petycję.
    Dopiero by się podniósł klangor tamtejszych posiadaczy działek, kiedy ich
    ceny leciałyby w dół na łeb, na szyję, a żaden poważny inwestor już nie
    chciałby ich kupić, bo cały rozwój i zainteresowanie urbanizacyjne
    skierowałyby się np. na moje piękne Kielce 3333-)

    > Wychodzenie z założenia że drzewa istnieją
    > tylko z tego powodu bo do ich wycinania potrzeba zgody urzędasa, jest
    > głupie.

    ZBĘDNE drzewa istnieją tylko i wyłącznie z tego powodu. Do tej pory. Na
    szczęście można już to zmienić i nikt nie ma prawa zabronić mi ścięcia
    zawalidrogi tylko dlatego, że mu "tlenu ubędzie" na jego blokowym balkonie.
    Jakoś obrońcom amazońskiej dżungli też wreszcie pokazano porządnego fuck'a
    - bo się im należał. Wytłumaczono im dosadnie mw. tak -"Własnych lasów już
    nie macie, to ch... wam do naszych".
    Zrozumieli.

    --
    XL

  • 60. Data: 2017-03-08 13:26:06
    Od: XL <i...@g...pl>

    FEniks <x...@p...fm> wrote:

    nka-w-lebie-hektary-chronionego-lasu,719838.html

> [...]

    No i?

    --
    XL