  • 61. Data: 2011-05-05 18:41:51
    Temat: Re: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    > http://www.rp.pl/artykul/8,648907_Nie-wystarczy-byle
    -cegla--byle-pustak.html

    > dziękujemy Ci nasz Związku Socjalistycznych Republik Europy

    Szałasy zdelegalizują ? :-)

  • 62. Data: 2011-05-05 19:49:34
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl>

    > Nie jest prawdą, że ludzie zawsze wiedzą co jest dla nich najlepsze.

    Jakie znaczenie ma co wiedzą jak dla siebie dom budują a nie dla urzędnika ?

  • 63. Data: 2011-05-05 19:52:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl>

    > Szkodliwość palenia to fakt.

    Jeszcze słodycze są szkodliwe :-)

    > Szkodliwość picia to fakt.

    Zupełnie nie :-) Co najwyżej nadużywanie

    > To nie jest etyka, nic tutaj nie ma do oceny.

    Jaka znowu etyka ? Bez związku zupełnie. Ocena to podstawa.

  • 64. Data: 2011-05-05 19:58:28
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl>

    > Ale to już było. W wyniku tego rozwoju wynaleziono zasady, których muszą
    > przestrzegać inni. :-)

    Jacy inni ?

    > Chyba, że uważasz, że społeczeństwo - jeśli wróci się do punktu w którym
    > było - nagle wymyśli inny (znowu najlepszy) sposób rozwoju?

    A kogo obchodzi społeczeństwo ? Ludzik buduje dom dla siebie by się od
    społeczeństwa odizolować.

  • 65. Data: 2011-05-05 20:36:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl>

    > Nie wiem, czy akurat unijne nakazy są dobrym wyjściem. Rynek na pewno tego
    > nie załatwi. Zmiany są zbyt szybkie, by rynek był w stanie zareagować. A
    > skończy się zamieszkamy - ludzie wyjdą na ulicę, jeśli nagle ktoś każe im
    > płacić 50zł za kWh energii z prądu lub gazu.

    To pewnie komputery odejdą :-)

    > Czemu uważam, że dom wg proponowanych przepisów nie będzie kosztował
    > milion? Bo rynek na popyt odpowie odpowiednimi materiałami i
    > technologiami, które masowo produkowane i wykorzystywane będą tańsze.

    Skąd większe zapotrzebowanie niż dzisiaj ? Te przepisy przecież nie zmuszą
    ludzi do budowania nowych mieszkań jak mogą mieszkać w starych.

  • 66. Data: 2011-05-05 20:39:53
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl>

    > Zmiany cen energii. IMHO na razie mamy lajcik. Hard-core będzie później
    > (za jakieś 30-40lat) - np. zmiana kosztów energii o 100% rocznie.

    A ile my będziemy jeszcze żyli ?

  • 67. Data: 2011-05-05 20:54:46
    Temat: Re: UE zadba o wasze przysz e domy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Nie to nie tak. Zakladamy, ze wiekszosc budujacych i kupujacych miaszkania
    > zwyczajnie nie zna sie na tym a chce dobry produkt. Poza tym masz pewnosc,
    > ze kazdy sprzedawany produkt spelnia przy najmniej minimalne wymagania.

    Ale ten dom nie jest dobry dlatego, że jest energooszczędny tylko dlatego,
    że ma x pokoi, dużą kuchnię, duże okna, ładny jest itp itd.

  • 68. Data: 2011-05-05 21:11:30
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Ale ten dom nie jest dobry dlatego, że jest energooszczędny tylko dlatego,
    > że ma x pokoi, dużą kuchnię, duże okna, ładny jest itp itd.

    Bez ocieplenia?

    Pozdro.. TK

  • 69. Data: 2011-05-08 07:43:08
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 05-05-2011 o 21:49:34 niusy.pl <d...@n...pl.invalid> napisał(a):

    > Użytkownik "M" <M...@o...pl>

    > Jakie znaczenie ma co wiedzą jak dla siebie dom budują a nie dla
    > urzędnika ?

    To ci się tylko tak wydaje, normy i wytyczne są po to abyś sobie albo komuś
    budowaniem swojego domu krzywdy nie zrobił, poza tym dom zrobiony zgodnie z
    tymi wytycznymi ma jeszcze jedną zaletę, jest sprzedawalny a i kredyt można
    na budowę takiego dostać.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 70. Data: 2011-05-09 06:48:04
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl>

> [...]

    To ci się tylko tak wydaje, normy i wytyczne są po to abyś sobie albo komuś
    budowaniem swojego domu krzywdy nie zrobił,
    Ty wiesz w ogóle o czym mowa ?

    poza tym dom zrobiony zgodnie z
    tymi wytycznymi ma jeszcze jedną zaletę, jest sprzedawalny a i kredyt można
    na budowę takiego dostać.
    --
    A jak właściciel nie chce brać kredytu i domu sprzedawać ?