  • 1. Data: 2011-11-06 20:36:19
    Temat: Ubezpieczenie budowy
    Od: MBargieła <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    jestem zainteresowana ubezpieczeniem domu w budowie / aktualnie trwają prace
    wykończeniowe /.
    Interesuje mnie ubezpieczenie z opcję kradzież z włamaniem.
    Czy możecie polecić jakieś towarzystwo?
    Pozdr.
    Gosia

  • 2. Data: 2011-11-06 21:05:35
    Temat: Re: Ubezpieczenie budowy
    Od: "aalexandrowicz" <a...@i...pl>

    Użytkownik "MBargieła" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prace wykończeniowe /.
    > Interesuje mnie ubezpieczenie z opcję kradzież z włamaniem.

    Solid Security? :)
    Bo żadne towarzystwo ubezpieczeniowe raczej nie ubezpieczy niezamieszkałego
    domu.

  • 3. Data: 2011-11-06 22:42:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-11-06 22:05, aalexandrowicz wrote:
    > Bo żadne towarzystwo ubezpieczeniowe raczej nie ubezpieczy
    > niezamieszkałego domu.

    Wiele to robi. Ubezpiecza się budowę *jeśli* to ciągle budowa. Z
    nieznanej przyczyny najważniejszym parametrem jest to czy mam dach
    drewniany czy nie. A poza tym ubezpieczają na słowo honoru że dom w
    ogóle jest. Nikt nic nie sprawdza. Na pewno robi to m.in. Compensa bo u
    nich ubezpieczyłem.

  • 4. Data: 2011-11-07 04:55:16
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Nikt nic nie sprawdza. Na pewno robi to m.in. Compensa bo u nich
    > ubezpieczyłem.

    Tylko o co chodzi...?
    Bo jak o samo ubezpieczenie dla banku - kredyt - to nie ma żadnego
    problemu, ubezpieczają i nie pytają, ale... tak naprawdę, takie
    ubezpieczenie nic nie daje - ot papier, trochę kasy mniej w kieszeni i
    żadnej gwarancji co do czegokolwiek.

    Jak chodzi o ubezpieczenie budowy z korzyścią dla jej właściciela -
    kradzież elementów ruchomych i inne bardzo prawdopodobne zdarzenia, to
    żadne TU czegoś takiego bez pytania nie zrobi.

    A jak nawet zrobi... to radzę wgryźć się i pięć razy na głos przeczytać
    powoli warunki tego ubezpieczenia... :-), bo okaże się, że to będzie
    taka jak ta opisana powyżej formalność, bez jakiejkolwiek gwarancji na
    cokolwiek...

    Tylko solidna firma ochroniarska :-). I pewnie taki sam warunek postawi
    TU, żeby w ogóle coś zagwarantować.

    pozdr
    Robert G.

  • 5. Data: 2011-11-07 07:49:52
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > drewniany czy nie. A poza tym ubezpieczają na słowo honoru że dom w
    > ogóle jest. Nikt nic nie sprawdza. Na pewno robi to m.in. Compensa bo u

    ale jesteś pewien, że od kradzieży też? bo to logiczne nie jest...

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2011-11-07 10:09:12
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "aalexandrowicz" napisał w wiadomości grup

    >Solid Security? :)
    >Bo żadne towarzystwo ubezpieczeniowe raczej nie ubezpieczy niezamieszkałego
    >domu.

    Bzdury piszesz. sporo towarzystw ubezpiecza "dom w budowie"

  • 7. Data: 2011-11-07 12:07:05
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości news:j98ao9

    > Bzdury piszesz. sporo towarzystw ubezpiecza "dom w budowie"

    mam budowe ubezpieczoną - ale nie od włamania tylko od żywiołów. Nie wiem
    czy była opcja "włamanie".

    b.

  • 8. Data: 2011-11-07 17:29:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-11-07 05:55, Robert G wrote:
    > Jak chodzi o ubezpieczenie budowy z korzyścią dla jej właściciela -
    > kradzież elementów ruchomych i inne bardzo prawdopodobne zdarzenia, to
    > żadne TU czegoś takiego bez pytania nie zrobi.

    W moim ubezpieczeniu jest opcja "kradzież na placu budowy".

    > Tylko solidna firma ochroniarska :-). I pewnie taki sam warunek postawi
    > TU, żeby w ogóle coś zagwarantować.

    Nie.

  • 9. Data: 2011-11-07 19:41:37
    Od: "aalexandrowicz" <a...@i...pl>

    > mam budowe ubezpieczoną - ale nie od włamania tylko od żywiołów. Nie wiem
    > czy była opcja "włamanie".

    Dokałdnie o to chodzi.
    Dom w trakcie budowy można ubezpieczyć od żywiołów, katastrofy budowlanej
    itp., ale nie chcą ubezpieczać od kradzieży z włamaniem. Tu więszość TU
    żąda, aby dom był użytkowany i zabezpieczony (muszą być okna, drzwi,
    wszystko z atestowanymi zamkami).

  • 10. Data: 2011-11-07 20:54:50
    Od: MBargieła <m...@p...onet.pl>

    Już wiem że taką opcję ma Hestia i Warta.
    Ale nie tylko... :)
    Ofert nie udało mi się jeszcze porównać.
    Pozdr.
    Gosia