  • 11. Data: 2011-09-29 19:29:17
    Temat: Re: Uk?adanie we?ny na skosach
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Skimir" <p...@M...onet.pl> wrote in message
    news:j62eaj$v7d$1@news.onet.pl...

    > No właśnie mam inną koncepcję.
    > Ściany działowe dokończę po zrobieniu regipsów co spowoduje, że nie będą
    > włazić w izolacje poddasza.

    No i pięknie :-)
    Ale 5cm mogą wchodzićm bez obaw byle nie wystawały ponad ocieplenie :-)
    No widzisz i się czegoś nauczyłeś :-)

  • 12. Data: 2011-09-29 19:31:57
    Temat: Re: Układanie wełny na skosach
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Marek P." <q...@a...pl> wrote in message

    > A teraz ja mam pytanie. Zostawiać dylatację od membrany czy nie? Są różne
    > szkoły.

    Absolutnie żadnej dylatacji. Chyba, że masz złą membranę ale to już głupota
    podczas budowy. Trudna do odkręcenia.
    Wełna ma dolegać jak puch w kurtkach polarników.. Wełna ma izolować
    natomiast membrana ma uszczelniać od wiatru więc musi dolegać z lekkim
    uciskiem i membrana musi być klejona taśmami jak należy, żeby nic nie
    podwiewało.

  • 13. Data: 2011-09-29 19:47:24
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-09-29 21:29, kiki pisze:

    > No i pięknie :-)
    > Ale 5cm mogą wchodzićm bez obaw byle nie wystawały ponad ocieplenie :-)
    > No widzisz i się czegoś nauczyłeś :-)

    Tzn?

    --
    M.

  • 14. Data: 2011-09-29 19:49:35
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

> [...]

    dobrze robisz, że ścian działowych nie wpuszczasz w ocieplenie sufitu.
    Zrobisz sufit i dociągniesz ściany.

  • 15. Data: 2011-09-30 18:06:24
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-09-29 21:49, kiki pisze:

    > dobrze robisz, że ścian działowych nie wpuszczasz w ocieplenie sufitu.
    > Zrobisz sufit i dociągniesz ściany.

    Po części była to przypadkowa decyzja nie podyktowana względami
    ociepleniowymi ale wygodą wykonania stelaża pod GK.
    No a że przy okazji wyszło na dobre izolacji... :-)

    --
    M.

  • 16. Data: 2011-09-30 19:56:14
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Po części była to przypadkowa decyzja nie podyktowana względami
    > ociepleniowymi ale wygodą wykonania stelaża pod GK.
    > No a że przy okazji wyszło na dobre izolacji... :-)

    zdecydowanie :-)
    Mnie wystają ponad :-) o 30cm wyżej niż ocieplenie :-(

  • 17. Data: 2011-10-02 13:38:51
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-09-30 21:56, kiki pisze:

    > zdecydowanie :-)
    > Mnie wystają ponad :-) o 30cm wyżej niż ocieplenie :-(

    Czekaj bo nie łapię.
    Jak to 30cm wyżej niż ocieplenie? To masz jakieś takie progi ponad
    ociepleniem?

    --
    M.

  • 18. Data: 2011-10-02 17:20:03
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Czekaj bo nie łapię.
    > Jak to 30cm wyżej niż ocieplenie? To masz jakieś takie progi ponad
    > ociepleniem?

    Wymurowali mi ściany działowe, na nich wieńce i na tym opiera się część
    więźby, a ocieplenie jest niżej.
    Nikt nie pomyślał o tym wcześniej. Można było tak zrobić gdyby to ocieplili
    zanim odeskowli podłogę strychu nieużytkowego.
    Wystaje beton na porothermie. I jeszcze są ściany działowe, które maja
    otwart porotherm od gory.
    Bez kapitalki nie da sie tego naprawić. Trzeba by rozebrać sufity od dołu i
    od dołu sie dostać, bo ruszanie od góry i tak zniszczy sufity.
    Naprawiłem większą część skosów, a sufity zostały.

  • 19. Data: 2011-10-02 17:35:11
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 02-10-2011 o 19:20:03 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > "Skimir" <p...@M...onet.pl> wrote in message

    > Wymurowali mi ściany działowe, na nich wieńce i na tym opiera się część
    > więźby, a ocieplenie jest niżej.
    Kiki, zaczynam ci współczuć :) bo ty już plany miałeś sp...e,
    bo jeszcze nie widziałem żeby więźba się opierała na ściankach działowych
    :)
    I potem takie wystające ścianki chłodzą ci pokoje jak radiatory.
    Naprawdę współczuję, ale projektant a szczególnie konstruktor dał tu ciała
    w tym twoim projekcie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 20. Data: 2011-10-02 18:05:17
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > I potem takie wystające ścianki chłodzą ci pokoje jak radiatory.
    > Naprawdę współczuję, ale projektant a szczególnie konstruktor dał tu ciała
    > w tym twoim projekcie.

    No więc powtarzam, że żaden z nich się na niczym nie znał. Mnie sie wtedy
    wydawało, że wysrarczy wynająć firmy i zrobią..Nawet nadzora nad kierbudem
    sie nie znał.
    Nikt się nie znał na niczym tak jak teraz jak przeanalizowałem co się stało
    i widzę cudze zdjęcia to ta sama głupota jest wszechobecna.
    Tutaj z ostatnich to cyba tylko quent odrobił lekcję i chociaż fundameny mu
    wyprosrowałem :-)
    Jadę sobie przez wioski wczoraj czy przed wczoraj i co widzę. Wszędzie to
    samo gówno budowlane.

    A w ogóle to wieśniaki wylały gnojówke na pola i nie da się otworzyć okien.
    Samochód w garażu syfi gównem. Kilka dni temu palili wielkie stosy
    pozostałości z pól, że była zasłona dymna przez dwa dni.
    Utopiłem tylko pieniądze, których się już nie odzyska. Nie chce tu dłużej
    mieszkać :-) Droga jest tak zakorkowana, że musze trasę 14km pokonywać w 2
    godziny.