  • 11. Data: 2013-10-16 13:47:12
    Temat: Re: Umiecie palic papier?
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Bez sensu.
    Cena makulatury 900 zł/t.
    http://www.favore.pl/169790_skup-surowcow-wtornych-m
    akulatura-folia-karto-radzymin-ul-kolejowa-mazowieck
    ie.html
    Cena węgla 539 zł/t. http://wegielna5.pl/sklep

  • 12. Data: 2013-10-16 15:54:44
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-10-16 13:47, t-1 pisze:
> [...]
    > Cena makulatury 900 zł/t.
    > http://www.favore.pl/169790_skup-surowcow-wtornych-m
    akulatura-folia-karto-radzymin-ul-kolejowa-mazowieck

    U mnie płacą po 20 gr/kg = 200 zł/t
    Jacek

  • 13. Data: 2013-10-16 19:21:14
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 16 października 2013 13:47:12 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:
> [...]
    >
    > Cena makulatury 900 zł/t.
    >
    > http://www.favore.pl/169790_skup-surowcow-wtornych-m
    akulatura-folia-karto-radzymin-ul-kolejowa-mazowieck

    Napisz gdzie tak płacą za makulaturę. Spokojnie na różnicy cen 700złotych na tonie
    łyknę. Z 13 tysięcy na kursie. Jak się chwalisz długością kutasa to pewno od
    kręgosłupa szyjnego ją podajesz.

  • 14. Data: 2013-10-16 20:39:32
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2013-10-16 19:21, obywatel k...@g...com uprzejmie donosi:

    akulatura-folia-karto-radzymin-ul-kolejowa-mazowieck
    ie.html

    > Napisz gdzie tak płacą za makulaturę.

    Ten pan ma dysleksję.
    Cytat z linka:
    Makulatura gazetowa 40gr/kg
    Makulatura kartonowa 30gr/kg
    Folia Bezbarwna 90gr/kg

  • 15. Data: 2013-10-16 21:56:08
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-10-16 20:39, Qrczak pisze:

    > Ten pan ma dysleksję.

    Chyba dyskalkulię :)

  • 16. Data: 2013-10-16 21:58:59
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-10-14 11:23, Majka pisze:
    > Czy możecie mi podpowiedzieć, jak spalić papier?

    Możemy, ale to to czym piszesz nie nadaje się do palenia.

    Po pierwsze źle się pali, po drugie zasmradza sąsiadów.

    Jeśli już tak bardzo się upierasz, żeby spalić tego Cosmopolitana, to
    jedyna opcja, to wrzucić go na naprawdę dobrze rozgrzany żar. Wtedy
    spali szybko i "bezpopiołowo".

    Pozdrawiam,
    MW

  • 17. Data: 2013-10-16 23:23:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Oct 2013 13:47:12 +0200, t-1 napisał(a):

    > Cena makulatury 900 zł/t. (...)
    > Cena węgla 539 zł/t.

    Niby czego ma dowodzić to zestawienie?
    --
    XL
    "Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

  • 18. Data: 2013-10-16 23:24:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Oct 2013 21:56:08 +0200, wolim napisał(a):

    > Chyba dyskalkulię :)

    I dysenergetykę :->

  • 19. Data: 2013-10-16 23:25:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Oct 2013 21:58:59 +0200, wolim napisał(a):

    > eśli już tak bardzo się upierasz, żeby spalić tego Cosmopolitana, to
    > jedyna opcja, to wrzucić go na naprawdę dobrze rozgrzany żar. Wtedy
    > spali szybko i "bezpopiołowo".

    Jednakże zatka piec kredą, a i na sam wypał trza dobrze nagrzać czem innem
    3333-)

  • 20. Data: 2013-10-17 12:01:39
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2013-10-14 11:23, Majka pisze:
    tylko kolorowe, kredowane czasopisma.

    A dorzućże coś z plastiku. Próbuj, może uda się z innymi śmieciami to
    shajcować
    Boże, nie sadź koło mnie takich sąsiadów.