  • 51. Data: 2013-11-05 01:49:44
    Temat: Re: Umiecie palic papier?
    Od: zkd <f...@f...com>

    On Mon, 4 Nov 2013 12:08:59 -0800 (PST), k...@g...com
    nagryzmolił:

    > Jak nie ma skupu makulatury to ma najwyżej taczkę gazet i
    kolorowych cz=
    > asopism. O tonach pisałem w kontekście ze nikt tyle papieru w domu
    nie =
    > ma.
    No to jeszcze raz:
    Majka napisala:
    "mam MNÓSTWO papieru"
    "zamierzam/chcialabym/grzac tym przez PRAWIE cały sezon"

    Zapytam: caly sezon jedną taczką??,,

    "kolorowe czasopisma" -ja rozumiem cieżkie

    Sprawdz ile wazy torba kolorowych czasopism

    Co ty moźesz wiedzieć o tym, co ludzie mają w domach i w jakiej
    ilości.

    Poradzę, pilnuj swego i bedzie ok.
    O czyimś papierze i jego ilosci nic nie wiesz i nie zajmuj czasu.

  • 52. Data: 2013-11-05 13:06:54
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 01:49:44 UTC+1 użytkownik zkd napisał:
> [...]
    >
    > ilości.
    >

    > Poradzę, pilnuj swego i bedzie ok.
    >
    > O czyimś papierze i jego ilosci nic nie wiesz i nie zajmuj czasu.

    Nie ma pojęcia co pisze.

  • 53. Data: 2013-11-05 17:20:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > praska do papieru to bzdura. Chociażby dlatego ze współczesny papier
    > ma niewiele wspólnego z papierem. Dodatkowo proces przygotowania
    > materiału i robienia pseudo brykietów jest czasochłonny. Brykiet i
    > technologia ma z ekologią tyle wspólnego co szał w kortach z kałem w
    > szortach.

    muszę się z tobą zgodzić, imho to takie brykiety zrobione z tego co nazywa
    sie papierem będzą bardzo trudno palne, żby nei powiedzieć że będą
    materiałem ogniochronnym :)

  • 54. Data: 2013-11-11 03:09:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 Nov 2013 12:08:59 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):

    > Jak nie ma skupu makulatury to ma najwyżej taczkę gazet i kolorowych czasopism.

    Może kazała dzieciom w szkole przynieść po 10 kilo? - to będzie tego
    przynajmniej kilka ton ;-PPP

    --
    XL
    W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na