  • 11. Data: 2009-03-13 19:27:52
    Temat: Re: Umywalka - troche inna
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Przyjrzyj się motylkom.
    Ty tez kiedyś będziesz miał laskę, a nie tylko siusiaka.
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2009-03-13 20:16:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    darpil wrote:
    > Podobaja mi sie plytkie umywalki, czy ktos moze uzytkuje takie?
    > Ciekaw jestem jak jest z funkcjonalnoscia, bo najczesciej to co
    > ciekawe nie idzie w parze z funcjonalnoscia.
    > Moze ktos z was podzielic sie uwagami jakie sa z tym problemy?
    > np. taka
    >
    > http://dom.gazeta.pl/Ladny-Dom/5,92785,6238712,Umywa
    lki___informator_rynkowy.html?i=5
    > lub

    myślę że są ładne i to ich jedyna zaleta.

    wiele wymysłów współczesnego wzornictwa i projektów wnętrz ociera sie już o
    sztukę dla sztuki w oderwaniu od funkcji.

    płytka umywalka jest moim zdaniem nie funkcjonalna. podobnie
    niefunkcjonalne są te różne kibelki na blacie.

    czy ktoś sie zastanawia jak fajnie sie wyciera brud z tych zakamarków?

  • 13. Data: 2009-03-13 22:47:07
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Ikselka pisze:
    > Dnia Thu, 12 Mar 2009 07:35:44 -0700 (PDT), darpil napisał(a):
    >

    > Delikatnie mówiąc - styl a'la prosektorium :-/

    Piękny minimal, ale.. są tacy co lubią żółto-pomarańczowe ściany,
    barokowe ozdoby na ścianę ze styropianu ;-)

    gustibus non est disputandum czy jakośt tam to szlo

    Gb

  • 14. Data: 2009-03-14 09:54:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 23:47:07 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):

    > Piękny minimal,

    Minimal to część kuli (woda ze wzgl. na swoje własnosci fizyczne lepiej
    pasuje do kuli), a nie rynienki prostokątne.

  • 15. Data: 2009-03-14 17:52:31
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 21:16:53 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > myślę że są ładne i to ich jedyna zaleta.

    [...]

    > czy ktoś sie zastanawia jak fajnie sie wyciera brud z tych zakamarków?

    Ale nad tym się ma zastanawiać wynajęta gosposia, w ostateczności się
    wyrzuci i kupi nowe ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944