  • 31. Data: 2015-08-16 13:37:52
    Temat: Re: Usuwanie suchych chwastow po randapie
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 15 sierpnia 2015 17:45:17 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Oczywiście, jeśli masz na podwórku ściernisko.
    > Ja ciągle, z uporem maniaka piszę o pielęgnacji kostki brukowej i
    > galanterii betonowej.
    >
    > TG

    Na kostke to trzeba soli albo benzyny. Wtedy fugi pozostana czyste na długo.

    A żeby sprawnie pozbyc się chwastów trzeba czarnej folii albo starej wykladziny pcv.
    Kladzie sie taka na 2-3 tygodnie i po zdjęciu jej mamy:
    -Brak chwastów które bez światła umarły.
    -Brak chastów które umarły z powodu wysokiej temperatury pod takim gumolitem/folia
    -Ziemia jest miękka i wilgotna bo tam sie ładnie zbiera wilgoc i sie taka ziemie
    łatwo kopie.
    -Zwierzątka nie giną pod takim gumolitem, a jak im jest tam źle to moga sobie
    spokojnie stamtąd pójść gdzie indziej.

    Jak robilem trawniki na miejscu gdzie byly chwasty przez dziesiatki lat to wlasnie
    taka terapia foliowo gumolitowa zrobila co trzeba bez uzycia chemii.
    do dziś trawniki sa bez chwastów.
    A po drodze widziałem ze pod tym gumolitem jakaś jaszczurka i wąż/padalec sobie
    mieszkał.

    Łukasz Sczygiel

  • 32. Data: 2015-08-16 17:02:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 12:06 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    Napisałeś:
    > Ja używam myjki ciśnieniowej, bo jest to najszybsza i najskuteczniejsza
    > metoda, a przy okazji kostka > zostaje umyta.
    > Po operacji sypię trochę piachu i rozprowadzam w szczeliny. Po takim
    > zabiegu nawet przez 2-3 sezony > nic nie wyłazi.

    Odpowiedziałem:
    > Jak ktoś mi pisze że po randapie przez 2 lata ma spokój to są dwa
    > wyjścia: albo mieszka na pustyni i > rośnie jedynie to co podlewa albo
    > pisze aby pisać.

    Skomentowałeś:
    > Zapewne lepiej ode mnie wiesz co wczoraj jadłem na obiad? :)

    Dobry jesteś, napisałeś kilkaset linii bzdur na temat tego co robię i jak
    robię, włożyłeś w moje usta kolejne bzdury, których nigdy nie napisałem i
    śmiesz komentować w ten sposób.

    TG

  • 33. Data: 2015-08-16 20:32:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-16 o 17:02, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Dobry jesteś, napisałeś kilkaset linii bzdur na temat tego co robię i
    > jak robię, włożyłeś w moje usta kolejne bzdury, których nigdy nie
    > napisałem i śmiesz komentować w ten sposób.
    >

    > TG

    Kolego! Jedyne bzdury w tym wątku są Twojego autorstwa.
    Niestety do umiejętności przyznania się do własnych błędów trzeba
    dorosnąć. Dlatego też kończę z Tobą dyskusję w tym wątku, aby dać Ci
    trochę czasu do przemyśleń.