  • 111. Data: 2016-09-08 11:33:49
    Temat: Re: Uszczelnianie Porothermu
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 10:14:41 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    >Mam, uzywam i nie widze powodow by nazywac ja syfem.

    nie powiedzialem ze to syf :)

    > Jedynie co, to moglbym placic mniej za ogrzewanie.

    argument jest słaby - taki z przewiewającym poroszajsem tez powie ze w zasadzie jest
    ok tylko za ogrzewanie duzo płaci.
    Zrobiłes to zrobiłes, następny wybudujesz inaczej :)

    b.

  • 112. Data: 2016-09-08 16:57:48
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 01:48:51 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > Przykładem jest Liściasty.
    > Coś co miało być przyjemnością i dumą okazało się kolejnym syfem budowlanym.

    Możesz już przestać wycierać sobie mną gębę i znaleźć inny obiekt
    napaści. Do tematu wrócimy po zakończeniu sezonu grzewczego.

    L.

  • 113. Data: 2016-09-08 20:08:20
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 08.09.2016 16:57, Lisciasty wrote:

    > Możesz już przestać wycierać sobie mną gębę i znaleźć inny obiekt
    > napaści. Do tematu wrócimy po zakończeniu sezonu grzewczego.

    Ty oszalałeś? Przecież w Twoim interesie to piszę, żebyś złapał tych
    partaczy i ich wezwał do zwrotu części kasy za fuszerkę.

  • 114. Data: 2016-09-08 20:16:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 20:08:53 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > Ty oszalałeś? Przecież w Twoim interesie to piszę, żebyś złapał tych
    > partaczy i ich wezwał do zwrotu części kasy za fuszerkę.

    To raczej awykonalne, dużo by trzeba pisać żeby to wyjaśnić.
    Prościej i szybciej będzie to poprawić tam gdzie trza i nie powinno być
    problemów. Przypominam że to parterówka, jakiś wielkich tornad
    pod tym styropianem nie przewiduję :>

    L.

  • 115. Data: 2016-09-08 20:29:07
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 08.09.2016 20:16, Lisciasty wrote:

> [...]
    > Prościej i szybciej będzie to poprawić tam gdzie trza i nie powinno być
    > problemów. Przypominam że to parterówka, jakiś wielkich tornad

    Daj fotki z budowy

  • 116. Data: 2016-09-08 21:47:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 16:57:48 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Możesz już przestać wycierać sobie mną gębę i znaleźć inny obiekt
    > napaści. Do tematu wrócimy po zakończeniu sezonu grzewczego.

    Ale o co się nerwisz?
    Sam wielokrotnie przyznałeś że na to co się na budowie dzieje wpływ masz niewielki bo
    teść i żona dyrygują.
    Styro masz na placki przyznałeś to i duże prawdopodobieństwo jest fuszerki na innych
    etapach- tym bardziej że kobieta + "stary"(czytaj niereformowalny) budowlaniec w
    osobie teścia tam budują.
    Kiki często przesadza moim zdaniem ale cofnij się do jego postów z przed kilku lat,
    na jego filmiki popatrz. Gość był tak zdeterminowany że zamontowane okno pociał i
    oczywiście aluminiowego wzmocnienia nie znalazł. A zapłacił za to. Lanie ław dwóch
    inspektorów nadzorowało a jak mu wylali to może tu przypomni.
    Pisał dużo wcześniej na te tematy. Poczytaj.

  • 117. Data: 2016-09-08 21:51:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-08 o 11:33, Budyń pisze:

    > nie powiedzialem ze to syf :)

    > argument jest słaby - taki z przewiewającym poroszajsem tez powie ze w zasadzie
    jest ok tylko za ogrzewanie duzo płaci.
    > Zrobiłes to zrobiłes, następny wybudujesz inaczej :)

    Nastepnego nie przewiduje bo szkoda zycia. Wole po gorach polazic i na
    nartach pojezdzic jak przepychac sie z ekipami i ciagle ich doszkalac a
    oni i tak, ze sie nie da, albo tak sie nie robi. A co do ogrzewania to
    jakiegos dramatu nie mam. Dom ponad dwiescie metrow i rachunki za gaz
    oscyluja ok. trzech tysi w zaleznosci od sezonu. To ile moglbym zaplacic
    mniej i kto da gwarancje, ze kolejny lepiony sytopianem bedzie dobrze
    wykonany i rachunki za gaz nizsze? Sciana 1W jest prosta jak cep.
    Wystarczy pelna spoina, ciepla zaprawa i tynk z obu stron. Przy wiencach
    i oknach trzeba troche wiecej dokladnosci, ale bez przesady. Wiecej
    roboty jest przy styropianie klejnonym ramka. Zalety to twarda sciana w
    pakiecie, jedna dostawa na budowe, brak scinkow ocieplenia, dodatkowego
    zalatwiania towaru, puszek piany np. W sumie same zalety, oprocz...
    onanistow niepewnej lambdy.

    Pozdro.. TK

  • 118. Data: 2016-09-08 21:52:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 20:16:39 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    .

    > To raczej awykonalne, dużo by trzeba pisać żeby to wyjaśnić.
    > Prościej i szybciej będzie to poprawić tam gdzie trza i nie powinno być
    > problemów.
    Ale poprawiać nie chcesz a i nerwowe reakcje jakoś widać
    Przypominam że to parterówka, jakiś wielkich tornad
    > pod tym styropianem nie przewiduję :>
    Dziwi mnie ze ludzie zamiast kase wydać na poprawe żle przyklejonego styro np to tyle
    samo wydają na jakieś bezsensowne schładzanie podłogi latem, jakies wymienniki,
    zawory itp. Ale w sumie każdy swoją kase wydaje jak chce

  • 119. Data: 2016-09-08 22:01:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-08 o 21:52, Kris pisze:
> [...]
    tyle samo wydają na jakieś bezsensowne schładzanie podłogi latem, jakies wymienniki,
    zawory itp. Ale w sumie każdy swoją kase wydaje jak chce

    Kris, to jest normalne. Lisciasty moze dopiero sie dowiedzial o tym. A
    chlodzenie posadzki to zwyczajne dalsze plany. Takie same jak zrobienie
    drewutni, domku na drzewie i innych pierdol. Poprawic cza, ale nie
    dramatyzujmy. Jak wszystko jest zrobione to co sie dziwic, ze nie chce
    sie tego rujnowac? Ja bym nie rujnowal a od ekip i tak pieniedzy nie
    wyrwie. Nie bedzie przeciez wyzynal rodzin po jednym az oddadza kase.

    Pozdro.. TK

  • 120. Data: 2016-09-08 22:50:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 21:47:58 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Lanie ław dwóch inspektorów nadzorowało a jak mu wylali to może tu przypomni.
    > Pisał dużo wcześniej na te tematy. Poczytaj.

    Ale ja nie piszę że on nie ma racji, a o jego budowie czytałem wszytko.
    Tylko wkurwia mnie to ciągłe międlenie o tym samym, maniakalne wręcz,
    kiedy każdy już to czytał ileś razy. Z mojej strony będą poprawki
    i pomiary chałupy zimą, wrócimy do dyskusji jak będą konkrety.
    Bo póki co konkretów nikt nie przedstawił, tylko jakieś, za przeproszeniem, wiatry :>

    L.