  • 121. Data: 2016-09-08 23:10:48
    Temat: Re: Uszczelnianie Porothermu
    Od: KIKI <n...@e...il>

    > Ale o co się nerwisz?
    > Sam wielokrotnie przyznałeś że na to co się na budowie dzieje wpływ masz niewielki
    bo teść i żona dyrygują.
    > Styro masz na placki przyznałeś to i duże prawdopodobieństwo jest fuszerki na
    innych etapach- tym bardziej że kobieta + "stary"(czytaj niereformowalny) budowlaniec
    w osobie teścia tam budują.
    > Kiki często przesadza moim zdaniem ale cofnij się do jego postów z przed kilku lat,
    na jego filmiki popatrz. Gość był tak zdeterminowany że zamontowane okno pociał i
    oczywiście aluminiowego wzmocnienia nie znalazł. A zapłacił za to. Lanie ław dwóch
    inspektorów nadzorowało a jak mu wylali to może tu przypomni.
    > Pisał dużo wcześniej na te tematy. Poczytaj.

    Jeszcze rozwalałem ściany szczytowe - obcinali mi je. A ocieplenie wełną
    wymieniałem od środka.

    Liściastemu normalnie skoczyło ciśnienie tylko czemu odreagowuje na mnie
    a nie na żonie, teściu i robotnikach?

    Liściasty poczuje smak jak będzie pierwszy większy wiatr zimą, poczuje
    czy nagle się zrobi zimno w domu i nie da się nagrzać.

    To się może wszystko kumulować

    1. Brak tynku na porothermie
    2. Styro na placki
    3. Nieocieplone szczyty i murłaty
    4. Od wewnątrz ocieplenie źle zrobione
    5. Brak wypełnień w profilach,
    6. Brak ocieplenia ścian fundamentowych z bloczków z obu stron tych co
    mają kontakt z ziemią
    7. Obróbka okien od zewnątrz + styro na placki to katastrofa. Wiatr
    wciska się pod styropian, szkoda pisać

  • 122. Data: 2016-09-08 23:13:01
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 08.09.2016 22:50, Lisciasty wrote:

    > Ale ja nie piszę że on nie ma racji, a o jego budowie czytałem wszytko.

    Gdybyś czytał co pisałem to byś na te głupoty budowlane nie pozwolił.

    > Tylko wkurwia mnie to ciągłe międlenie o tym samym, maniakalne wręcz,
    > kiedy każdy już to czytał ileś razy. Z mojej strony będą poprawki
    > i pomiary chałupy zimą, wrócimy do dyskusji jak będą konkrety.
    > Bo póki co konkretów nikt nie przedstawił, tylko jakieś, za przeproszeniem, wiatry
    :>

    Ale czemu nie chcesz pokazać zdjęć z budowy? Zaraz wytkniemy wszystko co
    źle i będziesz wiedział.

  • 123. Data: 2016-09-08 23:17:25
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 08.09.2016 10:14, Maniek4 wrote:

    > Obliczeniowo owszem a praktycznie nie wiadomo. To tak jak z welna na
    > poddaszu. Zrobisz sam to zrobisz dobrze. Przyjda papraje, nie uzupelnia
    > profili welna, zapomna o ociepleniu murlaty, albo scinki welny sypna
    > lopata za belke i ocieplenie nie trzyma zadnych zakladanych parametrow.
    > Na scianie 1W widac prawie wszystko, tylko trzeba dobrac parametry by
    > byla ciepla. Mam, uzywam i nie widze powodow by nazywac ja syfem.
    > Jedynie co, to moglbym placic mniej za ogrzewanie. Ale tego to juz sie
    > nie dowiem.

    Trzy tysie to jakieś 1500m3 gazu czyli 1000L oleju.
    Więc pewnie grzejesz kominkiem albo siedzisz w swetrze :-) Pewnie nie
    grzejesz garażu ani części pomieszczeń :-)
    Powinienieś zużywać 1000L/100m2/rok razem z cwu.

  • 124. Data: 2016-09-08 23:46:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-08 o 23:17, KIKI pisze:

    > Trzy tysie to jakieś 1500m3 gazu czyli 1000L oleju.
    > Więc pewnie grzejesz kominkiem albo siedzisz w swetrze :-) Pewnie nie
    > grzejesz garażu ani części pomieszczeń :-)
    > Powinienieś zużywać 1000L/100m2/rok razem z cwu.

    Nie grzeje garazu to fakt. Nie bardzo wiem po co mialbym go grzac. Nie
    grzeje tez kotlowni, spizarni i strychu. W domu jest jakies 22C a
    kominka uzywam okazjonalnie. Sciana 1W Porotherm 44cm. Pod dachem 30cm
    welny. 12cm Toprock i 18cm Supermata po krokwiach. Do dachu nie dalem
    sie dotknac fachowcom. Latem gazu nie uzywam. CWU grzeja solary, wiec
    sie myje gdyby co. 3500 zl to chyba najwyzsze fucktury jakie zaplacilem
    za sezon grzewczy. Jestem swiadom tez pewnych mankamentow w stylu zbyt
    cienkiego ocieplenia stropu pod malym tarasem. Tam nie zmiescilo sie
    wiecej styropianu jak 12-14cm by podloga byla na jednym poziomie. Sa tez
    dwa problemy z nadprozami pod dachem. Nie zdazylem przyciac
    prefabrykatow zanim powstal dach. Generalnie tak dzis ludzie mniej
    wiecej placa i nie jestem tu jakims prawdziwkiem. Gdybym mial placic jak
    piszesz przeszlo sesc tysi za sezon to chyba naprawde narzekal bym na
    dziurawy Porotherm. Tyle, albo i wiecej placi moj kolega za gaz, tyle,
    ze z butli. No i u niego miejscami snieg z dachu znika.

    Pozdro.. TK

  • 125. Data: 2016-09-09 07:11:34
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 23:46:21 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Gdybym mial placic jak piszesz przeszlo sesc tysi za sezon
    > to chyba naprawde narzekal bym na dziurawy Porotherm.

    Na pewno płacisz, tylko o tym nie wiesz. Kiki wie lepiej :]

    L.

  • 126. Data: 2016-09-09 07:19:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 23:10:57 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > Liściastemu normalnie skoczyło ciśnienie tylko czemu odreagowuje na mnie
    > a nie na żonie, teściu i robotnikach?

    Pisałem wyżej co mnie boli i nie będę się powtarzał.

    > Liściasty poczuje smak jak będzie pierwszy większy wiatr zimą, poczuje
    > czy nagle się zrobi zimno w domu i nie da się nagrzać.

    No to poczuję, albo nie poczuję. Pusta gadanina nic tu nie zmieni
    dopóki nie skończy się sezon grzewczy.

    > 1. Brak tynku na porothermie
    > 2. Styro na placki
    > 3. Nieocieplone szczyty i murłaty

    Nie mam szczytów ani murłat, pisałem ale Ty tylko piszesz, a nie czytasz.

    > 4. Od wewnątrz ocieplenie źle zrobione

    Że co?

    > 5. Brak wypełnień w profilach,

    Jakich profilach?

    L.

  • 127. Data: 2016-09-09 07:23:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 21:52:19 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Ale poprawiać nie chcesz a i nerwowe reakcje jakoś widać

    Cały czas poprawiam. Budowa się toczy.
    Nerwowe reakcje? A jakie mają być, skoro dwudziesty raz w tym miesiącu
    powtarza się to samo, bez żadnej refleksji i w oderwaniu od tematu?

    > Dziwi mnie ze ludzie zamiast kase wydać na poprawe żle przyklejonego styro
    > np to tyle samo wydają na jakieś bezsensowne schładzanie podłogi latem,
    > jakies wymienniki, zawory itp. Ale w sumie każdy swoją kase wydaje jak chce

    Nie rozumiem co ma piernik do wiatraka. Ale idźmy tym tropem,
    ja nie rozumiem po co ludzie wydają kasę na piwnice, balkony, oczka wodne,
    picie łiski, palenie fajek, przynęty wędkarskie i wycieczki do Egiptu.
    To też nie ma związku z tematem i nie ma sensu, ale tak se napiszę :>

    L.

  • 128. Data: 2016-09-09 08:24:16
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 9 września 2016 07:19:32 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    > dopóki nie skończy się sezon grzewczy.

    > Nie mam szczytów ani murłat, pisałem ale Ty tylko piszesz, a nie czytasz.

    Ale czego spodziewasz się po pacjencie, który wybudował jeden dom, zrobił wszystkie
    możliwe błędy, a teraz leczy kompleksy na forum.

  • 129. Data: 2016-09-09 08:42:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 września 2016 08:24:17 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Ale czego spodziewasz się po pacjencie, który wybudował jeden dom, zrobił
    >wszystkie możliwe błędy, a teraz leczy kompleksy na forum.
    Ales się nagadał.

  • 130. Data: 2016-09-09 08:50:43
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 9 września 2016 08:42:52 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >wszystkie możliwe błędy, a teraz leczy kompleksy na forum.
    > Ales się nagadał.

    on nie leczy kompleksów tylko ostrzega - natomiast nie potrafi przyjąć do wiadomosci
    ze ktos wskazanych błędów nie bedzie poprawiał i juz.
    Ludzie sobie kalkulują ze zerwanie styropianu z całosci, walka w sądach z
    nierzetelnym wykonawcą bedzie kosztowala duzo wiecej niz straty ciepła.

    Kiki - ostrzegac mozna tylko tych który nie wybudowali jeszcze. Później to juz po
    ptakach.

    b.