  • 31. Data: 2016-09-01 14:23:49
    Temat: Re: Uszczelnianie Porothermu
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 1 września 2016 10:58:11 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > a po co w parterówce nosnosc? Ta ceramika jest i tak ze 100 albo i 1000 razy za
    mocna. A akumulacyjnosc podobną daj inne a tansze i sensowniejsze materiały.

    Jak np: silikaty.

  • 32. Data: 2016-09-01 14:33:34
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 1 września 2016 14:23:50 UTC+2 użytkownik r...@g...com
    napisał:
    > Jak np: silikaty.

    Silikaty są problematyczne na budowach bo jak ktoś na to, pardonnez le mot,
    naszcza, to potem ściana cuchnie i nijak się tego nie pozbędziesz.
    Ale to głównie na dużych budowach deweloperskich, przy budowie jednorodzinnej
    nie powinno się przytrafić.

    L.

  • 33. Data: 2016-09-01 15:07:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    napisał:

    mocna. A akumulacyjnosc podobną daj inne a tansze i sensowniejsze materiały.

    > Jak np: silikaty.

    tyle ze akumulacyjnosc nie ma wiekszego znaczenia. W kanadyjczykach jej nie ma co
    jest wadą latem - a kazdym innym systemie jest wystarczająca.
    Natomiast rzezbic w silikatach i ukladac instalacje to ja dziekuje :)

    b.

  • 34. Data: 2016-09-01 15:17:50
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 01.09.2016 10:58, Budyń wrote:

    > a po co w parterówce nosnosc? Ta ceramika jest i tak ze 100 albo i 1000 razy za
    mocna. A akumulacyjnosc podobną daj inne a tansze i sensowniejsze materiały.

    Dokładnie.

    Ceramika poryzowana to wielkie gówno i to nie chodzi o jednego
    producenta ale o wszystkich, chodzi o ideę.

  • 35. Data: 2016-09-01 17:59:56
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 1 września 2016 15:07:59 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > tyle ze akumulacyjnosc nie ma wiekszego znaczenia. W kanadyjczykach jej nie ma co
    jest wadą latem - a kazdym innym systemie jest wystarczająca.
    > Natomiast rzezbic w silikatach i ukladac instalacje to ja dziekuje :)

    Oj nie zgodzę się. Dom z silki jest odczuwalnie "zimniejszy" latem od takiego z
    siporexu.

  • 36. Data: 2016-09-01 20:12:32
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 1 września 2016 17:59:57 UTC+2 użytkownik r...@g...com
    napisał:

    jest wadą latem - a kazdym innym systemie jest wystarczająca.

    > Oj nie zgodzę się. Dom z silki jest odczuwalnie "zimniejszy" latem od takiego z
    siporexu.

    staram sie przekonac ze idea "wystarczających" parametrów jest lepsza niz parametrów
    "najlepszych". Czy w domach z BK występuje przegrzewanie latem? Raczej nie. No to
    rozwiązywanie problemu, którego nie ma jest bez sensu - zwłaszcza gdyby to miało
    kosztowac extra pieniadze. Wymiana materiały na silkę chyba nie kosztuje wiecej, wiec
    mozna sobie dac silkę - ale gdyby miało byc drożej no to słaby interes.

    b.

  • 37. Data: 2016-09-01 23:09:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-01 o 20:12, Budyń pisze:

> [...]
    wiecej, wiec mozna sobie dac silkę - ale gdyby miało byc drożej no to słaby interes.

    Zewnetrzne sciany z BK a wewnetrzne z ceramiki i nie bedzie problemu.

    pozdro.. TK

  • 38. Data: 2016-09-01 23:11:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-01 o 15:17, KIKI pisze:

> [...]
    >
    > Dokładnie.
    >
    > Ceramika poryzowana to wielkie gówno i to nie chodzi o jednego
    > producenta ale o wszystkich, chodzi o ideę.

    Nie dramatyzujmy. Wystarczy pelna spoina.

    Pozdro.. TK

  • 39. Data: 2016-09-03 17:34:29
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ceramika poryzowana to wielkie gówno

    Tyle tego piszesz, że jak się nie spojrzy na autora to można by pomyśleć
    że wszyscy tak uważają. A tak to pewnie sam z BK zrobiłeś i teraz chcesz
    żeby wszyscy mieli równie źle jak Ty.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 40. Data: 2016-09-04 09:22:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 3 września 2016 17:34:31 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Tyle tego piszesz, że jak się nie spojrzy na autora to można by pomyśleć
    > że wszyscy tak uważają. A tak to pewnie sam z BK zrobiłeś i teraz chcesz
    > żeby wszyscy mieli równie źle jak Ty.

    przeczytales wątek? tu sa silne argumenty przeciw ceramice dziurawej.
    A twój post to rozpaczliwiec majacy podtrzymac dobre samopoczucie - wbudowales z
    ceramiki dziurawej zapewne :) Mam racje?

    b.