  • 1. Data: 2010-06-07 08:25:04
    Temat: Uszczelnienie szyb starych okien Kit a może jakiś silikon?
    Od: "misio" <a...@o...com>

    Chciałbym uszczelnić stare okna i np uzupełnić kit w brakujących miejscach
    (chodzi o miejsce miedzy szybą a ramą okna) ewentualnie zamiast kitu użyc
    czegoś bardziej nowoczesnego. Może jest jakiś silikon do tego celu ?

  • 2. Data: 2010-06-07 08:36:39
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "misio" <a...@o...com> napisał w wiadomości
    > Chciałbym uszczelnić stare okna i np uzupełnić kit w brakujących miejscach
    > (chodzi o miejsce miedzy szybą a ramą okna) ewentualnie zamiast kitu użyc
    > czegoś bardziej nowoczesnego. Może jest jakiś silikon do tego celu ?

    Silikon szklarski
    Nie wim czym sie różni od normalnegop ale tak sie nazywa. Kupisz wszędzie
    bez problemu

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-06-07 08:50:20
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Mimo nazwy "szklarski" nie polecam bo nie daje się tego pomalować. Ten
    silikon nadaje się do klejenia szkła np. w akwariach.
    A nie prościej zapytać u szklarza, czym kitują?
    Jacek
    PS
    ja sobie poradziłem dając do okien drewnianych biały akryl. NIestety akryl
    się kurczy przy wysychaniu i nie jest tak równy, jak chciałem

  • 4. Data: 2010-06-07 08:53:18
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Teoretycznie silikon nie powinien się trzymać miejsc, gdzie wcześniej był kit
    szklarski (tłusty).

    -----

  • 5. Data: 2010-06-07 18:18:42
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    Jacek wrote:
    > Mimo nazwy "szklarski" nie polecam bo nie daje się tego pomalować.

    Ten silikon stosuje się do nowych okien gdzie szyby są montowane po raz
    pierwszy.
    Nie nadaje się do malowania.
    Jeśli chcesz zastosować w starym oknie, należy cały stary kit usunąć, wyjąć
    gwoździe, szybę;
    dokładnie wyczyścić, nasmarować ramę silikonem i położyć tam szybę.
    W miejscu gdzie był kit nic się nie daje lub dla estetów drewnianą
    listewkę.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2010-06-07 19:33:49
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Chciałbym uszczelnić stare okna i np uzupełnić kit w brakujących miejscach
    > (chodzi o miejsce miedzy szybą a ramą okna) ewentualnie zamiast kitu użyc
    > czegoś bardziej nowoczesnego. Może jest jakiś silikon do tego celu ?

    a czemu nowocześnie?... ja bym wydłubał kit tam gdzie się kruszy i
    zakitował od nowa
    wytrzyma dłużej niż stare okna

    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2010-06-08 16:38:08
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    I zdegeneruje się pod wpływem promieni UV (od słońca).

    -----