  • 111. Data: 2015-01-28 00:54:45
    Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    news:c974ff9e-100d-430f-9874-4b3df4053b4b@googlegrou
    ps.com...

    > ty bez wylewu jesteś kaleką umysłowym.

    Wymyśliłbyś coś oryginalnego zamiast powtarzać TEN SAM dowcip
    którym wymierzyłem w Ciebie.... Potrafisz?

  • 112. Data: 2015-01-28 14:32:10
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 28 stycznia 2015 00:54:57 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Wymyśliłbyś coś oryginalnego zamiast powtarzać TEN SAM dowcip
    > którym wymierzyłem w Ciebie.... Potrafisz?

    Jesteś zbyt ograniczonym chamem żeby coś samemu wymyślić i jeszcze w kogoś wymierzyć.
    A teraz możesz wypierdalać.

  • 113. Data: 2015-01-28 15:16:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Wymyśliłbyś coś oryginalnego zamiast powtarzać TEN SAM dowcip
    >którym wymierzyłem w Ciebie

    :-DDDDD
    wymierzający pszemuś

  • 114. Data: 2015-01-31 20:28:53
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Jan 2015 15:19:26 +0100, Robson napisał(a):

    > Cóż, jednak jesteś tępa i za grosz nie masz wyobraźni. Jak można zrobić
    > wędzarnię z listewek? Dla lalek? To są deski,

    Deseczki. O nich mowa.

  • 115. Data: 2015-01-31 20:29:52
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Jan 2015 15:49:04 +0100, adam napisał(a):

    > Jak tak czytam grupę, to widzę, że Ty wiesz wszystko. Pan Bóg jak czegoś
    > nie wie, to też na pewno dzwoni do Ciebie.

    A to już nie wiem, jak kto sobie interpretuje to, czego nie pojmuje - Ty
    możesz właśnie tak.

  • 116. Data: 2015-01-31 20:30:40
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Jan 2015 10:46:01 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > być nazwanym dupkiem przed skretyniałą debilkę to raczej zaszczyt. Żryj sobie co
    chcesz. Na tobie można dobrze zarobić. Jak by cie w klatkę wsadzić i po jarmarkach za
    kasę pokazywać. Ludzie chętnie by zapłacili za możliwość obejrzenia debilki.

    Klatka to pojęcie względne, dupku. Kto jest w klatce,a kto poza nią?
    :->

  • 117. Data: 2015-01-31 20:32:30
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Jan 2015 10:48:55 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > To była nauczycielka. Najgorszy i najgłupszy gatunek inteligencji jaki istnieje. Ta
    kretynka nie znosi takich co mają inne zdanie. Każdy nauczyciel tak ma. Tylko że
    grupy to nie szkoła.

    O, były najgorszy uczeń się odezwał, ze wszystkimi swoimi obciążeniami...

  • 118. Data: 2015-01-31 20:32:50
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Jan 2015 07:43:55 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    > Dla ciebie caly swiat to junia i jej durnowate zarzadzenia, na szzcescie to tyko
    wycinek calej
    > populacji na ziemi, ktora ma gdzies jej postanowienia i dalej sobie w szczesciu
    bedzie wedzic.

    He he, dokładnie :-))

  • 119. Data: 2015-01-31 20:33:53
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Jan 2015 04:45:06 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > No i super. Niech sobie cały Świat wędzi w beczkach i przydomowych wędzarniach
    spalających taczkę odpadowego drewna na cztery godziny. Życzę ci żebyś codziennie
    mógł zjeść 5 deko wędzonek zrobionych w przydomowej wędzarni.

    Tylko????? - 5 deko to se ty jedz, tych "zdrowych", ze sklepu.

  • 120. Data: 2015-01-31 20:34:18
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Jan 2015 14:20:35 +0100, adam napisał(a):

> [...]
    grupy to nie szkoła.

    > Jest jeszcze niejaka animka. Kiedyś chyba była nawet dyskusja, która

    Bardzo nam miło. Podyskutujcie jeszcze.