  • 131. Data: 2015-01-31 20:46:53
    Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Jan 2015 14:24:56 -0600, Pszemol napisał(a):

    > O fajnie... po dwu dniach ciągnięcia za język wreszcie napisałeś conieco.

    W gugielu pogrzebał, to i ma :-D

  • 132. Data: 2015-01-31 20:47:49
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2015 08:29:53 +0100, Robson napisał(a):

    > Tylko że zaraz by ci udowodniła, że dzielenie zapałki na czworo nie ma
    > sensu, bo ona próbowała, i tylko jedna część ci się zapali :].

    Skontwiesh? - ukradłeś mi odkrycie! :->

  • 133. Data: 2015-01-31 20:48:19
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2015 06:21:06 -0600, Pszemol napisał(a):

    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Off-topicowo zapytam - kim Ty jesteś z wykształcenia/zawodu?
    > Ile masz lat i z czego się utrzymujesz?

    Z doradztwa :-D

  • 134. Data: 2015-01-31 20:48:40
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2015 05:11:48 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    ps.com...

    > Z wyjątkiem dorywczej pracy w instytucji samorządowej zawodowo nie zajmuję się
    niczym.

    Tia - stróż.

  • 135. Data: 2015-01-31 20:50:49
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Jan 2015 13:09:57 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "KiloSierra" <f...@1...pl> wrote in message

    > Może już pękła kiedyś?
    > Zator w mózgu i potem wylew może prowadzić do widocznego kalectwa.

    Umysłowego.

  • 136. Data: 2015-01-31 20:59:04
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 31 stycznia 2015 20:50:52 UTC+1 użytkownik XL napisał:

    > Umysłowego.

    Zabrakło ci pigułek na łeb?

  • 137. Data: 2015-01-31 22:30:43
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2015 11:59:04 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Zabrakło ci pigułek na łeb?

    Myślisz, że wszyscy ich używają, skoro tobie zapisano?

  • 138. Data: 2015-01-31 22:52:49
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2015 23:31:19 +0100, JDX napisał(a):

    > E, to szybciej i taniej będzie obić od zewnątrz zwykłą blachą ocynkowaną
    > albo alu.

    Ani to, ani to - cynk i aluminium w wysokiej temperaturze i przy dostępie
    SO2 z dymu reagują i wydzielają się toksyczne substancje, które wnikną w
    wedzonki. Czyli albo blacha kwasoodporna nierdzewna, albo zwykła tzw czarna
    blacha - rdza nie przereaguje szkodliwie z ww.

  • 139. Data: 2015-01-31 23:00:55
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 31 stycznia 2015 22:30:45 UTC+1 użytkownik XL napisał:

    > Myślisz, że wszyscy ich używają, skoro tobie zapisano?

    coraz częściej na grupach się pisze że ktoś jest głupi jak XLka. Do czego w takiej
    sytuacji przyrównać głupotę XLki?

  • 140. Data: 2015-01-31 23:50:08
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2015 14:00:55 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > coraz częściej na grupach się pisze że ktoś jest głupi jak XLka. Do czego w takiej
    sytuacji przyrównać głupotę XLki?

    Się pisze, kiedy się samemu g... wie - to taka reguła.