  • 11. Data: 2023-06-17 19:13:27
    Temat: Re: Uwaga na burze z gradem
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 18:49 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Do zgłoszenia w PGE nie podaje się nr seryjnego. Jedynie markę i model.
    > Można bez problemu podmieniać na identyczny.
    > Gdzie wymagają nr seryjne falowników?

    No i zapewne nie wiesz - ale instalacje "na starych zasadach" można
    modernizować, rozbudowywać i one nadal zostają "na starych zasadach".
    Limit dla prosumenta to 45kW - jak ktoś ma warunki to do tylu sobie może
    zwiększyć moc PV i nadal będzie miał magazyn w sieci.

    TG

  • 12. Data: 2023-06-17 21:09:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 17 czerwca 2023 o 18:49:40 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Do zgłoszenia w PGE nie podaje się nr seryjnego. Jedynie markę i model.
    > Można bez problemu podmieniać na identyczny.
    > Gdzie wymagają nr seryjne falowników?
    >
    > TG
    Nie wymagają czy falownik nie ma numeru seryjnego i na obudowie daty produkcji. Jaka
    strategie tłumaczenia byś obrał zeby ktoś inny uwierzył ze urządzenie na którym
    fabryka w wielu miejscach oznaczyła date produkcji i ze to było pięć miesięcy temu
    było zainstalowane szesc lat temu? Przed chwila właczyłem zamiatarkę. Sprawdziłem
    oznakowanie. Na obudowie od dołu ma wytłoczone w kółku dwie ostatnie cyfry roku
    produkcji a strzałka wskazuje miesiac zrobienia. Ta kołko podzielone na dwanaście
    czesci z kolejnym cyframi i strzałka wskazuje na konkretna czesc kolka. Takie samo
    oznaczenie jedyna klapce zasłaniającej pojemnik na smieci. Przy okazji wyszło z
    ciebie gowno dajace do myślenia czy wszystko co do tej pory na grupie napisłes to
    prawa. Zawiera się ono w stwierdzeniu cytuje " można bez problemu podmienić na
    identyczny". Napisałeś to w kontekscie nie powiadomienia zgodnie z podpisana umowa
    drugiej strony o zmianach w instalacji. Opowiedziałes się za zbójnictwem.

  • 13. Data: 2023-06-17 21:15:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 17 czerwca 2023 o 19:13:30 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > Limit dla prosumenta to 45kW - jak ktoś ma warunki to do tylu sobie może
    > zwiększyć moc PV i nadal będzie miał magazyn w sieci.

    Modernizować i rozbudowywać tak ale po całkowitym zniszczeniu umowa wygasa.

  • 14. Data: 2023-06-17 22:15:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 21:09 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > Napisałeś to w kontekscie nie powiadomienia zgodnie z podpisana umowa
    > drugiej strony o zmianach w instalacji. Opowiedziałes się za zbójnictwem.

    Bo to nie jest niezgodne z prawem, wręcz przeciwnie.
    Piłeś? - nie pisz.
    Na zgłoszeniu nie podaje się nr seryjnego, na zgłoszeniu w PGE nie mam tam
    nawet na to miejsca.
    W razie awarii falownika możesz go naprawić/wymienić na identyczny model.
    Jak wsadzisz inny to musisz to zgłosić, zrobić aktualizację instalacji, bo
    do zgłoszenia trzeba dołączyć deklarację zgodności i inne dupochrony. Ten
    sam model falownika, zrobiony 5 lat później nadal ma te same papiery
    producenta, nic nie musisz zgłaszać/aktualizować, takie są zasady u
    dystrybutora.

    TG

  • 15. Data: 2023-06-17 22:19:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 21:15 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Modernizować i rozbudowywać tak ale po całkowitym zniszczeniu umowa
    > wygasa.

    Nic nie wygasa, naprawiasz i produkujesz dalej.
    Nawet po pożarze naprawiasz co się spaliło.
    W przypadku śmierci, umowa podlega dziedziczeniu, spadkobiercy nadal
    produkują na tych samych zasadach.

    TG

  • 16. Data: 2023-06-17 22:21:25
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

> [...]
    > czesc kolka. Takie samo oznaczenie jedyna klapce zasłaniającej pojemnik
    > na smieci. Przy okazji wyszło z ciebie gowno

    Gówno to cały czas z Ciebie tu wychodzi.
    Odejdź już dzisiaj od tego komputera, spać nie będziesz mógł.

    TG

  • 17. Data: 2023-06-17 22:24:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nic nie wygasa, naprawiasz i produkujesz dalej.
    > Nawet po pożarze naprawiasz co się spaliło.
    > W przypadku śmierci, umowa podlega dziedziczeniu, spadkobiercy nadal
    > produkują na tych samych zasadach.

    Nie prowokuj, bo Zenuś jest zdolny dosiąść hulajnogę i Ci młotkiem
    pojebie te panele :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2023-06-17 22:43:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Nie prowokuj, bo Zenuś jest zdolny dosiąść hulajnogę i Ci młotkiem
    > pojebie te panele :D

    Jeżeli było gradobicie, to nie wiadomo w jakim stanie hulajnoga.

    Robert