  • 11. Data: 2012-07-02 23:19:25
    Temat: Re: Uwaga na firme JB DESIGN - z Warszawy
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "lumarcin" <lumarcin[rachu_ciachu]@vp.pl> wrote in message
    news:jssufk$nvg$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak sie składa że owa firma zleca prace w zakresie szklarstwa - montaż
    > luster w łazienkach, lakierowanego szkła lacobel na ścianach etc. Firma
    > odbiera prace, niestety nie płaca gotówka tylko przelewem po wykonaniu
    > usługi. gdybym wiezial wczesniej ze taka firma grasuje i żeruje na
    > naiwności firm z branży szklarskiej zrobiłbym zamówienie za gotówke a nie
    > na przelew ... tyle w temacie.
    >

    > Owa wiadomość ma na celu zwrócenie uwagi na istniejący problem z owa firma
    > by nikt wiecej nie dał sie zrobic w konia ;)

    Ja szklarza pogoniłem ze dwa razy. Nie umiał drań równo przykleić lustra.
    Też miałem scysję z jednym takim. Jednemu nie zapłaciłem, a drugiego
    wypędziłem w trakcie roboty. Jeden krzywo wkleił, a drugi chciał kleić na
    kwaśny silikon zamiast na klej, który nie zniszczy spodu.

  • 12. Data: 2012-07-03 00:30:30
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kiki <l...@l...net> napisał(a):

> [...]
    > wypędziłem w trakcie roboty. Jeden krzywo wkleił, a drugi chciał kleić na
    > kwaśny silikon zamiast na klej, który nie zniszczy spodu.

    Tak z dwadzieścia lat mam przyklejone lustro na silikon, taki najzwyklejszy co
    octem śmierdzi. na razie nic nie widać żeby się coś z lustrem działo. Ile
    trzeba czekać na zniszczenie spodu lustra bo w tym roku mam remont łazienki i
    inne lustro będzie w innym miejscu. Wytrzyma to stare jeszcze z miesiąc?

  • 13. Data: 2012-07-03 16:41:07
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    > łazienki i
    > inne lustro będzie w innym miejscu. Wytrzyma to stare jeszcze z miesiąc?

    Nie wiem. Mieał zapłacone za klej, a jak przyszedł to go nie miał.
    Wystarczyło.

  • 14. Data: 2012-07-03 17:17:52
    Od: "lumarcin" <lumarcin[rachu_ciachu]@vp.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:jst7e6$178$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > łazienki i
    > inne lustro będzie w innym miejscu. Wytrzyma to stare jeszcze z miesiąc?

    To moze ja sie wypowiem na temat kleju, srednio po ok 6 miesiacach wylaza
    plamy po zwyklym octowym silikonie na obecnie produkowanych lustrach.
    Kilkanascie lat temu jakosc luster(podlewow) byla zdecydowanie lepsza. W tej
    chwili nawet zastosowanie neutralnego kleju z przeznaczeniem do luster nie
    gwarantuje ze plamy sie nie pojawia, zdarzaja sie kleje do glazur ktore
    powoduja wykwity na lustrach. Generalnie lustra tzw belgijskie z
    zabezpieczeniem teflonowym klepane w czechach ;) zeszly ostatnimi czasy na
    psy ... i mozna by tak bez konca ... Osobiscie polecam klej do luster firmy
    LAKMA

  • 15. Data: 2012-07-04 08:17:56
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "lumarcin" <lumarcin[rachu_ciachu]@vp.pl> napisał w wiadomości
    > psy ... i mozna by tak bez konca ... Osobiscie polecam klej do luster
    > firmy LAKMA

    Najlepiej to kupować klej w firmie w której się kupiło lustro. Oni jeżdżą i
    kleją u klientów swoje szkło więc raczej mają sprawdzony klej który z ich
    lustrem nie będzie się gryzł.

    Marek

  • 16. Data: 2012-07-04 09:38:53
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Najlepiej to kupować klej w firmie w której się kupiło lustro. Oni jeżdżą
    > i kleją u klientów swoje szkło więc raczej mają sprawdzony klej który z

    Jak taka firemka dostaje kasę to zaraz w nogi i kończy się możliwość
    reklamacji.

  • 17. Data: 2012-07-04 10:52:49
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    > Jak taka firemka dostaje kasę to zaraz w nogi i kończy się możliwość
    > reklamacji.

    Bo ja wiem... kupowałem lustra do łazienek w firmie Kryształ Podegrodzie
    oraz szkło matowe na półki. Od razu też wziąłem klej który mi polecili, z
    ich regału. Wcale nie drogo. Nie naciąłem się. To nie jest jakaś mała
    firemka. Nie że im robię reklamę ale akurat mnie się nic złego nie
    przytrafiło.

    Marek