  • 21. Data: 2015-03-17 14:47:34
    Temat: Re: W Onecie pisza, ze paliwa beda drozec
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-03-17 o 14:26, masti pisze:

    > a jaka jest cena rosyjskiej ropy na której pracują nasze rafinerie?
    > Nie giełdowa tylko kontraktowa

    Czyli co sugerujesz? Nie nalezy byc optymista tyko sp..lac jak najdalej?

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2015-03-17 14:52:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Czyli co sugerujesz? Nie nalezy byc optymista tyko sp..lac jak najdalej?

    sugeruję, że warto sprawdzić dane zanim się coś chlapnie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2015-03-17 15:12:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-03-17 o 14:52, masti pisze:

    > sugeruję, że warto sprawdzić dane zanim się coś chlapnie

    A co ja chlapnalem?

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2015-03-17 22:06:23
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Nawet Korwin okazal sie ruskim agentem.

    Nie przeczę, ale fajnie jakbyś rzucił kilkoma linkami
    do wiarygodnych źródeł.

  • 25. Data: 2015-03-17 23:08:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-03-17 o 22:06, Aleksander pisze:

    > Nie przeczę, ale fajnie jakbyś rzucił kilkoma linkami
    > do wiarygodnych źródeł.

    To nie byla mysl przewodnia. :-)
    Co do tezy. Mniej wiecej oparta na teoriach dotyczacych aneksji Krymu,
    oraz widzenie w Rosji dynamicznie rozwijajaca sie gospodarke, czyli cos
    co widza wybrancy wbrew faktom. Tylko chu wie po co, czego zapewne nie
    warto ciagnac.

    Pozdro.. TK