  • 281. Data: 2010-03-02 12:31:58
    Temat: Re: Warto wchodzia w pompe ciep3a?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 2 Mar, 09:56, rrr <r...@p...pl> wrote:

    > Kurcze ja też chcę być posłem :)

    Ha ha ha ;) Nie jestem poslem. Nie wzialem w zyciu ani grosza od
    panstwa :) Prowadze dzialalnosc i moja kasa jest w 100% "wypracowana"
    przeze mnie ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 282. Data: 2010-03-02 12:33:49
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    .googlegroups.com...
    >Ha ha ha ;) . Nie wzialem w zyciu ani grosza odpanstwa :)

    Ostroznie z takimi deklaracjami;))

    Krzysiek

  • 283. Data: 2010-03-02 12:44:51
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    wiadomościnews:37f55033-da1a-4adf-8582-b729b8ab820f@
    e1g2000yqh.googlegroups.com...

    > Ostroznie z takimi deklaracjami;))

    No tak, zaraz sie zacznie o nauce i takie tam :) Poprawie sie -> Nie
    wzialem w ciagu mojego zawodowego zycia ani grosza od panstwa ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 284. Data: 2010-03-02 13:11:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    .googlegroups.com...

    > Gdybys czytal dokladnie, to bys znalazl odpowiedz.

    Mi udzieliles juz takowej odpowiedzi?

    > Ale przypomne raz
    > jeszcze - tak! On ma 300mb kolektora poziomego na grubych rurach
    > 5-6cm. Tak sie kiedys robilo :) Nie ma drogich odwiertow. Ma dwie
    > petle po 150mb zakonczone w domu, z dwoma duzymi pompami (wielkie,
    > stare). Ja bede mial u siebie 500mb, czyli materialowo - jeszcze
    > drozej, a technicznie - znacznie lepiej, bo cieplo bede odbieral z
    > 500m2, a nie z 300m2 gruntu.

    No to czekamy na efekty.

  • 285. Data: 2010-03-02 13:17:43
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 2 Mar, 14:11, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Mi udzieliles juz takowej odpowiedzi?

    Nie wiem, czy Tobie, ale w tym watku. Chyba nie bede powielal kazdego
    posta do kazdego dyskutanta ?:-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 286. Data: 2010-03-02 13:22:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    b.googlegroups.com...

    > Zgadzam sie. Ale nie chodzi o to. Ghost i reszta twierdza, ze do
    > KOSZTU (a nie wartosci) tej instalacji trzeba doliczyc swoj czas. Ty
    > doliczasz go tylko do wartosci (i to sie zgadza!), a nie do KOSZTU :)

    Ja mysle, ze dla Manka swoj czas tez jest kosztem - w naturze, ale niech sie
    sam wypowie.

    > Moja praca (zawodowa) nie byla w czasie, kiedy budowalem dom, warta
    > 150 tys pln, bo gdybym byl w pracy zamiast budowac dom - nie
    > zarobilbym ani grosza wiecej. O to chodzi :)

    Ale "zrecznie" wycinasz fragmenty, w ktorych Ci to rozne osoby tlumacza -
    to, ze w danym momencie nie zarobisz, nie przekresla faktu, ze wlozyles w to
    wlasny wysilek. Przekreslasz ta argumentacje banalnym - "nie chce sie Wam
    robic i macie dwie lewe rece", juz jeden slaby charakter zaczal nawet
    powtarzac ta "mantre". I tak w kolko.

  • 287. Data: 2010-03-02 13:25:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    t.googlegroups.com...

    > Nie wiem, czy Tobie, ale w tym watku. Chyba nie bede powielal kazdego
    > posta do kazdego dyskutanta ?:-)

    Acha, gwiazdor sie znalazl.

  • 288. Data: 2010-03-02 13:28:15
    Temat: Re: Warto wchodzić w pompe ciepła?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A ja wiem, juz nie pamiętam, to było 800 postów temu :-)

    Samo w sobie okno nie ma prawa pochlonac tyle energii co solar. A jesli za
    tym wszystkim stoi jeszcze argumentacja - "po co mi solar, jak moge duzym
    oknem uzyskac lepszy efekt" to juz totalny odjazd.

  • 289. Data: 2010-03-02 13:39:17
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Samo w sobie okno nie ma prawa pochlonac tyle energii co solar.

    No widzisz. Ja tłumacze i wyjasniam, pokazuję cyfry. A ty mi dajsz
    dogmat -nie ma prawa - bo nie. Bo tak ci sie wydaje. Niezaleznie od cyfr.
    Jesli w moich wyliczankach jest błąd - wykaż. Ja nie twierdze ze jestem
    nieomylny.
    Aaaa no chyba mówisz ze okno jako okno, oczywiscie energię pochłania
    pomieszczenie za oknem.

    >A jesli za tym wszystkim stoi jeszcze argumentacja - "po co mi solar, jak
    >moge duzym oknem uzyskac lepszy efekt" to juz totalny odjazd.

    Fakt. Bo solary są montowane w innym celu. Mają grzać wode i ewentualnie
    wspomagac ogrzewanie, co jest możliwoscią tylko teoretyczną w dzisiejszych
    czasach gdy montuje sie tylko kilka m2 solarów.
    Ale okna po stronie południowej mają sens jesli chodzi o wspomaganie
    ogrzewania bo są dobrze nachylone (czyli pionowe) i mają stosunkowo duże
    powierzchnie.

    b.

  • 290. Data: 2010-03-02 13:52:54
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    wiadomoscinews:8f5edb25-e919-4df3-bc1f-eaaaa3fa192e@
    t41g2000yqt.googlegroups.com...

    > Acha, gwiazdor sie znalazl.

    Do czego pijesz? Biezesz udzial w dyskusji, czy nie ? Jak biezesz, to
    czytaj wszystkie posty, a nie tylko wybiorcze.
    To raczej Ty zachowujesz sie jak gwiazdor -> Tobie bezposrednio nie
    udzielilem odpowiedzi, tylko komus innemu, wiec do Ciebie nie
    dotarlo..

    Miejmy to juz za soba - wrzuc mnie do KFa !;D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.