  • 21. Data: 2009-12-18 07:16:27
    Temat: Re: Warunki zabudowy
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 17 Gru, 23:40, Niemand <j...@a...pl> wrote:
    > U ytkownik arch napisa :

    > no popatrz bo ja cale zycie bylem przekonany ze w obszarze administracji
    > architektoniczno - budowlanej - wojewoda :), nie martw sie kontrola
    > NIK-u przyda wam sie :)

    ...a pod tym się nie podpiszę. A co do kontroli, to mieliśmy jakiś
    czas temu. Oczywiście jak to podczas kontroli, uchybienia muszą być
    wykazane. Rzeczywiście jakieś błędy były, przyznaje bez bicia. W koncu
    nie myli sie tylko ten co nic nie robi. Na szczęście były to tylko
    drobiazgi dotyczące samych projektów budowlanych.

  • 22. Data: 2009-12-18 22:40:22
    Od: Niemand <j...@a...pl>

    Użytkownik arch napisał:

> [...]
    > nie myli sie tylko ten co nic nie robi. Na szczęście były to tylko
    > drobiazgi dotyczące samych projektów budowlanych.
    WINB owszem sprawdza postepowania admin i zachowanie procedur kpa w
    obrebie projektow budowlanych, pozwolen na budowe, jednakowoz jak
    naruszycie przepisy ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym (nie prawa
    budowlanego) to moze was scignac wojewoda a to z tego chocby powodu ze
    mozecie mu np namieszac poprzez kolidujace pozwolenia na budowe z jego
    inwestycjami celu publicznego o szczeblu ponadlokalnym