  • 141. Data: 2016-03-25 08:50:54
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 08:21:49 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > No popatrz to jednak Katolicy.

    > A tu zachowanie, które cechuje typowego fanatyka. Niezgodne z nauką KK.

    przeciez sie qurcze na tym nie znasz...

    Zadziwiające, zagraża europie islam, i trzebaby sie zastanowic jakie przyjąć
    stanowisko tak aby wiekszosc polaków go zaakceptowała, i katole, i wszyscy inni -ale
    nie da sie pogadac, zawsze na końcu musi paść "bo katole to czy tamto". Nie da sie
    dogadac bez przywoływania inwizycji?

    b.

  • 142. Data: 2016-03-25 08:51:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-24 o 12:01, Adam Sz. pisze:

    > Granice wyznacza nasza historia, przeszlosc, kultura, wypracowane od wiekow
    > nawyki i zachowania. Gender nie istnialy w naszej kulturze i historii. Prawo
    szariatu, zwiazki homo i podobne glupoty tez nie. Ja tych granic nie wyznaczylem
    > tylko sie ich trzymam i nie pozwole ich przekroczyc - nie po to nasi przodkowie
    > wylewali swoja krew zeby teraz chore lewactwo zaprzepascilo osiagniecia naszej
    > cywilizacji. Bo niestety cywilizacja europejska pod ich rzadami dobiega
    > konca.
    > pozdr.

    No popatrz, a samochodów też kiedyś nie było, a z całą pewnością masz i
    jeździsz? Telefon komórkowy też masz? Z internetu korzystasz? Mieszkasz
    w nowym domu, a nie w lepiance czy kurnej chacie? Dobra to tylko kwestia
    rozwoju technologicznego.
    Zatem sięgnijmy po kulturę:
    Czy zawsze kłaniasz się przypadkowo napotkanym ludziom, zwłaszcza
    kobietom? Kiedyś wszyscy się kłaniali wszystkim.
    Czy zawsze ustępujesz miejsce siedzące kobietom i osobom starszym?
    Kiedyś było nie do pomyślenia, aby dżentelmen nie ustąpił kobiecie czy
    osobie starszej.
    Czy witając się z kobietą zawsze czekasz, aż ona pierwsza poda rękę i
    całujesz jej dłoń? Kiedyś to był normalny zwyczaj.
    Czy palisz papierosy w miejscach publicznych? Kiedyś było nietaktem,
    żeby mężczyzna palił papierosy, cygaro czy fajkę w miejscach
    publicznych, a paląca kobieta zauważona w takich miejscach siała ogólne
    zgorszenie i uważana była za prostytutkę.
    Czy na plaży lub basenie używasz stroju kąpielowego zakrywającego cały
    tors? Jeszcze 100 lat temu było nie do pomyślenia, aby mężczyźni w
    miejscach publicznych kąpali się w samych slipach czy kobiety bez
    odpowiedniego stroju zakrywającego cały tors i nogi od tułowia do kolan.
    Czy zdarza Ci się, że siadasz do stołu przed kobietami i osobami
    starszymi? Kiedyś było nie do pomyślenia, aby tak się stało.
    Czy zdarza Ci się, że przy stole kobieta Ci nakłada pożywienie na
    talerz? No popatrz, a kiedyś to kobiety były obsługiwane przez mężczyzn.
    Mógłbym wymieniać tego typu przykłady bardzo długo.
    Jak sam więc widzisz społeczeństwo się zmienia, zmienia się kultura i
    zasady.
    Zachowanie takie jak Twoje to po prostu konserwatyzm tyle, że w bardzo
    wybiórczej formie, połączony z fanatyzmem.

  • 143. Data: 2016-03-25 09:06:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 08:50, Budyń pisze:

> [...]
    nie da sie pogadac, zawsze na końcu musi paść "bo katole to czy tamto". Nie da sie

    Ale moje stanowisko na ten temat dobrze znasz.
    Nie mam nic przeciwko Muslimom, pod warunkiem, że będąc u nas szanują
    naszą kulturę i stosują się do zasad prawnych jakie stosujemy.
    Dobrze wiem, że wielu jest takich, ale pośród nich kryją się też
    radykałowie i fanatycy. Niestety w obawie o nasze bezpieczeństwo nie
    powinniśmy ich przyjmować bezgranicznie i bez dokładnego sprawdzenia.
    Poza tym jestem za tym, żeby przyjąć kobiety i dzieci, a zdrowe byki
    powinny walczyć o swoją, wolną ojczyznę. Zorganizować oddziały militarne
    i pod kontrolą NATO wysłać do walki z fanatykami. Dać ochronę kobietom i
    dzieciom pod warunkiem, że ich "zdrowe byki" walczą o wolność i pokój.
    W razie odstępstw od naszych wartości, natychmiastowa deportacja do
    kraju z którego przybyli.

  • 144. Data: 2016-03-25 09:10:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 09:06:35 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > dzieciom pod warunkiem, że ich "zdrowe byki" walczą o wolność i pokój.
    > W razie odstępstw od naszych wartości, natychmiastowa deportacja do

    jak dla mnie ok. Masti -co ty na to?

    b.

  • 145. Data: 2016-03-25 10:08:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Czyli dokladnie to samo co napisal Adam.. :-)

    > i stosują się do zasad prawnych jakie stosujemy.

    No to w mysl "europy" wystarczy dac im prawa wyborcze i uchwala sobie co
    tylko chca. Wystarczy, ze bedzie i odpowiednia ilosc.

    Pozdro.. TK

  • 146. Data: 2016-03-25 10:10:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 06:55, JDX pisze:
    > On 2016-03-25 00:05, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > Hehe. ,,Jeśli fakty przeczą teorii, tym gorzej dla faktów". :-D

    Na twoim miejscu to zajalbym sie sluchaniem i czytaniem, bo to co
    prezentujesz jest co najwyzej kompromitacja.

    TK

  • 147. Data: 2016-03-25 10:37:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 08:21:49 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > No popatrz to jednak Katolicy.

    Nie mieszam w to zupelnie religii.

    > A tu zachowanie, które cechuje typowego fanatyka. Niezgodne z nauką KK.

    j/w
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 148. Data: 2016-03-25 10:40:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 08:51:40 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Jak sam więc widzisz społeczeństwo się zmienia, zmienia się kultura i
    > zasady.

    Czyli jednak dostrzegasz, ze sa jakies obecnie panujace zasady?
    No wlasnie - a ja nie szanuje ludzi, ktorzy tych zasad nie szanuja.
    One nie zmienialy sie tak szybko jak chce nam to zafundowac islam. Jezeli
    jestes taki otwarty na dupczenie dzieci i koz to cos z Twoja glowa jest
    nie tak :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 149. Data: 2016-03-25 10:44:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 10:08, Maniek4 pisze:

    > No to w mysl "europy" wystarczy dac im prawa wyborcze i uchwala sobie
    > co tylko chca. Wystarczy, ze bedzie i odpowiednia ilosc.

    I to jest złe.
    Moim zdaniem zanim się im da prawa wyborcze to muszą zdobyć
    obywatelstwo, a żeby je zdobyć powinni się asymilować i zasłużyć na to
    obywatelstwo.
    Osobiście wprowadziłbym prawo, na mocy którego nadawano by status
    rezydenta zamiast obywatela. Ludzie tacy mogliby korzystać z takich
    samych praw jak obywatele danego kraju, ale bez prawa wyborczego oraz
    prawa pełnienia ważnych funkcji politycznych. Obywatelstwo powinno być
    nadawane tylko i wyłącznie osobom urodzonym na terytorium danego kraju
    lub osobom urodzonym poza tym terytorium pod warunkiem, że jedno z
    rodziców posiada obywatelstwo tego kraju. Można by ewentualnie w drodze
    odstępstw też nadawać obywatelstwo za szczególne zasługi dla danego
    kraju lub wspólnoty europejskiej.
    Rezydent powinien podlegać możliwości większej kontroli, a za
    jakiekolwiek przewinienia dla danego kraju lub UE, natychmiast być
    deportowany do kraju macierzystego. Oczywiście za przestępstwa podlegać
    przewidzianym przez nasze prawo karom.
    Po prostu stworzyć zasadę, że na obywatelstwo danego kraju trzeba
    zasłużyć i przede wszystkim dać czas na poznanie kultury i zasad. W
    końcu to oni są tu gośćmi, a mnie gospodarzami. Niestety oni wymagają,
    że jak Europejczyk jedzie do nich to musi się podporządkować ich zasadom
    kulturowym, a za odstępstwa surowo karzą wg swoich zasad prawnych.
    Nie widzę więc nic złego w tym, aby także i od nich wymagać
    podporządkowania się naszej kulturze jeżeli chcą korzystać z naszej
    gościnności.
    Pierwsza sprawa to wyzwolenie kobiet, które powinny mieć takie same
    prawa jak mężczyźni i takie same jak kobiety w Europie.
    Zakaz noszenia burek, szerzenia nienawiści czy wzywania do dżihadu.

    Mamy prawo traktować wszystkich tych, którzy nie szanują naszych zasad
    moralnych i prawnych jako wrogich najeźdźców i mamy prawo z nimi walczyć
    wszelkimi, dostępnymi środkami. W tym zakresie w pełni popieram to co
    chce zrobić PIS, choć uważam, że zasady, które chcą wprowadzić i tak są
    zbyt liberalne.

  • 150. Data: 2016-03-25 10:47:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 10:40, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > One nie zmienialy sie tak szybko jak chce nam to zafundowac islam. Jezeli
    > jestes taki otwarty na dupczenie dzieci i koz to cos z Twoja glowa jest

    Skąd masz takie domysły?
    Poczytaj co napisałem w innych miejscach tego wątku, bo tam dość
    jednoznacznie określiłem swoje stanowisko, które jak myślę mamy bardzo
    podobne.