  • 161. Data: 2016-03-25 13:08:24
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 13:01:23 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Po pierwsze nie rozumiesz co oznacza pojęcie gender. Gender to jest
    > pojęcie określające zróżnicowanie płci oraz ich odmiennych ról w
    > społeczności oraz odmiennego wychowania, zgodnego z płcią, czyli
    > dokładnie to czego się domaga KK i Ty także. Najśmieszniejsze w tym jest
    > to, że Ty i KK potępiacie gender, przypisując mu bliżej niezrozumiałe i
    > wydumane cechy.

    to jest nieprawda. Moze i zródłosłów słowa gender pochdził z takich przesłanek o
    jakich piszesz ale od dawna ma już znaczenie promocji ideologii płci kulturowej w
    miejsce biologicznej. Wiec jesli mowimy o gender to własnie w obecnym znaczeniu.

    > Po drugie atakując pedalstwo wpier....sz się do cudzych łóżek z
    > buciorami. Co Cię interesuje, że jakiś facet chce "posuwać" innego
    > faceta, czy jedna baba chce lizać drugą babę?

    nie mna sprawy do chwili gdy próbują wypromowac swoje zboczenia do statusu normy i
    szkodząc reszcie społeczenstwa (ilosciowo znacznieeeeee wiekszej)

    b.

  • 162. Data: 2016-03-25 13:43:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 13:08, Budyń pisze:

> [...]
    miejsce biologicznej. Wiec jesli mowimy o gender to własnie w obecnym znaczeniu.

    Mataczysz.

    szkodząc reszcie społeczenstwa (ilosciowo znacznieeeeee wiekszej)

    Konkrety proszę, konkrety, bo póki co to tylko jakieś ogólniki piszesz,
    które cechują typowych "psychofobów".
    Czy ktoś Ci zabrania współżycia z kobietą czy próbuje zdelegalizować
    związki heteroseksualne?

  • 163. Data: 2016-03-25 13:53:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 13:01, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > dokładnie to czego się domaga KK i Ty także. Najśmieszniejsze w tym jest
    > to, że Ty i KK potępiacie gender, przypisując mu bliżej niezrozumiałe i

    Jaaasne..

> [...]
    > faceta, czy jedna baba chce lizać drugą babę?
    > To są tylko i wyłącznie ich sprawy i nic Tobie do tego.

    Sek w tym, ze to malo kogo obchodzi tylko im sie upierdaczylo w dynkach
    swiatu o tym glosic.

    Pozdro.. TK

  • 164. Data: 2016-03-25 13:53:54
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-25 13:03, Budyń wrote:

    > znaj proporcje mocium panie - nak generalizując to własciwie mozna
    > napisac ze to nieprawda, choc rzeczywiscie jakis pojedyncze zdarzenia
    > były. polacy jakis zydów moze i zabili ale ratowali i ginęli za to
    > milion razy wiecej.
    Według Wikipedii w Jedwabnem zabito 340 Żydów. Ale to jest z pewnością
    wyolbrzymiona przez żydo-komuno-masonerię liczba. :-D Zakładając, że
    zamordowano tam jedynie 3,4 Żyda, to jakoś nie chce mi się wierzyć, że
    3.400.000 Polaków zginęło z powodu ratowania Żydów. :-D

    > Co do ukrainców - to oni napadli i barbarzynsko mordowali ludnosc
    > cywilną, trudno do tego porównywac akcje odwetowe.

    > bo chrzescijanin gdy morduje to wie ze robi źle, nie robi tego w imę
    > religii tylko wbrew niej. A islamista morduje własnie w imę allacha.
    > Spora różnica.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ustasze
    Znaj proporcje mocium panie. :-D Ci katofaszyści się nie pi...lili -
    ukraińskie rezuny to przy nich cienkie Bolki. Tak mniej więcej z 10 razy
    cieńsze.

  • 165. Data: 2016-03-25 14:14:00
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-25 13:08, Budyń wrote:
    [...]
    > nie mna sprawy do chwili gdy próbują wypromowac swoje zboczenia do
    > statusu normy i szkodząc reszcie społeczenstwa (ilosciowo
    > znacznieeeeee wiekszej)
    A na czym ta szkoda polega? :-D Bo na prawdę jakoś nie mogę jej dostrzec.

  • 166. Data: 2016-03-25 14:17:07
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-25 13:53, Maniek4 wrote:
    [...]
    > Sek w tym, ze to malo kogo obchodzi tylko im sie upierdaczylo w dynkach
    > swiatu o tym glosic.
    Skoro mało to kogo obchodzi, a noni sobie głoszą, to w czym problem? :-D

  • 167. Data: 2016-03-25 14:36:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 12:27, masti pisze:

    > a polscy katolicy wyrzynali ukraińskich prawosławnych i polskich żydów
    > jak już tak odróżniasz chrześcijan to może zacznij rozróżniać
    > muzułmanów. To w belgii byli szyici, sunnici czy może jeszcz inni?

    Super zrozumienie.
    Sens byl taki, ze wyzynali sie chrzescijanie. Wiara w tym im zupelnie
    nie przeszkadzala by tworzyc w historii najkrwawsze zbrodnie.
    Na reszte odpowiedz sobie sam. Byle na temat. Mnie generalnie bawi
    postawa antykatolikow ciagnacych temat by na sile wykazac wlasne urojone
    wizje wrzucajac do gara co sie da, krecac w lewo i w prawo, by wyciagac
    radykalne wnioski na podstawie dziwacznego konglomeratu. Spytaj
    koalicjanta JDX co mial na mysli piszac, ze fanatycy katoliccy rowniez
    podkladali bomby. Ja tylko spytalem gdzie a Ty udzieliles odpowiedzi.
    Myslisz, ze na temat?

    > ciekawe jak bardzo chrześcijanie usiłują zawsze wykazywać, że to nie
    > religia jest powoedem a jak tylko muzułmanie to na pewno religia jest
    > powodem

    Bo muzulmanie zabijaja w imie allacha. Tak trudno to zrozumiec?

    Pozdro.. TK

  • 168. Data: 2016-03-25 14:37:06
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 13:44:11 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    jakich piszesz ale od dawna ma już znaczenie promocji ideologii płci kulturowej w
    miejsce biologicznej. Wiec jesli mowimy o gender to własnie w obecnym znaczeniu.

    > Mataczysz.

    tak, tak, zdążyłes juz ksiazke przeczytac?

    i szkodząc reszcie społeczenstwa (ilosciowo znacznieeeeee wiekszej)

    > Konkrety proszę, konkrety, bo póki co to tylko jakieś ogólniki piszesz,
    > które cechują typowych "psychofobów".

    konkrety? próba zrównania zwiazkow homo z małzenstwami łącznie z prawem do adopcji
    dzieci, z oczywistą krzywdą tych ostatnich. Próba wykrzywienia języka poprzez
    zastepowanie słów tato i mama jakimis dziwolągami. Szantaze różnych homo wobec
    przedsiebiorów. I tak dalej, po plasterku ukształtujemy nowoczesnego radzieckiego,
    tfu lgbtqwertowego człowieka

    > Czy ktoś Ci zabrania współżycia z kobietą czy próbuje zdelegalizować
    > związki heteroseksualne?

    Aktywistka gejowska i pisarka rosyjska Pani Masha Gessen posiadająca również
    obywatelstwo amerykańskie, podczas dyskusji w Sydney powiedziała:
    "Nie chodzi o prawo homoseksualistów do zawarcia małżeństwa, ale o to, że instytucja
    małżeństwa powinna przestać istnieć. Walka o małżeństwa dla homoseksualistów
    zazwyczaj wiąże się z ukrywaniem tego, co mamy zamiar zrobić z małżeństwa..."

    otwórz oczy. To ze nas kroją po plasterku to nie znaczy ze nie zarżną. Patrz tylko na
    spustoszenie moralne na zachodzie -spoleczenstwo zostalo oslabione lewckimi
    pomysłami, i gdy pojawil sie problem islamu okazuje sie ze nie jest w stanie sie
    obronic.
    Francja bedzie kalifatem albo skonczy sie wojna domową gdy francuzi sie w koncu
    obudzą - będzie rzeź przy którym holokaust to bajka.

    A wystarczy nie psuc.

    b.

  • 169. Data: 2016-03-25 15:05:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 13:53, JDX pisze:

> [...]
    > zamordowano tam jedynie 3,4 Żyda, to jakoś nie chce mi się wierzyć, że
    > 3.400.000 Polaków zginęło z powodu ratowania Żydów. :-D

    Najwazniejsze by zgadzalo sie, ze w Jedwabnem mordowali z powodow
    religijnych nie?

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Ustasze
    > Znaj proporcje mocium panie. :-D Ci katofaszyści się nie pi...lili -
    > ukraińskie rezuny to przy nich cienkie Bolki. Tak mniej więcej z 10 razy
    > cieńsze.

    Ty sobie kociol balkanski w ogole odpusc. Dawanie stamtad przykladow nie
    ma wiekszego sensu, bo o co tam chodzilo to prawde mowiac malo kto dzis
    rozumie. Wyciagnales katolikow mordujacych chrzescijan a kilka postow
    wyzej Masti podawal to jak oprzyklad mordowania Bosniakow przez
    chrzescijan. W miedzy czasie choc nie doczytales zapewne, przewija sie
    watek o czystej rasie aryjskiej w czasie dzialania tej bandy.

    TK

  • 170. Data: 2016-03-25 15:17:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 14:17, JDX pisze:
    > On 2016-03-25 13:53, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > Skoro mało to kogo obchodzi, a noni sobie głoszą, to w czym problem? :-D

    W tym, ze na zachodzie juz nazywaja rodzic 1 i rodzic 2. Adoptuja dzieci
    i wmawiaja mi, ze to normalne.

    TK