  • 361. Data: 2016-03-30 14:18:21
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To po co wtedy ludzie plakali na pogrzebach? Pierdolisz bzdury jak rzadko ktory.
    Zadna duchowosc tylko sprawe zycia i smierci instynkt samozachowawczy reguluje.
    Zwierzeta tez posiadaja ten instynkt.

  • 362. Data: 2016-03-30 14:21:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I doszedl by do tego zaszczytnego stanowiska palac na stosach konkurentow.

  • 363. Data: 2016-03-30 14:40:51
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-30 o 13:55, Uzytkownik pisze:

    > Nieważne czy przemocą czy nie przemocą. Jakakolwiek seks z dzieckiem nie
    > powinien mieć miejsca i należy bezwzględnie tępić.

    Pewnie, ze tak, ale widzisz do czego dochodzi? Link Krisa jest
    znamienny. Tacy ludzie nie cofna sie przed niczym. Rzeczy ktorych my
    bysmy sie wstydzili oni chetnie eksponuja jako fajna innosc.

    > Adopcji przez osoby homoseksualne nie powinno istnieć.

    Nie zatrzymali sie jak widzisz.

    > Ale tu nie o demokrację chodzi i jakiekolwiek decyzje, ale uszanowanie
    > woli dwojga dorosłych ludzi, którzy decydują się na wspólne życie i
    > współżycie.
    > Ani Tobie, ani mnie nic do tego.

    Mi nic. Niech sobie zyja i mi o tym w ogole nie mowia. To nie ja ich
    pytam. To oni opowiadaja mi.

    Pozdro.. TK

  • 364. Data: 2016-03-30 14:42:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > To po co wtedy ludzie plakali na pogrzebach? Pierdolisz bzdury jak rzadko ktory.
    Zadna duchowosc tylko sprawe zycia i smierci instynkt samozachowawczy reguluje.
    Zwierzeta tez posiadaja ten instynkt.

    Gdyby nie instynkt to by nie starczylo pociagow do rozjezdzania ludzi. :-)

    Pozdro.. TK

  • 365. Data: 2016-03-30 14:49:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 13:23, Budyń pisze:

    > taaaak, porównuj se jabłka ze śrubkami. Tak sobie liczę ze tych ksiezy jest
    0,76/0,15 x wiecej zatem w tym twoim wiezieniu na 1468 wiezniów jest 2974 księży. A
    ty jeszcze qufa w cuda bilokacji nie wierzysz mając takie dowody....

    > Porównywac trzeba procenty pedefili wsród poulacji. Księży jest 0,76%. Wsród homo
    wg różnych badań 30-40%. To jest skala różnicy.

    Liczyłem ilość pedofilów wśród księży (do czego oficjalnie przyznaje się
    Watykan 3420 księży) do łącznej ilości księży niewiele ponad 400 tys.
    Przyjąłem 450 tys.
    Liczyłem ilość skazanych pedofilów o skłonnościach homoseksualnych do
    łącznej ilości homoseksualistów w Polsce.
    Liczyłem wskaźniki procentowe.
    Tu nie ma porównywania jabłek ze śrubkami.

  • 366. Data: 2016-03-30 14:54:32
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 30 marca 2016 14:21:28 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > I doszedl by do tego zaszczytnego stanowiska palac na stosach konkurentow.

    wy sie spodziewacie ze wiedząc teraz ze niewolnictwo jest złe nie bylibyście 2000lat
    temu włascielami niewolników? Nieprawdopodobnie ogranicznone horyzonty....
    Zgadzam sie, być może ja bym palił na stosie w imię miłosci bliżniego, a uzyszkodnik
    za rewolucji byłby dumnie obsługiwał gilotynę, spodziewając sie ze przsługę ludzkosci
    wyrządza.

    b.

  • 367. Data: 2016-03-30 14:55:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 14:40, Maniek4 pisze:

    > Pewnie, ze tak, ale widzisz do czego dochodzi? Link Krisa jest
    > znamienny. Tacy ludzie nie cofna sie przed niczym. Rzeczy ktorych my
    > bysmy sie wstydzili oni chetnie eksponuja jako fajna innosc.

    Ale udowodniłem, że powinno się zakazać święceń kapłańskich, ponieważ
    procentowo wśród kapłanów występuje większy odsetek pedofilów - 3
    krotnie wyższy niż wśród homoseksualistów.
    Przecież jak się pozwoli księżom ...
    Zobacz do czego doprowadza takie myślenie jak Twoje.

    > Nie zatrzymali sie jak widzisz.

    Kto się nie zatrzymał?
    Kolejna rzecz to zdarzy się jakiś przypadek degeneracji, a już uważasz
    to za pewien standard, za normę.

    > Mi nic. Niech sobie zyja i mi o tym w ogole nie mowia. To nie ja ich
    > pytam. To oni opowiadaja mi.

    Kto Ci opowiada?
    Jak często się spotykasz z homoseksualistami, którzy opowiadają Ci o
    swoich orientacjach seksualnych?

  • 368. Data: 2016-03-30 15:09:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-30 o 14:55, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > krotnie wyższy niż wśród homoseksualistów.
    > Przecież jak się pozwoli księżom ...
    > Zobacz do czego doprowadza takie myślenie jak Twoje.

    Tak udowodniles... Cos tam sobie napewno.
    Ja wymiekam. Dyskusja traci kompletnie sens. Ja o miesie, Ty o armatach.
    Czy jaki kolwiek ksiadz chce oficjalnie, lub ma prawna mozliwosc
    adoptowania dzieci? Mowimy o stanie prawnym istniejacym dzis, a nie o
    dewiacjach. No litosci.

    > Kto się nie zatrzymał?

    Kunta Kinte?

    > Kolejna rzecz to zdarzy się jakiś przypadek degeneracji, a już uważasz
    > to za pewien standard, za normę.

    Normy prawne cywilizowanych krajow.

    > Kto Ci opowiada?

    Ryszard Kalisz koszulka "jestem gejem"

    > Jak często się spotykasz z homoseksualistami, którzy opowiadają Ci o
    > swoich orientacjach seksualnych?

    Jak czesto spotykasz sie z fanatycznym islamista z przypieta bomba do pasa?

    Pozdro.. TK

  • 369. Data: 2016-03-30 16:00:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 15:09, Maniek4 pisze:

> [...]
    > Czy jaki kolwiek ksiadz chce oficjalnie, lub ma prawna mozliwosc
    > adoptowania dzieci? Mowimy o stanie prawnym istniejacym dzis, a nie o

    Litości. Po co te bzdurne porównania? Po co księdzu adoptowane dzieci,
    skoro ma do nich dostęp w inny sposób, a przy tym jest jeszcze chroniony
    przez fanatyków, którzy nie wierzą w jego winę oraz zwierzchników,
    którzy zatajają takie zboczenia?

    > Normy prawne cywilizowanych krajow.

    Ktoś tam, gdzieś tam ....
    Gdzieś słyszałeś, że dzwonią w Kościele, ale nie wiesz w którym i czy w
    ogóle w kościele

    > Ryszard Kalisz koszulka "jestem gejem"

    Wow i on jest gejem? :)

    > Jak czesto spotykasz sie z fanatycznym islamista z przypieta bomba do
    > pasa?

    Co ma piernik do wiatraka?

  • 370. Data: 2016-03-30 16:03:16
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 16:00, Uzytkownik pisze:

    > Wow i on jest gejem? :)

    P.S.
    A wszyscy Francuzi zapewne są Charlie Hebdo?