  • 371. Data: 2016-03-30 16:12:13
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 30 marca 2016 14:55:07 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Ale udowodniłem, że powinno się zakazać święceń kapłańskich, ponieważ
    > procentowo wśród kapłanów występuje większy odsetek pedofilów - 3
    > krotnie wyższy niż wśród homoseksualistów.

    niczego nie udowodniłes bo ci wyszło ze ksiezy w pierdlu jest wiecej niz wszystkich
    więźniow.
    No wez sie zdobądz na odrobinę obiektywizmu i policz to rzetelnie dla polskich
    danych.
    Ilosc homo do ilosci homo w pierdlu skazanych za pedofilie oraz
    ilosc ksiezy do ilosci ksiezy skazanych za pedofilie.

    Aaa no i te 0,76% to ci wyszło uwzgledniając sparaw z szeregu lat do ilosci ksiezy z
    dziś. Tez błąd metodologiczny.

    b.

  • 372. Data: 2016-03-30 16:24:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-30 o 16:00, Uzytkownik pisze:

    > Litości. Po co te bzdurne porównania? Po co księdzu adoptowane dzieci,
    > skoro ma do nich dostęp w inny sposób, a przy tym jest jeszcze chroniony
    > przez fanatyków, którzy nie wierzą w jego winę oraz zwierzchników,
    > którzy zatajają takie zboczenia?

    Z Twoja zona na czele?

    > Ktoś tam, gdzieś tam ....
    > Gdzieś słyszałeś, że dzwonią w Kościele, ale nie wiesz w którym i czy w
    > ogóle w kościele

    To co robisz to jest dziecinada. Podalem ja i podawal Budyn w jakich
    krajach mozna adoptowac dzieci i w ktorych krajach zastapiono
    nazewnictwo ojca i matki. Nie dociera? Swiadczy jedynie o Twojej ignorancji.

    > Wow i on jest gejem? :)

    Uwazasz, ze powinienem sie zastanawiac nad glupota? Fakt jest faktem. On
    i inni oswiadczali swiatu przy pomocy koszulek. Krotko mowiac opowiadaja
    mi o tym mimo, ze nie chce tego wiedziec.

    > Co ma piernik do wiatraka?

    Jak to co? Jak nie spotykasz islamisty z bomba to znaczy, ze ich nie ma?

    Pozdro.. TK

  • 373. Data: 2016-03-30 18:39:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mylisz dzialanie z premedytacja w celu osiagniecia okreslonego celu finansowego czyli
    palenia na stosach z rewolucja. Rewolucje to mniej lub bardziej spontaniczna zemsta
    tlumu na rzadzacych. W Rewolucji Francuskiej tlum wykonczyl wielu ksiezy i ludzi
    zwiazanych z kosciolem. To byl odwet za to co ksieza robili ludziom. W takiej
    sytuacji ciagniecie za sznurek uruchamiajacy gilotyne to zaszczyt.

  • 374. Data: 2016-03-30 19:37:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 30 marca 2016 18:39:59 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    sytuacji ciagniecie za sznurek uruchamiajacy gilotyne to zaszczyt.

    tak, tak, twoja wiedza historyczna imponuje.

    b.

  • 375. Data: 2016-03-30 20:03:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli fakty nie pasuja do Twojego obrazu Swiata to trzeba zmienic fakty. No nie da
    sie. Na podstawie faktow nie da sie obronic tezy ze jednym z celow Rewolucji
    Francuskiej nie bylo wziecie przez spoleczenstwo odwetu przede wszystkim na
    duchowienstwie za to co we Francji robilo.

  • 376. Data: 2016-03-30 22:19:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 16:12, Budyń pisze:

    > niczego nie udowodniłes bo ci wyszło ze ksiezy w pierdlu jest wiecej
    > niz wszystkich więźniow.

    Po pierwsze masz problemy z czytaniem.
    Po drugie to są statystyki podawane przez Watykan.

    > No wez sie zdobądz na odrobinę obiektywizmu i policz to rzetelnie dla polskich
    danych.

    Przecież podałem rzetelne dane dotyczące pedofilii wśród księży KK.
    Jeżeli powołujecie się na problemy homoseksualistów, które nie występują
    w ogóle w Polsce (np. liczba adoptowanych dzieci przez pary gejowskie,
    która wynosi 0), a gdzieś tam w hameryce ponoć coś takiego się wydarzyło
    to mam prawo brać pod uwagę także i problemy KK z całego świata i
    odnieść do ogólnej liczby księży na całym świecie.

    > Ilosc homo do ilosci homo w pierdlu skazanych za pedofilie oraz
    > ilosc ksiezy do ilosci ksiezy skazanych za pedofilie.

    Dokładnie tak liczę. Tyle, że nie wszyscy księża zostali skazani za
    pedofilię, bo kościół ich chroni lub też udało się im uniknąć pierdla.
    Dlatego do obliczenia statystyki wziąłem dane podawane przez Watykan.

    > Aaa no i te 0,76% to ci wyszło uwzgledniając sparaw z szeregu lat do ilosci ksiezy
    z dziś. Tez błąd metodologiczny.

    Nie z szeregu tylko z 10 lat.
    Wyroki za pedofilię to od 3 do 15 lat więzienia. Czyli średnio 9 lat.
    Ci więźniowie, którzy przebywają w więzieniach to jest przegląd tych 9
    lat, bo to są więźniowie aktualnie odbywający karę. Jedni wychodzą, a
    przychodzą kolejni.
    Jak więc widzisz są to porównywalne okresy. Jeżeli bierzesz pod uwagę
    liczbę osadzonych to zawsze aktualna liczba osadzonych to jest to liczba
    osadzonych z okresu 9 lat.
    Choć w internecie znalazłem informację, że średnio wyroki za pedofilię
    to 5 lat i 5 miesięcy.
    Zatem aktualna liczba osadzonych to byłby przegląd tych 5 lat i 5 miesięcy.
    Wobec tego podzielmy liczbę księży przez pół i weźmy przegląd tylko 5 a
    nie 10 lat. To i tak daje nam nieco więcej jak 0,38% pedofilów wśród księży.
    Nadal jest to wskaźnik ponad 2,5 razy większy od liczby pedofilów o
    skłonnościach homoseksualnych. Przy czym za takich homoseksualistów
    także są liczeni i ci osadzeni księża, którzy gwałcili chłopców.
    Jak więc widzisz choćbym nie wiem jak zawyżał liczbę pedofilów wśród
    homoseksualistów i zaniżał liczbę pedofilów wśród księży to i tak
    wychodzi, ze pedofilia wśród księży jest bardziej powszechna niż wśród
    homoseksualistów.

    Ale oczywiście wszystkiemu winne są same dzieci, bo to one szukają
    miłości i wciągają księży w pedofilię.
    https://www.youtube.com/watch?v=ATYf9Pj2l7Q&feature=
    youtu.be

    Polecam też obejrzeć, choć większość katolików jakich znam na hasło
    "Tomasz Lis" wybucha agresją.
    https://www.youtube.com/watch?v=XWhKRQyipSE

    Uważam, że księża nie powinni żyć w celibacie. Powinni mieć normalne
    rodziny, bo tylko dzięki temu będą mogli poznać prawdziwe życie i nie
    będą innych pouczać jak żyć, a sami nie będą molestować dzieci.

  • 377. Data: 2016-03-30 22:25:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oba samce z tym celibatem. Kiedys nie zyli w celibacie. Ale okazalo sie ze po smierci
    rodziny dziedziczyly majatki. Bylo to niezgodne z polityka finansowa centrali w
    Watykanie. No to centrala wprowadzila celibat.

  • 378. Data: 2016-03-30 22:38:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-30 o 22:19, Uzytkownik pisze:

    > Uważam, że księża nie powinni żyć w celibacie. Powinni mieć normalne
    > rodziny, bo tylko dzięki temu będą mogli poznać prawdziwe życie i nie
    > będą innych pouczać jak żyć, a sami nie będą molestować dzieci.

    Ze pedofilia to substytut dmuchania panienek?

    Pozdro.. TK

  • 379. Data: 2016-03-30 22:40:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Oba samce z tym celibatem. Kiedys nie zyli w celibacie. Ale okazalo sie ze po
    smierci rodziny dziedziczyly majatki. Bylo to niezgodne z polityka finansowa centrali
    w Watykanie. No to centrala wprowadzila celibat.

    W zasadzie to demokratycznie mozecie sobie na grupie przeglosowac kazda
    jedna glupote. :-)

    Pozdro.. TK

  • 380. Data: 2016-03-30 22:58:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 22:38, Maniek4 pisze:

    > Ze pedofilia to substytut dmuchania panienek?
    >
    > Pozdro.. TK

    Raczej bym obstawiał, że jest to burza hormonów powodująca, że zrobią to
    z byle kim, byle tylko sobie ulżyć, a przy tym strach przed "wyrwaniem
    panienki" plus kwestia, że dzieciaka o wiele łatwiej jest zastraszyć lub
    wmówić mu wielką tajemnicę boską. Nie sądzę, żeby to robili z miłości do
    dzieci. Bardziej ze strachu do dorosłych kobiet i braku umiejętności
    rozmawiania z kobietami.
    Kiedyś oglądałem program na ten temat i większość skazanych pedofilów
    miała właśnie problemy z kontaktami z dorosłymi kobietami.