  • 381. Data: 2016-03-30 23:10:56
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-30 o 22:58, Uzytkownik pisze:

    > Raczej bym obstawiał, że jest to burza hormonów powodująca, że zrobią to
    > z byle kim, byle tylko sobie ulżyć, a przy tym strach przed "wyrwaniem
    > panienki" plus kwestia, że dzieciaka o wiele łatwiej jest zastraszyć lub
    > wmówić mu wielką tajemnicę boską. Nie sądzę, żeby to robili z miłości do
    > dzieci. Bardziej ze strachu do dorosłych kobiet i braku umiejętności
    > rozmawiania z kobietami.
    > Kiedyś oglądałem program na ten temat i większość skazanych pedofilów
    > miała właśnie problemy z kontaktami z dorosłymi kobietami.

    Przyczyn zapewne jest wiele, ale jedna jest determinujaca. Trzeba byc
    predysponowanym. Mysle, ze gdybys rok nie widzial baby to nie przyszlo
    by Ci do glowy pomyslec o dziecku inaczej jak dziecko. Pizdnietych w leb
    sie nie tlumaczy. Pizdnietych w leb sie izoluje i leczy, jak sie da.

    Pozdro.. TK

  • 382. Data: 2016-03-31 08:51:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 30 marca 2016 22:19:26 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > Jeżeli powołujecie się na problemy homoseksualistów, które nie występują
    > w ogóle w Polsce (np. liczba adoptowanych dzieci przez pary gejowskie,
    > która wynosi 0), a gdzieś tam w hameryce ponoć coś takiego się wydarzyło
    > to mam prawo brać pod uwagę także i problemy KK z całego świata i
    > odnieść do ogólnej liczby księży na całym świecie.

    > Dokładnie tak liczę. Tyle, że nie wszyscy księża zostali skazani za
    > pedofilię, bo kościół ich chroni lub też udało się im uniknąć pierdla.
    > Dlatego do obliczenia statystyki wziąłem dane podawane przez Watykan.

    ksiezy z dziś. Tez błąd metodologiczny.

    > Nie z szeregu tylko z 10 lat.
    > Wyroki za pedofilię to od 3 do 15 lat więzienia. Czyli średnio 9 lat.
    > Ci więźniowie, którzy przebywają w więzieniach to jest przegląd tych 9
    > lat, bo to są więźniowie aktualnie odbywający karę. Jedni wychodzą, a
    > przychodzą kolejni.
    > Jak więc widzisz są to porównywalne okresy. Jeżeli bierzesz pod uwagę
    > liczbę osadzonych to zawsze aktualna liczba osadzonych to jest to liczba
    > osadzonych z okresu 9 lat.
    > Choć w internecie znalazłem informację, że średnio wyroki za pedofilię
    > to 5 lat i 5 miesięcy.

    a taki wydawałoby sie inteligentny człowiek jestes, to działa dopóki nie zajmujesz
    sie kk.
    Sorry, medodologia obliczenia musi byc taka sama dla kleru i homoseksualistów ,
    inaczej jest nieporównywalna.
    a) Zatem albo ilosc ksiezy w pierdlu do ilosci ksiezy (w danym okresie np dzis), i to
    samo dla homo.

    Albo b) ilosc ksiezy skazanych kiedykolwiek (od lat 60tych sa te dane) do ilosci
    ksiezy od lat 60tych do dzis i to samo do homo: ilosc homo skazanych kiedykolwiek do
    ilosci homo w badanym przedziale czasowym.

    porównując a) z b) porównujesz gruszki ze śrubami. Owszem , to nawet jest dowód.
    Tylko ze czego innego i raczej ci chluby nie przynosi.

    b.

  • 383. Data: 2016-03-31 09:58:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-31 o 08:51, Budyń pisze:

    ksiezy z dziś. Tez błąd metodologiczny.

    > a taki wydawałoby sie inteligentny człowiek jestes, to działa dopóki nie zajmujesz
    sie kk.

    Przepraszam, że nie potrafię rzeczywistości nagiąć do Twoich oczekiwań.
    W ogóle nie dopuszczasz do myśli, że ktoś z Twojego, ukochanego KK może
    czynić takie zło.

    > Sorry, medodologia obliczenia musi byc taka sama dla kleru i homoseksualistów ,
    inaczej jest nieporównywalna.

    Masz rację, bo kler także był doliczany do homoseksualistów, a zatem
    działał na niekorzyść homoseksualistów.

> [...]
    >
    > porównując a) z b) porównujesz gruszki ze śrubami. Owszem , to nawet jest dowód.
    Tylko ze czego innego i raczej ci chluby nie przynosi.

    Choć byś nie wiem jak zaklinał rzeczywistość to ona się nie zmieni.
    Można jeszcze kombinować, że jak ksiądz trafi za kraty i zostanie
    usunięty z KK to już nie jest ksiądz i nie powinno się liczyć, ale wtedy
    to nie będą obiektywne dane, bo chodzi o pełnienie funkcji w trakcie
    popełniania czynu. To, że część z tych księży przestaje nimi być nie
    oznacza, że tego czynu nie popełnił ksiądz.

    Wybacz, ale jak dla mnie te dane są miarodajne i jak najbardziej
    prawdziwe. Nie mam potrzeby ani zamiaru wymyślać bzdurnych zasad, aby
    tylko Ciebie zadowolić.

  • 384. Data: 2016-03-31 10:22:49
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 31 marca 2016 09:58:42 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Przepraszam, że nie potrafię rzeczywistości nagiąć do Twoich oczekiwań.
    > W ogóle nie dopuszczasz do myśli, że ktoś z Twojego, ukochanego KK może
    > czynić takie zło.

    alez oczywiscie ze czynią zło w postaci pedofilskiej w ilosci pixoko jak wyliczyłes,
    ale i w innej postaci też. I bardzo mnie to martwi, co nie znaczy ze zamierzam
    zaprzeczac faktom. Ja sie nie domagam aby nie pisac o kosciele źle - ja sie domagam
    aby pisać uczciwie.

> [...]
    > Można jeszcze kombinować, że jak ksiądz trafi za kraty i zostanie
    > usunięty z KK to już nie jest ksiądz i nie powinno się liczyć

    ty mnie nie wymyslaj bzdurnych zasad liczenia, za 10 postów napiszesz ze tak
    zaproponowałem i ze to nieuczciwe.

    > Wybacz, ale jak dla mnie te dane są miarodajne i jak najbardziej
    > prawdziwe. Nie mam potrzeby ani zamiaru wymyślać bzdurnych zasad, aby
    > tylko Ciebie zadowolić.

    Mnie? Miałem nadzieje ze zdobędziesz sie na obiektywizm. Gdybysmy rozmawiali o upadku
    komet na planete to bys zapewne potrafił ale jesli chodzi o kler to nie ponosi.
    Twoje wyliczenie wygląda mniej więcej tak:
    w bieżącym miesiącu na jowisza spadła 1,0 kometa.
    na ziemię w ostatnich 65mln lat -20szt.
    Zatem na jowisza spada 2,5x10^8 więcej komet.

    Jesli chodzi o jowisza to zapewne napiszesz mi ze źle wyliczyłem, ale ta sama metoda
    obliczen pedofilii jest świetna. Ideolo, kolego....

    b.

  • 385. Data: 2016-03-31 10:45:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 23:10, Maniek4 pisze:

    > Przyczyn zapewne jest wiele, ale jedna jest determinujaca.

    Zapewne problem jest bardziej złożony, ale myślę, że częściej takie
    odchylenia zdarzają się tym, którzy nie mają normalnego życia erotycznego.

    > Trzeba byc predysponowanym. Mysle, ze gdybys rok nie widzial baby to
    > nie przyszlo by Ci do glowy pomyslec o dziecku inaczej jak dziecko.

    Ja nie myślę, ale wiem, bo przecież bywało, że i przed ślubem przez
    kilka lat się nie widziało baby i nawet by mi do głowy nie przyszło,
    żeby porwać się za dziecko.
    Ale jak widać nawet wysokie umoralnianie jakie niewątpliwie KK propaguje
    nie zawsze odnosi skutek, skoro osoby takie jak księża porywają się na
    takie czyny.
    Jestem też w pełni przekonany, że zniesienie celibatu, który został
    wymyślony tylko w celu pomnażania dóbr materialnych przez KK, może
    rozwiązać wiele problemów z pedofilią księży. Mówi się, że sperma wali w
    dekiel i to jest prawda, bo jak facet nie wie co z sobą zrobić to
    zaczyna mu odpierniczać. Jeden pójdzie w kąt i sobie ręką ulży, ale
    innemu padnie tak mocno na rozum, że zgwałci dziecko, kobietę, faceta
    czy nawet zwierzę. Niestety takie sytuacje zdarzają się np. w więzieniu
    czy w wojsku. Faceci, którzy byli heteroseksualni, rżnęli innych facetów
    (cweli), albo wychodzili na przepustkę i dokonywali gwałtów. Znam też
    przypadek z wojska, gdzie jeden z chłopaków próbował wydymać klacz.
    Został nakryty przez kolegów w trakcie.

    > Pizdnietych w leb sie nie tlumaczy. Pizdnietych w leb sie izoluje i
    > leczy, jak sie da.
    >
    > Pozdro.. TK

    Tutaj jesteśmy zgodni w 100%
    Dlatego też uważam, że jak dwóch, dorosłych i dojrzałych facetów chce
    się wzajemnie dymać to jest to ich sprawa.
    Jak sięgają po jakiekolwiek dziecko to należy wacka i łapy upierd....ć.
    Dla wyjaśnienia a propos homoseksualistów. Nie byłem nie jestem i nie
    zanosi się, żebym kiedykolwiek mógł być w przyszłości homoseksualistą. U
    mnie sama myśl o tym, że facet z facetem lub kobieta z kobietą budzi
    obrzydzenie.
    Ale uważam, że po pierwsze nie mam prawa ingerować w czyjeś życie jeżeli
    dotyczy tylko i wyłącznie ich samych, a po drugie jak się będą dymać na
    wzajem to nie będą sięgać po dzieci.
    Poza tym jeżeli związki homoseksualne zostaną zalegalizowane to państwo
    będzie miało większą kontrolę nad zachowaniami tych ludzi i w łatwiejszy
    sposób będzie mogło kontrolować czy aby nie są naruszane dobra dzieci. I
    to jest mój główny powód, dlaczego jestem za zalegalizowaniem związków homo.
    Obecnie ludzie ci działają w ukryciu i tylko niewielka ich część się
    ujawnia i publicznie przyznaje do swoich orientacji. Nierzadko wychowują
    swoje dzieci.
    Oczywiście należy wprowadzić całkowity zakaz adopcji dzieci przez
    homoseksualistów. Może nawet nie w formie zakazu, lecz określenia
    wymagań co do rodziny adopcyjnej, że musi to być para pozostająca w
    związku małżeńskim.
    W żadnym wypadku nie można nadawać statusu "związku małżeńskiego" parom
    homoseksualnym. Pary takie powinny mieć prawo tylko i wyłącznie
    zawierania "związków partnerskich". Związki partnerskie powinny móc
    korzystać z większości praw przysługujących związkom małżeńskim, ale bez
    możliwości wychowywania cudzych dzieci.
    Co zrobić z dziećmi homoseksualisty? Odbierać?
    A może po prostu mieć większą kontrolę poprzez fakt, że takie związki
    partnerskie się zalegalizują i odpowiednie służby o tym będą wiedziały i
    będą mieć kontrolę nad prawidłowym procesem wychowawczym? Dzieci powinny
    być uczone w szkole szacunku do osób homoseksualnych, ale jednocześnie
    uczone, że naturalne są związki heteroseksualne. Powinny być też uczone,
    że to dzięki związkom heteroseksualnym rodzą się dzieci.

    Mam nadzieję, że rozumiesz teraz moje intencje?

  • 386. Data: 2016-03-31 10:52:35
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 31 marca 2016 10:45:57 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    > to jest mój główny powód, dlaczego jestem za zalegalizowaniem związków homo.

    to jest pierwszy krok -jak uczy historia współczesna nie jest krokiem ostatnim. Być
    moze nawet ten krok byłby dobry - ale suma kroków będzie negatywna wiec popieranie
    tego pierwszego jest dzialaniem na niekorzysc społeczenstwa.

    b.

  • 387. Data: 2016-03-31 11:03:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-31 o 10:22, Budyń pisze:
> [...]
    zamierzam zaprzeczac faktom. Ja sie nie domagam aby nie pisac o kosciele źle - ja sie

    No to napisałem uczciwie na podstawie danych, które ujawnił sam Kościół
    Katolicki
    Czego jeszcze oczekujesz ode mnie?
    Rozumiem, że gdybym się powołał na dane podawane przez ugrupowania
    niechętne kościołowi, ale to są dane podawane przez Watykan i nie
    powinieneś mieć o to pretensji.
    Nie znalazłem danych tylko i wyłącznie polskich, ale znalazłem dane
    dotyczące całego kleru podległego Watykanowi.
    Wziąłem ilość pedofilów w śród księży za okres 5 lat i odniosłem do
    ilości wszystkich księży. Ilość księży w okresie tych 5 lat pozostaje
    stała, bo jedni odchodzą, a inni przychodzą.
    Nie czepiam się nawet tych księży-pedofilów, co do których nie wszczęto
    żadnego postępowania, a tacy też są.

    Podobnie jest z pedofilami w więzieniu jedni przychodzą innych
    wypuszczają na wolność, ale aktualna liczba osadzonych to dokładna
    liczba przestępstw związanych z pedofilią za okres 5 lat i 5 miesięcy,
    bo tyle trwa średnio odsiadka za ten czyn jak podają statystyki.

> [...]
    >
    > Jesli chodzi o jowisza to zapewne napiszesz mi ze źle wyliczyłem, ale ta sama
    metoda obliczen pedofilii jest świetna. Ideolo, kolego....

    Wybacz, ale prezentujesz zbyt niski poziom dyskusji, abym mógł dalej
    prowadzić z Tobą dyskusję.

  • 388. Data: 2016-03-31 11:07:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-31 o 10:52, Budyń pisze:

> [...]
    moze nawet ten krok byłby dobry - ale suma kroków będzie negatywna wiec popieranie
    tego pierwszego jest dzialaniem na niekorzysc społeczenstwa.

    Tyle, że teraz ci ludzie żyją i będą żyć w swoich związkach, nad
    którymi nie będzie żadnej kontroli, bo będą to związki żyjące w podziemiu.

  • 389. Data: 2016-03-31 11:44:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-31 o 10:45, Uzytkownik pisze:

    > Mam nadzieję, że rozumiesz teraz moje intencje?

    OK.
    Mam tylko jedno ale, wlasciwie to brak pewnosci, ze zwiazki partnerskie
    nie beda poczatkiem kolejnych dzialan. Tak niestety pokazuje historia w
    innych krajach. Nie ma wlasciwie zadnych przeciwwskazan, by mogli po
    sobie dziedziczyc, czy otrzymywac informacje o stanie zdrowia i inne
    takie. Mi osobiscie uznanie w jakis sposob takich praw nie przeszkadza.
    Przeszkadza mi tylko ciagnacy sie za tym idiotyzm jak smrod za wojskiem,
    bedacy tylko kwestia czasu.

    Pozdro.. TK

  • 390. Data: 2016-03-31 17:03:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-31 o 11:44, Maniek4 pisze:

    > OK.
    > Mam tylko jedno ale, wlasciwie to brak pewnosci, ze zwiazki
    > partnerskie nie beda poczatkiem kolejnych dzialan. Tak niestety
    > pokazuje historia w innych krajach.

    Jaka historia?
    To tylko fobie.
    Obecnie w Europie związki homo uznaje ponad 20 państw.
    Jakie problemy widzisz w tych krajach?

> [...]
    > Mi osobiscie uznanie w jakis sposob takich praw nie przeszkadza.
    > Przeszkadza mi tylko ciagnacy sie za tym idiotyzm jak smrod za

    Nie bardzo rozumiesz problem.

    Związek małżeński czy partnerski daje:
    (w nawiasie opisałem co w przypadku partnerów nie pozostających w
    związku np. par homo)

    * automatyczna wspólnotamajątkowa
    <https://pl.wikipedia.org/wiki/Maj%C4%85tek>między partnerami,
    (obecnie nie ma mowy o takiej wspólnocie, dzięki której można
    korzystać z niższego opodatkowania lub wyższych świadczeń np.
    zasiłków czy dofinansowań w zakładach pracy)
    * prawo do odwiedzin w szpitalu chorego partnera lub partnerki oraz
    informacji o jego lub jej stanie zdrowia, (wymaga podpisania
    oświadczeń pacjenta w każdej placówce niezależnie, ale sprawa się
    komplikuje, kiedy chory jest on nieprzytomny i nie może podpisać
    takiego oświadczenia)
    * prawo do otrzymania dokumentacji o stanie zdrowia partnera lub
    partnerki, (j.w.)
    * prawo o decydowaniu w kwestii dalszego leczenia partnera lub
    partnerki w przypadku ciężkiej choroby, (j.w.)
    * prawo do odbioru korespondencji partnera lub partnerki, (nie ma
    możliwości odbioru przesyłek poleconych, małżonkowie mają takie prawo)
    * prawo do odbioru wynagrodzenia za pracę partnera lub partnerki,
    (wymaga pełnomocnictw)
    * prawo do wspólnegoopodatkowania
    <https://pl.wikipedia.org/wiki/Podatek_dochodowy_od_
    os%C3%B3b_fizycznych>partnerów
    lub partnerek, (nie ma możliwości)
    * prawo do ubiegania się wspólnie o przyznanie kredytu, (czasami jest
    możliwe)
    * obowiązek alimentacyjny
    <https://pl.wikipedia.org/wiki/Obowi%C4%85zek_alimen
    tacyjny>, (brak
    takich możliwości. trzeba też powiedzieć, że obowiązek alimentacyjny
    to nie tylko dzieci, ale bywa, że jedno z małżonków pozostające w
    niedostatku może wystąpić o alimenty od drugiego, a alimenty zawsze
    mają pierwszeństwo przed innymi świadczeniami np. komornikiem)
    * prawo dorenty <https://pl.wikipedia.org/wiki/Renta>bądźemerytury
    <https://pl.wikipedia.org/wiki/Emerytura>po zmarłym partnerze lub
    partnerce, (nie ma takiej możliwości)
    * prawo do odmowy składania zeznań przeciwko partnerowi lub partnerce,
    (osoba niespokrewniona nie ma prawa odmówić składania zeznań, a
    przed sądem musi mówić prawdę i nie może zatajać zeznań)
    * prawo dodziedziczenia ustawowego
    <https://pl.wikipedia.org/wiki/Dziedziczenie_ustawow
    e>po zmarłym
    partnerze lub partnerce, (zawsze pierwszeństwo ma rodzina, która
    zawsze może podważyć testament)
    * prawo do organizowaniapochówku
    <https://pl.wikipedia.org/wiki/Pogrzeb>partnera lub partnerki,
    (raczej chodzi o problemy z wypłatą zasiłku pogrzebowego)
    * prawo do reprezentacji partnera lub partnerki, np. przy wypożyczaniu
    książek i rezerwacji biletów (wymaga pełnomocnictwa)
    * prawo do wspólnego najmu: w razie śmierci jednego z partnerów lub
    jednej z partnerek, żyjący partner lub partnerka mogą przejąć najem,
    (w przypadku partnerów może zostać wyrzucony z mieszkania)
    * prawo do bycia traktowanymi jako osoby spokrewnione więzami
    emocjonalnymi (tutaj wchodzi szereg uprawnień np. bezpodatkowego
    użyczania pieniędzy lub materiałów chronionych prawem autorskim)