  • 401. Data: 2016-04-01 07:47:47
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-31 o 22:03, Budyń pisze:
    > Jasne.
    > Znajdziesz dane od 0,8 (norwegia) do 10% podawane przez srodowiska lgbt, wierzysz
    komu chcesz. Tyle ze opisując to obiektywienie zawierasz to w rachunku błędów. Ale
    ciezko widze obiektywizmu sie spodziewac - wniosek ma być jeden -kk jest zły. A w
    dyskusji politycznej - zły jest kaczor. Nudne troche...

    Ja odnoszę wrażenie, że chcesz abyśmy mówili, że KK jest super, księża
    święci, a źli są tylko homoseksualiści i komuchy.

    > "W 1994 roku w USA w ramach programu badawczego National Health and Social Life
    Survey (NHSLS) pojawia się raport The Social Organization of Sexualitypod red.
    Edwarda Laumanna z którego wynika, iż w USA z orientacją homoseksualną utożsamia się
    2,8 proc. mężczyzn i 1,4 proc. kobiet, niemniej badanie przeprowadzono na stosunkowo
    małej próbce 3160 respondentów. W 2006r. Stany Zjednoczone przekroczyły liczbę 300
    mln ludności, aktualnie jest to ok. 310 mln. W 2004 roku pojawiło się następne
    badanie w ramach programu National Healt and Nutritional Examination Survey (NHANES)
    na próbce 10 tys. Amerykanów - 3,1 proc. badanych określiło się jako osoby LGB. W
    trakcie pisania tego tekstu pojawiło się doniesienie o najnowszych amerykańskich
    badaniach przeprowadzonych przez Centra ds. Kontroli Chorób (Centers for Disease
    Control, CDC), w ramach programu badawczego National Health Interview Survey (NHIS).
    Raport opublikowany w 2013 r. stwierdza, iż 2,3 proc. badanych identyfikuje się jako
    osoby LGB, badania objęły 34,5 tys. respondentów."

    > b.

    I to ma być dowód, że w Polsce homoseksualiści czynią zło, a księża są
    święci?

  • 402. Data: 2016-04-01 07:59:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 07:47:47 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > Ja odnoszę wrażenie, że chcesz abyśmy mówili, że KK jest super, księża
    > święci, a źli są tylko homoseksualiści i komuchy.

    10x powtarzam - chcę byśmy byli uczciwi i starali sie być obiektywnymi, starali sie
    znaleźć własciwe proporcje i wagi problemów. Np swoimi wyliczeniami dosc mocno mnie
    naprowadziles na przestępczosc wsrod homo. Myslałem ze jest wiecej. I mam zamiar tego
    używac gdy przyjdzie mi z kims dyskutowac.

    > I to ma być dowód, że w Polsce homoseksualiści czynią zło, a księża są
    > święci?

    nigdy nie napisalem ze ksieza sa swieci, tzn wielu jest baaardzo porządnych, takich
    znam. Co prawde nie znam zadnego surczysyna - ale wiem ze tacy tez są i nie
    zaprzeczam faktom.

    b.

  • 403. Data: 2016-04-01 08:06:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-31 o 19:33, Budyń pisze:
> [...]
    Tak podaja rozne zrodla. Do odszukania w necie. Manipulujesz z jednym procentem.
    > zgoda - potrzebny jest rachunek błędów czyli mozliwe zakresy danych. Ale jesli
    > lgbt opowiada o 5% to zapewne jest to liczba przesadzona.
    > No i poniewaz badamy polske to i dane z polski potrzebujemy.
    >

    > b.

    Dlaczego z Polski?
    Przecież przypierniczasz się do homo w całym świecie i zarzucasz im
    czyny odnosząc to do Polski.
    Znasz chociaż jeden przypadek adoptowania dziecka przez parę
    homoseksualną w Polsce?
    Spotkałeś się w Polsce z choć jednym przypadkiem, żeby Ci ktoś zakazywał
    mówić czy pisać mama i tata i nakazał numerować rodziców?
    Kiedy podaję Ci wskaźniki dotyczące całego KK to twierdzisz, że to mają
    być wskaźniki z Polski i tylko i wyłącznie mają dotyczyć osadzonych w
    więzieniach. Tyle, że w Polsce kler jest pod szczególną ochroną i rzadko
    który ksiądz trafia do więzienia za pedofilię. Poza tym wiele z tych
    przypadków pedofilii jest szufladkowanych jako popełnionych przez homo.
    Teraz PIS będzie wprowadzał rejestr skazanych za pedofilię. Ciekawe czy
    pojawi się na tej liście informacja, że jest to ksiądz? Jestem
    przekonany, że nie, bo u Katolików jest zasada, że jak Katolik czyni zło
    to nie jest Katolik.
    Poza tym celibat to takie samo zboczenie jak homoseksualizm, które są
    niezgodne z naturą, która dąży do prokreacji.

  • 404. Data: 2016-04-01 08:13:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-31 o 18:41, Budyń pisze:

    > głównie takie ze promując "nowoczesne" społeczństwo doprowadza sie go do stanu gdy
    nie jest sie w stanie obronic przed najazdem hunów. Tu nawet nie chodzi o homo tylko
    o destrukcje istniejących więzi społecznych

    > tu se poczytaj http://nf.pl/po-pracy/o-kryzysie-wspolczesnego-spole
    czenstwa,,9914,295
    > to co prawda bardzo ukierunkowane na rynek, ale mozna wnioski ogólniejsze
    wyciągnąć:

    > Próbując jednak wskazać źródła współczesnej krytyki rynku z pewnością należałoby
    wymienić K. Marksa, a także, a może nawet przede wszystkim, M. Webera. Ten ostatni
    wprowadził do dyskursu nowoczesności pojęcie racjonalizacji, rozumianej jako proces
    emancypacji rozumu, którego podstawową konsekwencją jest autonomizacja poszczególnych
    sfer wartości [por. Krasnodębski, 1999].

    > Według niemieckiego socjologa proces ten ma ambiwalentny charakter, bowiem wraz z
    uwolnieniem potencjału racjonalności od totalizujących religijnych wizji
    rzeczywistości, bezpowrotnie utracone zostało poczucie sensu i jedności świata; ceną
    "odczarowania", swoistej demitologizacji jest zatem ostatecznie dramatyczna
    świadomość arbitralności wszelkich rozstrzygnięć aksjologicznych. Innymi słowy, rozum
    zastępując religię i mit w roli źródła legitymizacji porządku nie jest w stanie tej
    roli wypełnić do końca, racjonalizacja rozumiana bowiem, jako rozwój refleksyjności i
    autonomii człowieka, dając radykalną wolność w sferze wartości, równocześnie czyni
    wszelki porządek wątpliwym
    > [...]
    > Idąc dalej tym tokiem rozważań, należy podkreślić, iż nie bez znaczenia jest fakt,
    że rynek zakłada konkurencję. Dotyczy ona nie tylko producentów, ale także
    konsumentów. W sposób oczywisty musi więc prowadzić to do atomizacji społeczeństwa;
    skoro bowiem wypełnianie roli konsumenta wypiera inne typy zachowań społecznych, inni
    muszą być w większości interakcji postrzegani jako rywale, nie jako partnerzy.
    Konsekwencją tego jest, że "porządek społeczny nie opiera się już na zobowiązaniach
    rodzinnych albo obywatelskiej odpowiedzialności, ani na normach i wartościach
    społecznie uciskanych społeczności" [Aldrigde, 2006, s.132].

    > b.
    Bełkot

  • 405. Data: 2016-04-01 08:33:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-04-01 o 07:59, Budyń pisze:

> [...]
    naprowadziles na przestępczosc wsrod homo. Myslałem ze jest wiecej. I mam zamiar tego
    używac gdy przyjdzie mi z kims dyskutowac.

    Problem w tym, że w Polsce trudno jest znaleźć statystyki dotyczące
    księży zwłaszcza, że rzadko trafiają za kraty za swoje czyny. Niestety
    dysponujesz tylko i wyłącznie danymi dotyczącymi osadzonych.

    > nigdy nie napisalem ze ksieza sa swieci, tzn wielu jest baaardzo porządnych, takich
    znam. Co prawde nie znam zadnego surczysyna - ale wiem ze tacy tez są i nie
    zaprzeczam faktom.

    Ja też znam wielu księży. Są różni. Większość wydaje się być w porządku,
    ale znam też osobiście takich, którzy chyba się minęli z powołaniem, a
    swoje kapłaństwo traktują jako sposób na życie i na biznes. Osobiście
    nie zetknąłem się z księdzem pedofilem lub nic mi o tym nie wiadomo.
    Jedynie z księdzem sadystą, który mnie uczył religii i z uśmiechem
    wymierzał kary. Zazwyczaj było to ciągnięcie za włosy (za pejsy, bo to
    sprawia duży ból) lub zgniatanie mięśni obojczyka (największy ból, który
    powodował, że osoba przysiadała lub klękała wyjąc z bólu) lub też bicepsa.

  • 406. Data: 2016-04-01 08:35:05
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 08:06:38 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    Tak podaja rozne zrodla. Do odszukania w necie. Manipulujesz z jednym procentem.

    > Dlaczego z Polski?

    a prosze cie bardzo, moze byc ze swiata. Dane doktyczące koscioła masz, to adekwatne
    daj dane dotyczące homo. Nie masz? To nie masz czego porównywac - no chyba ze sie
    ograniczymy do polski, bo takie dane umiemy znaleźć.

> [...]
    > Spotkałeś się w Polsce z choć jednym przypadkiem, żeby Ci ktoś zakazywał
    > mówić czy pisać mama i tata i nakazał numerować rodziców?

    no i ty mówisz o ciemnych moherach? Jeszcze raz, duzymi literami: w polsce nie mamy
    tych problemów bo nie jestesmy na tym etapie krojenia po plasterku. Ty na razie
    aprobujesz plasterek pierwszy (zwiazki homo) a my wiemy z doswiadczen innych krajów
    ze plasterek 12 oznacza problemy z adopcją, nazwnictwem, karaniem za "mowe
    nienawisci" itd. Zatem protestujemy juz przy plasterku nr 1.

    Ciekawe czy
    > pojawi się na tej liście informacja, że jest to ksiądz?

    nie bój nic, neewsłek o tym napisze

    Jestem
    > przekonany, że nie, bo u Katolików jest zasada, że jak Katolik czyni zło
    > to nie jest Katolik.

    alez pierdolisz.... Akurat ty znasz najlepiej zasady katolików, i zawsze sie tak
    składa ze one są negatywne. To wiecej mówi o tobie niz o katolach.

    b.

  • 407. Data: 2016-04-01 10:03:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Czytalem gdzies ze bardzo obserwowali co sie w takich homo rodzinach dzieje. I
    zaobserwowali ze nic sie nie dzieje. Nie stwierdzili zeby adoptowane dzieci
    wykazywaly nabyte sklonnosci homoseksualne. Rodzina czegos takiego nazwac nie mozna a
    zwiazkiem partnerskim w ktorym partnerami sa wszyscy, dziecko tez. Taka mini
    demokracja kilkuosobowa.

    Wiekszosc bedacych rodzicami z niezaburzona percepcja i minimalnym
    zainteresowaniem wlasnej rodziny zauwazy bez zbednej psychologii, ze do
    wychowania dzieci matka i ojciec to najleszy schemat jaki moze byc. Jak
    bardzo zniewiescialym bedzie sie pedalem to nie zastapi nigdy matki.

    Pozdro.. TK

  • 408. Data: 2016-04-01 10:31:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-01 o 07:47, Uzytkownik pisze:

    > Ja odnoszę wrażenie, że chcesz abyśmy mówili, że KK jest super, księża
    > święci, a źli są tylko homoseksualiści i komuchy.

    Ja bym chcial zebys mowil obiektywnie. Dlatego pisalem o Twojej zonie,
    zebys myslal najpierw o niej piszac o katolikach. Bo np. "zrytymi
    mozgami dzieci katolikow" niestety sam stawiasz sie po drugiej stronie
    wlasnorecznie zbudowanej barykady.

    W kosciele sa dobrzy ksieza i zli. Wsrod katolikow sa dobrzy ludzie i
    zli, to tak jak w zyciu. Patrzac na ogol trzeba miec swiadomosc, ze uda
    sie potwierdzic zarowno rzeczy zle i rzeczy dobre. Dobre ciesza a zle
    martwia. My dazymy do tych dobrych, bedac czasem tymi zlymi.

    Pozdro.. TK

  • 409. Data: 2016-04-01 10:54:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 10:31:21 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > zebys myslal najpierw o niej piszac o katolikach. Bo np. "zrytymi
    > mozgami dzieci katolikow" niestety sam stawiasz sie po drugiej stronie

    ja własnie nabieram takiego przekonania - wielokrotnie mu mówilismy ze katol z zasady
    jest grzesznikiem i trzeba mu wiele wybaczać. A ten wciąż to samo: "u Katolików jest
    zasada, że jak Katolik czyni zło to nie jest Katolik."
    Tak zaczynam podejrzewac ze rozmowy miedzy nim a katolami wyglądają mniej wiecej jak
    tu - kompletnie nie przyjmuje do wiadomosci stanowiska drugiej strony, obraża
    bardziej lub mniej otwarcie, a potem gdy mu w koncu ktos zniecierpliwiony rzuci
    grubszym słowem to tylko go utwierdzi w przekonaniu ze katolstwo to samo zło. I
    ciemnota - a to juz jest niezła farsa :)

    b.

  • 410. Data: 2016-04-01 11:21:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-01 o 10:54, Budyń pisze:

> [...]
    grubszym słowem to tylko go utwierdzi w przekonaniu ze katolstwo to samo zło. I
    ciemnota - a to juz jest niezła farsa :)

    Spoko Budyn. Nie ma sie co emocjonowac. Od poczatku wiadomo bylo, ze
    nikt nikogo nie przekona. Wiecej z rozmowy wyniknie dla postronnych
    czytaczy niz dla samych zainteresowanych.
    Uzytkownika nie potrzebuje prawdy, bo te ma w domu. I jezeli zona ma
    nawciskane tzw. glupot przez blizej nieokreslony kler to sorry, nie
    kazdy trafi dobrze z malzenstwem. A jezeli zona jest fajna, tolerancyjna
    itp. to wlasciwie nie wiadomo o jakich onych jest cala dyskusja? Bo
    jezeli malzokna nie potwierdza swoim przykladem "zrytych mozgow
    katolikow" to jest pierwszym przykladem obalajacym teorie wspolnej
    odpowiedzialnosci.

    Pozdro.. TK