  • 461. Data: 2016-04-05 10:17:54
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-05 o 07:57, Uzytkownik pisze:

    > Nie mieszaj wiary w Boga z krytyką ludzkiej natury i ludzkich zachowań.

    Czy to nie dziwne, ze masz niepochamowana potrzebe krytykowania natury i
    zachowania akurat "tych" ludzi?
    A Twoim problemem jest to, ze wydaje Ci sie, ze my wierzymy w ludzi.
    Chcesz zebym tlumaczyl sie z zachowan innych. No wybacz tak to nie
    dziala. jezeli ktos Ci powiedzial w kosciele, ze ludzie kosciola sa
    idealni to przykro mi, ale Cie oszukal. Ale skoro nie jestes juz
    dzieckiem to powinienes o tym wiedziec od dawna.

    > Poza tym religia to nie jest wiara w Boga, lecz system określający
    > sposób wyznawania wiary.

    Ale to Ty potrzebujesz definicji, nie ja. Ja jestem tu gdzie powinienem byc.

    > Przynajmniej jeżeli chodzi o mnie to nie krytykuję wiary w Boga, ale
    > religię katolicką, która wprowadza wiele zakłamań.

    Nie wprowadza. To raczej Ty nie chcesz sluchac

    Pozdro.. TK

  • 462. Data: 2016-04-05 10:23:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-05 o 08:19, Uzytkownik pisze:

    > Jako osoba utożsamiająca się z KK i akceptująca strukturę hierarchiczną
    > KK, ponosisz odpowiedzialność za słowa głoszone przez hierarchów.

    Nie, nie ponosze.

    > Niestety podobne słowa, ale sens taki sam ("człowiek bez Boga i bez
    > kościoła jest nikim, jest jak kamień") kiedyś usłyszałem od księdza w
    > trakcie mszy, ana której byłem jako opiekun osoby niepełnosprawnej.
    > Tak więc bądź poważny.

    No to co to jest ten kosciol wg. Ciebie?

    Pozdro.. TK

  • 463. Data: 2016-04-05 10:52:40
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-04-05 o 10:23, Maniek4 pisze:

    > Nie, nie ponosze.

    Nieprawda. Przynależność powoduje, że utożsamiasz się z głoszonymi hasłami.
    Dziwne, że u fanatycznych Katolików ta prawda działa tylko w jedną
    stronę i dotyczy wszystkich innych tylko nie Katolików. W szczególności
    dotyczy to komunistów. Wszyscy komuniści byli źli, bo komunizm był zły.
    Wszyscy homo są źli, bo homo jest złe. Wszyscy Muzułmanie są źli, bo
    Islam jest zły. Wszyscy niewierzący są źli, bo brak wiary jest zły.
    Skoro uważasz, że wyznawcy KK nie odpowiadają za głoszone hasła przez
    hierarchów to dlaczego wszystkich innych już szufladkujesz?

    > No to co to jest ten kosciol wg. Ciebie?

    Kościół to zgromadzenie ludzi stosujących wspólne praktyki religijne.
    W przypadku KK tych praktyk nie ustanawiają członkowie tego kościoła,
    lecz hierarchowie kierujący tym kościołem (zgromadzeniem).

  • 464. Data: 2016-04-05 11:32:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-05 o 10:52, Uzytkownik pisze:

    > Nieprawda. Przynależność powoduje, że utożsamiasz się z głoszonymi hasłami.

    Doktrynami wiary a nie z opiniami plebanow razem wzietych.

> [...]
    > Skoro uważasz, że wyznawcy KK nie odpowiadają za głoszone hasła przez
    > hierarchów to dlaczego wszystkich innych już szufladkujesz?

    Ty sobie cos powymyslales i oczekujesz, ze ja to bede tlumaczyl? Gdzie
    napisalem, ze wszyscy homoseksualisci sa zli, wszyscy muzulmanie sa zli,
    czy brak wiary jest zly? Zebys poczytala samego siebie to dopiero bys
    fanatyka odkryl.

    > Kościół to zgromadzenie ludzi stosujących wspólne praktyki religijne.

    I to upowaznia Cie do stawiania tezy, ze powinienem brac
    odpowiedzialnosc za wszystkie slowa gloszone przez hierarchow?

    > W przypadku KK tych praktyk nie ustanawiają członkowie tego kościoła,
    > lecz hierarchowie kierujący tym kościołem (zgromadzeniem).

    Wlasnie udalo Ci sie wszysto sprowadzic do absurdu. Gratuluje.
    Na razie szkoda mi czasu na prostowanie glupot. No chyba, ze zaczniesz
    najpierw pytac.

    Pozdro.. TK

  • 465. Data: 2016-04-05 12:43:27
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 25 marzec (piątek), gdy o godzinie 23:17
    *Uzytkownik* naskrobał(a):

    > Na wydumanych błędach?

    Warto się z tym zapoznać - eksperyment Calhouna:
    http://ciekawe.org/2015/01/24/dokad-zmierza-ludzkosc
    -eksperyment-calhouna/

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 05-04-2016 12:42:37

  • 466. Data: 2016-04-05 14:50:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 5 kwietnia 2016 12:41:50 UTC+2 użytkownik Heraklit napisał:
> [...]
    > *Uzytkownik* naskrobał(a):

    > Warto się z tym zapoznać - eksperyment Calhouna:

    oj tam ciekawe -im i tak wyjdzie ze to czarni są źli :-)

    b.

  • 467. Data: 2016-04-05 15:49:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-26 o 09:56, Maniek4 pisze:

    > No i git. O nic innego nie chodzilo.
    > Nalezy sie zatem spodziewac, ze te trendy dotra i do nas. Narazie sa
    > parady i oswajanie z "normalnoscia". Sekwencja zdarzen tworzy znany z
    > zachodu obraz.
    >
    > TK

    Parady są, bo są tacy kretyni jak ten, który zrealizował ten materiał,
    pupilek PIS-u:
    8066,mlody-youtuber-zostal-dziennikarzem-tvp-info-ni
    e-kryje-pogladow.html#MTstream

    Czy Ty naprawdę nie rozumiesz, że gdyby nie było takich pojebańców jak
    ten to ktokolwiek wychodziłby na ulice?

  • 468. Data: 2016-04-05 16:04:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-04-05 o 10:17, Maniek4 pisze:

> [...]
    > idealni to przykro mi, ale Cie oszukal. Ale skoro nie jestes juz
    > dzieckiem to powinienes o tym wiedziec od dawna.

    Krytykujemy złe zachowania ludzi, złe zachowania księży. Piszemy o
    faktach. Ty ich bronisz. Jaki masz w tym cel, skoro uważasz, że Ciebie
    to nie dotyczy?

    > Ale to Ty potrzebujesz definicji, nie ja. Ja jestem tu gdzie
    > powinienem byc.

    Definicja jest ponad Twoimi czy moimi poglądami.

    > Nie wprowadza. To raczej Ty nie chcesz sluchac

    Masz dowody?

  • 469. Data: 2016-04-05 16:08:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Doktrynami wiary a nie z opiniami plebanow razem wzietych.

    czyli nie jesteś katolikiem.
    bo bycie katolikiem zakłada ze masz się z nimim zgadzać.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 470. Data: 2016-04-05 16:32:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-05 o 15:49, Uzytkownik pisze:

> [...]
    e-kryje-pogladow.html#MTstream

    > Czy Ty naprawdę nie rozumiesz, że gdyby nie było takich pojebańców jak

    Qrna, to jest kwiecien tego roku. Wez sie zapoznaj kiedy odbywaly sie
    pierwsze parady rownosci np.

    Pozdro.. TK